ert bästa/värsta avhäng?

fazerfun

Gudomlig sporthojare
Gick med
24 Jun 2004
Ort
08 syd
Hoj
Ducati 748 SP -97, Honda VTX 1800 -05, Honda CRF 450 R -08
...ert bästa/värsta avhäng? Var det farbror Blå (skulle jag aldrig göra :rolleyes: ), gubben med högt blodtryck :mad: (oklart om fick det av dig eller sin tantalora bredvid) i en Merca E-klass, två ynglingar med keps i en sänkt BMW 320 (fan om man kisar ser den ju ut som en M3) eller killen i rosa skjorta och backslick i pappas Porsche? Eller vad? Kanske en annan hoj...??
 

P@trik

#16
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Vagnhärad
Hoj
race
Drog ifrån en kille på en moppe en gång, fast sen fastnade jag bakom ett par bilar och den jäveln kör förbi på trottoaren.. :mad:
 

fazerfun

Gudomlig sporthojare
Gick med
24 Jun 2004
Ort
08 syd
Hoj
Ducati 748 SP -97, Honda VTX 1800 -05, Honda CRF 450 R -08
P@trik skrev:
Drog ifrån en kille på en moppe en gång, fast sen fastnade jag bakom ett par bilar och den jäveln kör förbi på trottoaren.. :mad:

:D :D
 

sportis

Lev ungt, kör lugnt :)
Gick med
19 Apr 2004
Ort
Buying
Hoj
Honda cb 650 c 1981:a
:tråkad
fazerfun skrev:
...ert bästa/värsta avhäng? Var det farbror Blå (skulle jag aldrig göra :rolleyes: ), gubben med högt blodtryck :mad: (oklart om fick det av dig eller sin tantalora bredvid) i en Merca E-klass, två ynglingar med keps i en sänkt BMW 320 (fan om man kisar ser den ju ut som en M3) eller killen i rosa skjorta och backslick i pappas Porsche? Eller vad? Kanske en annan hoj...??
:tråkad
 

skövde_pöjk

Team Piratos Racing
Gick med
21 Sep 2004
Ort
Tänk på nicknamet!
Hoj
R1 för gat bus & R6 räser för bansmiskning
P@trik skrev:
Drog ifrån en kille på en moppe en gång, fast sen fastnade jag bakom ett par bilar och den jäveln kör förbi på trottoaren.. :mad:

drog en kaxig turk i en 3000gt i sommras...brukar inte rejsa med bilar men han gav mig fingret ett par gånger och körde nån jävla pekfingervals... så jag ville sätta honom på plats!

Edit: ...mötte mc-snuten när det gick som fortast men det var bara att fortsätta att hålla stumt..så det gick rätt så bra... :yoparty

drog föresten förbi en familj i en v70 när jag övningskörde.. när jag slog av kom bilen som fan och klippte nästan bakspegeln på hojen..(hehe pappan i bilen var nog rätt så förbnnad!)

vad gör man då... jo växlar ner, ut med högerbenet, åker förbi och kickar till hans ytterbackspegel!!!!(in my dreams iaf)
 
Last edited:

granath_

mc-dåre .
Gick med
1 Mar 2004
Ort
gävle .
Hoj
cbr 900rr
jaru, det är många jag har kört om med min trimmade moppe, tanter med rolator, traktorer, moppeder.. men värst av allt var nog en galen gubbe i en opel :yoparty
 

miicke

Ny medlem
Gick med
17 Aug 2003
Ort
Helsingborg
Hoj
kawasaki zx7r -99
granath_ skrev:
jaru, det är många jag har kört om med min trimmade moppe, tanter med rolator, traktorer, moppeder.. men värst av allt var nog en galen gubbe i en opel :yoparty

Haha! är du stolt över att ha kört om en rulator? en rulator promenerar man ifrån
 

granath_

mc-dåre .
Gick med
1 Mar 2004
Ort
gävle .
Hoj
cbr 900rr
Quaya skrev:
Haha! är du stolt över att ha kört om en rulator? en rulator promenerar man ifrån

ajaja, nu ska vi inte vara sånna :4skrika den gick fort.
återkommer om något år, då man fått större hoj & har möjlighet att köra ifrån fordon som går över 130 :3freak
 

philsson

Jag gasa... å de rasa
Gick med
17 Jul 2004
Ort
Örebro
Hoj
zx7r
En dag när hojen gick som skit.. (något var fel) .knappt så den rullade. den gick verkligen skit.. :D så cycklade en invandrarpojk i 10 års åldern om mig i en uppförsbacke och log mot mig.
Kanske inte så smart att åka när hojen går så.. men man måste ju ta sig en provrunda så att man kan komma på felet. :hihi
 

Zee

MotoGP URT 3 seed: 5
Gick med
22 Sep 2004
Ort
Skåne
Hoj
ZX6R (såld) Triumph Street Triple R 2010
Hängde en nolla nu i lördags, hehehe.

