Hängde en nolla nu i lördags, hehehe.
Körde in mot Halmstad söderifrån (pilkington o in..).
Snittade mina vanliga 140 med minn gamla BMW 316i pizzaracer fr -90.
Så blåseer jag förbi några bilar varav den ena är en vit Audi 80 (tror jag). Han börjar öka och ligger mig i röven i ett par minuter. Jag vet ju dock att det inte är en civil snutbil, för jag har ju just kört om honom..
Irriterar mig lite på att han ligger 10 m bakom mig när jag snittar 140 typ. Jag ökar lite, han ökar. Jag hamnar bakom en annan bil så vi bromsar ner till 90 typ. Så plötsligt drar han sin Audi för allt vad skiten orkar för o kör om på världens dummaste ställe, årecis innan en T-korsning med skyltar i mitten på vägen och MASSOR med gammalt salt (rullgrus osso) på vägen. Jag stter o skakar på huvet o tänker att nu smäller den idioten.. Han hinner preeeecis in innan skylten o sladdar till o det ryker o bilen framför mig nitar för att Audin ska hinna in innan skylten. Vid det här laget asgarvar jag.
Bara ett läge o ta. Rasta amatören asap.
Jag satsar på en flygande omkörning vid bästa tillfälle (precis efter en rondell in mot en två-filig väg, alltså 2 filer i körriktningen..) o kör förbi honom o tutar glatt o pekar fina fingret.
Så kommer vi till rödljusena vid Eurostop. Han ligger i vänster fil, och jag stannar preciis till höger om honom, 1 cm från hans högra backspegel. Jag pekar finger åt amatören och ser samtidigt att han är en finnig 18-åring typ, som tror han kan köra. Hehe. Jag tänker att den nollan hänger jag med min lilla 316-spis på 102 moderata kusar. Och mycket riktigt..Jag hänger honom i de 4 kommande rödljusen, sen svänger jag bort från honom.
Sicken looser.
Rastad av en 1,6 liters motor.
Kul kul, på 4 hjul..
P.S. Bruden som satt bredvid var mindre road, kan man säga.