Blip
Dum spiro, spero
Ser ut som att majoriteten av herrarna som åker inte kan trafikreglerna och utsätter andra för onödiga risker...ajabaja, annars är videon rätt bra
Tack för berömmet, förstår att avsaknaden av hoj är tung för dej
Ser ut som att majoriteten av herrarna som åker inte kan trafikreglerna och utsätter andra för onödiga risker...ajabaja, annars är videon rätt bra
Tack för berömmet, förstår att avsaknaden av hoj är tung för dej
Håller med dig. oansvarigt att köra så på ett nedlagt militärflygfält. tror att hela gänget behöver gå om risk 1 på trafikskolan. Tur att griffin bikers har ett avtal med trafikskolan så att inte era åkare utsätter andra för denna risk när ni dundrar fram i 250km/h på motorvägen.
fritolkaren som inte kan svenska, verkar som du har tolkat fritt igen, antar att du sett filmklippet, eller inte eftersom du missat att någon kör upp på gångbanan, där man kan riskera att köra på någon, men du vill kanske ha det på ditt samvete
Fast i ärlighetens namn. Ska man lyckas köra på någon där får dom teleportera sej framför hojen. Det finns inte en människa någonstans där vi kör.
både ja och nej, just vid den punkten jag tänkte på låg det bilar framför som lika gärna kunnat stannat vid övergångstället, ungefär där hojen körde upp på gångbanan eller hur???
både ja och nej, just vid den punkten jag tänkte på låg det bilar framför som lika gärna kunnat stannat vid övergångstället, ungefär där hojen körde upp på gångbanan eller hur???
Japp och sen hade någon kommit springande från andra sidan och kastat sej framför hojen då?
Japp, säkert jättelätt att göra en sådan bedömning eftersom man ser så mycket av situationen på filmens begränsade täckningsområde.
Tycker att det är en bra film Blip! bushoj du kan väll gå och vara skenhelig moraltant någon annanstans istället för att förstöra hans tråd.
nej, självklart inte, men det blir skymd sikt för den som tog sig upp på gångbanan. eller?
Har inte sagt något dåligt om hans film, fri tolkning igen, filmen är bra, musiken sjukt bra
Antagligen har man bättre uppsikt från cykelbanan än från vägen som skyms av bilarna. Men har någon bestämt sej för en annan tolkning utifrån vad man ser i filmen så varsågod.
Ärligt, att lägga upp en sån här film och bli förvånad och tycka att det är trisst att folk ser negativt på att ni kör som bankrånare är ju lite ghey Det är ju moralhoj.com och alla som skriver här är laglydiga gossar du vet!
Keep up the good work! för själv blir jag alltid så jävla glad när en fart och busglad hoj glider upp brevid och teasar lite, det är det som för mig höjer värdet med att vara ute och åka!
Hehe javisst är det
Point taken, lördag kör vi och kameran ska med!
Lägg genast av!
Hehe, har inte fått uppleva det ännu. Men om jag skulle ställa upp mot en R36'a tror jag att det finns risk för att jag skulle få smaka. Dom är inte slöa dom där 4wd bilarna, iaf inte från stillastående
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|