Körde in mot Halmstad söderifrån (pilkington o in..).

Snittade mina vanliga 140 med minn gamla BMW 316i pizzaracer fr -90.

Så blåseer jag förbi några bilar varav den ena är en vit Audi 80 (tror jag). Han börjar öka och ligger mig i röven i ett par minuter. Jag vet ju dock att det inte är en civil snutbil, för jag har ju just kört om honom..

Irriterar mig lite på att han ligger 10 m bakom mig när jag snittar 140 typ. Jag ökar lite, han ökar. Jag hamnar bakom en annan bil så vi bromsar ner till 90 typ. Så plötsligt drar han sin Audi för allt vad skiten orkar för o kör om på världens dummaste ställe, årecis innan en T-korsning med skyltar i mitten på vägen och MASSOR med gammalt salt (rullgrus osso) på vägen. Jag stter o skakar på huvet o tänker att nu smäller den idioten.. Han hinner preeeecis in innan skylten o sladdar till o det ryker o bilen framför mig nitar för att Audin ska hinna in innan skylten. Vid det här laget asgarvar jag. :hihi

Bara ett läge o ta. Rasta amatören asap. :D Jag satsar på en flygande omkörning vid bästa tillfälle (precis efter en rondell in mot en två-filig väg, alltså 2 filer i körriktningen..) o kör förbi honom o tutar glatt o pekar fina fingret. :)

Så kommer vi till rödljusena vid Eurostop. Han ligger i vänster fil, och jag stannar preciis till höger om honom, 1 cm från hans högra backspegel. Jag pekar finger åt amatören och ser samtidigt att han är en finnig 18-åring typ, som tror han kan köra. Hehe. Jag tänker att den nollan hänger jag med min lilla 316-spis på 102 moderata kusar. Och mycket riktigt..Jag hänger honom i de 4 kommande rödljusen, sen svänger jag bort från honom.

Sicken looser.:tomten Rastad av en 1,6 liters motor.

Kul kul, på 4 hjul.. :arsele

P.S. Min pingla som satt bredvid mig var mindre road, kan man säga. :rolleyes:
 
Last edited:

Mattiaz

Värmlandspöjk
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Bergen, Norge
Hoj
2017 KTM Super Adventure S
Zee skrev:
Hängde en nolla nu i lördags, hehehe.

Körde in mot Halmstad söderifrån (pilkington o in..).

Snittade mina vanliga 140 med minn gamla BMW 316i pizzaracer fr -90.

Så blåseer jag förbi några bilar varav den ena är en vit Audi 80 (tror jag). Han börjar öka och ligger mig i röven i ett par minuter. Jag vet ju dock att det inte är en civil snutbil, för jag har ju just kört om honom..

Irriterar mig lite på att han ligger 10 m bakom mig när jag snittar 140 typ. Jag ökar lite, han ökar. Jag hamnar bakom en annan bil så vi bromsar ner till 90 typ. Så plötsligt drar han sin Audi för allt vad skiten orkar för o kör om på världens dummaste ställe, årecis innan en T-korsning med skyltar i mitten på vägen och MASSOR med gammalt salt (rullgrus osso) på vägen. Jag stter o skakar på huvet o tänker att nu smäller den idioten.. Han hinner preeeecis in innan skylten o sladdar till o det ryker o bilen framför mig nitar för att Audin ska hinna in innan skylten. Vid det här laget asgarvar jag. :hihi

Bara ett läge o ta. Rasta amatören asap. :D Jag satsar på en flygande omkörning vid bästa tillfälle (precis efter en rondell in mot en två-filig väg, alltså 2 filer i körriktningen..) o kör förbi honom o tutar glatt o pekar fina fingret. :)

Så kommer vi till rödljusena vid Eurostop. Han ligger i vänster fil, och jag stannar preciis till höger om honom, 1 cm från hans högra backspegel. Jag pekar finger åt amatören och ser samtidigt att han är en finnig 18-åring typ, som tror han kan köra. Hehe. Jag tänker att den nollan hänger jag med min lilla 316-spis på 102 moderata kusar. Och mycket riktigt..Jag hänger honom i de 4 kommande rödljusen, sen svänger jag bort från honom.

Sicken looser.:tomten Rastad av en 1,6 liters motor.

Kul kul, på 4 hjul.. :arsele

P.S. Bruden som satt bredvid var mindre road, kan man säga.

Hahaha fan vilken skön läsning, varför får jag aldrig sätta nått fucko på plats? :rofl
 

Chronic

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Jun 2003
Ort
S T H L M
Hoj
Sålt alla....
Zee skrev:
Hängde en nolla nu i lördags, hehehe.

Körde in mot Halmstad söderifrån (pilkington o in..).

Snittade mina vanliga 140 med minn gamla BMW 316i pizzaracer fr -90.

Så blåseer jag förbi några bilar varav den ena är en vit Audi 80 (tror jag). Han börjar öka och ligger mig i röven i ett par minuter. Jag vet ju dock att det inte är en civil snutbil, för jag har ju just kört om honom..

