ert bästa/värsta avhäng?

CJ954RR

Awake my soul
Gick med
3 Dec 2003
Ort
Norrort
Hoj
Daytona 675
Bästa avhänget för min del var för 2 år sedan när dom byggde om E20 vid Nääs emellan Alingsås och Göteborg.

Vägen gick från 2-filigt till 1-filigt (ca 1km) till 2-filigt (ca 1km) till 1-filigt (ca 1km) till 2-filigt igen. Ligger och kör lugnt med CBRn genom första 1-filen, och när det blir 2-filigt så drar en Ferrari 355 cab med två bratts förbi. När det sedan blir 1-filigt igen så ligger han framför mig, och framför dom ligger en bil till.

När vägbygget sedan är över och det blir 2-filigt igen så drar han ut i vänsterfilen, förbi bilen framför och försöker åka ifrån mig. Jag vrider lugnt på rullen och drar förbi han på högersidan. Drar upp till ca 250 och han bara försvann i backspegeln. Vid Lerum ungeför så släpper jag av, och efter en stund så ser jag givetvis en röd Ferrari-front närma sig. Växlar ner och när han kommer upp jämsides så ger jag järnet igen. Drar förbi och ifrån, och sedan såg jag inte dom igen.

Det var väldigt kul :arsele
 

hjelmfrillan

En otrolig blick för spelet
Gick med
15 Oct 2003
Ort
Huskvarnas förort Jönköping
Hoj
xt660r
Stolten skrev:
Race och race..

Satt och åkte min kompis Audi A4 på motorvägen i 140 km/h kanske och ligger i omkörningsfilen och kör om bil på bil, sen helt plötsligt så kommer jag inte om en minibuss av äldre modell (Chevrolet Astro)

Blir lite konfunderade och kollar på hastighetsmätaren om jag förlorat fart men icke.. Nehepp, jaja, det är väl bara och lägga plattan i mattan... (trodde fortfarande inte han ville ha ett race) men den där förbannade minibussen ligger jämsides en bra bit..

Kommer tillslut upp till allt vad Audin pallar (kommer inte ihåg vad det var men nånstans runt 200 km/h kanske) och han bara drar ifrån...

Men det absolut värsta var hans dryga blick från början tillslut, aldrig sett någon som har haft så likgiltig min..[/QUOTE]


massmördarfeeling på han :rofl :brinnerup
 

Wheelie84

No Wheelie no ride
Gick med
5 Aug 2004
Ort
Borlänge
Hoj
CBR 954RR -02 "Såld" ZX10R blir nog nästa hoj.
Kung tråd! Mer..=) I sommar ska jag åka ifrån polarns M3 3.0 E36 med nått turbo bygge. Runt 450hk snackar han om att det skulle bli. Det visar sig. =)
 

bad santa

erkänd fortåkare
Gick med
4 Feb 2005
Ort
sveriges tilltänka huvudstad
Hoj
:(
vart med om en bra grej. låg o drog med polaren som åker båge. själv är jag på G med kortet och åker just nu BMW M3 på 286hk++
stannar vid ett rödljus han på höger sida o jag på vänster (dubbel filigt)
kommer en "nysvensk" ursäkta ordet men anser att det låter bäst.
o ställer sig bakom polarens båge tydligen så vill han ochså racea o börjar gasa som en dåre.polaren blir lite irriterad av att ha han gasandes bakom o kliver helt sonika av bågen o knackar på rutan o frågar om han har fel på tomgången :D
klockrent snacka om killen blev paff.
 

Lugn

Big in Japan
Gick med
22 Mar 2003
Ort
på jobbet
Hoj
Ducati SF, Husky SMR, GSXR750
Korde ifran mitt sunda fornuft igar pa county highway M i riktning mot Oregon.

Hojde bara stereon och monterade solbrillorna i planeten, sen var det helt vack....


Forsvann nanstans mellan 'Promise land' med Chuck Berry och 'Nasty Girl' med nan annan.


Kul penisforlangartrad forresten;
"Jag korde om en akgrasklippare 285 km/h sa min penis ar helt klart kortare an din, eftersom du bara korde om i 253,5 km/h..."


HONYJJ, AJJ GOTT A LOTT OF MANNYJ...
WILL JU BE MAJJ NASTY GIRL??

:banana
 
Last edited:

Zikoriath

Nu ännu drygare!
Gick med
14 Dec 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Yamaha FZX 750
....blev ordentligt piskad i taxin ( Volvo V70, D5) i allén häromkvällen... Av en åttitals-supra... :död

Vit var den också...

/Z
...hyser alldeles för stor tillit till turbodiesel...
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top