Irriterar mig lite på att han ligger 10 m bakom mig när jag snittar 140 typ. Jag ökar lite, han ökar. Jag hamnar bakom en annan bil så vi bromsar ner till 90 typ. Så plötsligt drar han sin Audi för allt vad skiten orkar för o kör om på världens dummaste ställe, årecis innan en T-korsning med skyltar i mitten på vägen och MASSOR med gammalt salt (rullgrus osso) på vägen. Jag stter o skakar på huvet o tänker att nu smäller den idioten.. Han hinner preeeecis in innan skylten o sladdar till o det ryker o bilen framför mig nitar för att Audin ska hinna in innan skylten. Vid det här laget asgarvar jag. :hihi

Bara ett läge o ta. Rasta amatören asap. :D Jag satsar på en flygande omkörning vid bästa tillfälle (precis efter en rondell in mot en två-filig väg, alltså 2 filer i körriktningen..) o kör förbi honom o tutar glatt o pekar fina fingret. :)

Så kommer vi till rödljusena vid Eurostop. Han ligger i vänster fil, och jag stannar preciis till höger om honom, 1 cm från hans högra backspegel. Jag pekar finger åt amatören och ser samtidigt att han är en finnig 18-åring typ, som tror han kan köra. Hehe. Jag tänker att den nollan hänger jag med min lilla 316-spis på 102 moderata kusar. Och mycket riktigt..Jag hänger honom i de 4 kommande rödljusen, sen svänger jag bort från honom.

Sicken looser.:tomten Rastad av en 1,6 liters motor.

Kul kul, på 4 hjul.. :arsele

P.S. Bruden som satt bredvid var mindre road, kan man säga.


Förmodligen ville han köra snabbare än dina "moderata" hundraförti, och undrade varför gubbjäveln (du)inte flyttade på sig.

Bromsar du när ngn helljusblinkar också?
 

ape

be a nice ape
Gick med
24 May 2004
Ort
Stockholm
Hoj
Triumph Daytona 600 04:a ***Såld.
Jag vet inte om det var på fullt allvar men jag rastade en sänkt Subaru Impreza WRX med styling kit. det började med att bägge låg runt 70km/h på en 70-väg när jag sakta körde om honom. Då hörde jag motorvrål och han var som fastlimmad bakom. Det var bara till att växla ned och gasa för himmel och fosterland. När jag kollade på hastighetsmätaren en liten stund senare såg jag 230 km/h och i bakspegeln en liten front av en röd Subaru. :D

Detta var med min gamla TT600 på 101 bakhjulshästar.
 

Bruno

Badmanners.org
Gick med
28 May 2003
Ort
Skåne
Hoj
2002 Yamaha R1
en polare på hoj blev trängd vid ett rödljuse i stan. sitter en finnig 18 åring och hans feta brud i en hottat 850 och garvar. vid nästa rödljus så gör han fan samma sak men denna gången har jag hamnat framför. backa bak hojen så jag står 20 cm från bilfan, killen kaxar sig som satan, vrålgasar likbilen och håller på....................................................................................................................................................................................................................då lägger jag en FETE burn, den kostade mig nästan ett nytt bakdäck, men det var fan värt att så hans polerade bil full med gummi. jävla gimmic :D
 

skövde_pöjk

Team Piratos Racing
Gick med
21 Sep 2004
Ort
Tänk på nicknamet!
Hoj
R1 för gat bus & R6 räser för bansmiskning
GIXxXER skrev:
då lägger jag en FETE burn, den kostade mig nästan ett nytt bakdäck, men det var fan värt att så hans polerade bil full med gummi. jävla gimmic :D


DET där är fan respekt!!!

bästa jag hört på länge!!!

hade jag sett det så hade jag gett dig en klapp på axeln.. fan va kaxigt gjort!!! :yoparty :Bugar
 

PeP

Ny medlem
Gick med
1 Jan 2005
Ort
Halmstad
Hoj
Honda X11 original edition, Skyteam Gorilla 110cc
Jag råkade köra om en polisbil i 286km/h med min R1a
 

vågen

Sporthojsnörd
Gick med
7 Apr 2004
Ort
Bromma
Hoj
GSXR 600 RR 04, Cannondale SuperV Raven 900 SX, Canon EOS 1D Mark III och några L objektiv osv.
GIXxXER skrev:
en polare på hoj blev trängd vid ett rödljuse i stan. sitter en finnig 18 åring och hans feta brud i en hottat 850 och garvar. vid nästa rödljus så gör han fan samma sak men denna gången har jag hamnat framför. backa bak hojen så jag står 20 cm från bilfan, killen kaxar sig som satan, vrålgasar likbilen och håller på....................................................................................................................................................................................................................då lägger jag en FETE burn, den kostade mig nästan ett nytt bakdäck, men det var fan värt att så hans polerade bil full med gummi. jävla gimmic :D
:hihi :banana
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top