Ett lyckat SM i RR På Knudan

bean305

#78 125R
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
ZX6R, CRF450R, RS125R
Min positiva feedback
Det var en nice tävling, bra gjort. Jag tyckte att tidsschemat följdes fint, bra med pace-car, det hjälpte säkert till att hålla tidsschemat. Sen är ju banan riktigt rolig också :) .

Min konstruktiva feedback
Det var lite dålig bild på tv-sändningarna av varvtider i jacken utmed depån.
Det var inte en enda vägning i 125R på hela helgen, har man ekipagevikt i reglementet bör det kontrolleras.

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
Låg vaken till 01:30 på söndags morgonen för att våra danska "vänner" (samma gäng som festade järnet på Gelleråsen) tyckte att allsång och hög musik mitt i natten är anledningen till att hålla på med RR :rolleyes:
Är huvudintresset att supa kan de åka till Roskilde istället...

ÅHHHHHHHhhhhhhhhh.........................GUBBE!!! ;)
Är det inte italienska tvåtaktare är det fulla danskar. Inte lätt att vara känslig. ;)
I sak har du dock rätt.

Last edited:

sandstream

Guest
ÅHHHHHHHhhhhhhhhh.........................GUBBE!!! ;)
Är det inte italienska tvåtaktare är det fulla danskar. Inte lätt att vara känslig. ;)
I sak har du dock rätt.
Japp, som småbarnsförälder blir man gubbe fort, vänta du bara :D

Hade jag haft mina barn med och de inte kunnat sova hade jag fimpat deras fest med ord eller med tång :gnissla

Kan inte förstå varför det ska supas så in i helvete på en motortävling. Ett par öl eller ett par glas med vin är ju normalt men att hinka i sig som om det vore sista dagen i livet gång på gång är ju för fan pinsamt. Stanna hemma och drick istället!

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
3102688 Att bli gubbe! När han har tre små svampar som springer omkring kommer han också att börja svära över depåmopeder och nattliga fester.
Är det någon som har omfamnat och förlikat sig med sin gubbighet är det undertecknad. Det är ok att vara gubbe, tom skönt och praktiskt för man kan alltid skylla på det.
Det värsta tycker jag är att folk kör väldigt fort i depåerna, en tvåtaktare som varmkörs stör mig inte. :D

Lawner

#35 SST600 - 2010
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ktm Exc 300 - 11 Enduro
Tycker det var väl genomfört

Enda synpunkterna jag har är gällande det delade kvalet för r600. Med tanke på antalet betalande vad jag har förtsått så borde det varit gemensamt kval.
Då första gruppen fick två torra kval och andra endast ett. Gruppindeliningen var inte heller jämn. 16/19 pers.

Eller så är jag bara bitter för att jag var sämst och inte kvalade in. Dock fungerade det mycket bra tidsscheman hölls och anläggningen var bra funkisarna tycker jag skötte sig mycket bra :tummenupp

/Oskar

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Tycker HMS lyckades bra om man bortser från ett par missar: strul vid anmälningen, 55 förare på banan vid första träningen.
Funktionärerna och utsläppet funkade kanon resten av helgen och jag lärde känna en massa nytt folk vilket alltid är kul :)

Låg vaken till 01:30 på söndags morgonen för att våra danska "vänner" (samma gäng som festade järnet på Gelleråsen) tyckte att allsång och hög musik mitt i natten är anledningen till att hålla på med RR :rolleyes:
Är huvudintresset att supa kan de åka till Roskilde istället...
PM:Berätta inte att vi duchade tillsammans, det kan bli pinsamt.

flykay76

[flaj-kej] #76 ERF - REC
Gick med
4 Jun 2004
Hoj
Kawasaki KX450F 2010
Tack Micke, Kenneth, alla flaggisar och alla andra som ställde upp i helgen! :tummenupp

BeBe

Full fart spar tid...
Gick med
20 Sep 2006
Hoj
Ducati MTS1200, Husaberg FE450.
Tack Micke, Kenneth, alla flaggisar och alla andra som ställde upp i helgen! :tummenupp

Tack själv(a) för uppvisningen. Kul o se era olika körstilar. Var de du, eller till den på en Kawa som bugade vackert till oss vid liton, så var de läckert gjort!

Bra kört av er som höll er på hjulen o till ni som hade osisen o syna marken hoppas jag ni repar er snabbt o ordentligt! :tummenupp

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
3102628 Det jublades "Äntligen!" på läktaren när ditt twin-muller dök upp. Synd att du fick slå av och vinka i hårnålen två ggr bara.
Jublades det verkligen? :lol Jaja. Usch ja... min helg var inte så lyckad alls. Allt gick fel. Tror inte det kunde gå mycket sämre faktiskt. Ska nu ta och slicka såren och försöka komma tillbaka i prima skick om 2 veckor i Norge.

blacktriple

Har två Aprilior!
Gick med
18 Mar 2004
Hoj
Aprilia RSV R Factory & Aprilia RS 250
Jublades det verkligen? :lol Jaja. Usch ja... min helg var inte så lyckad alls. Allt gick fel. Tror inte det kunde gå mycket sämre faktiskt. Ska nu ta och slicka såren och försöka komma tillbaka i prima skick om 2 veckor i Norge.

Alla jublade inte åt ditt mysiga motorljud... :tungan

MG_0761.jpg

Nyheter
Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife

Motorcykelkörning på klassi...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ökat antal körkortsåterkallelser

Foto: Liza Simonsson Und...

CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!

Idag har vi äntligen fått s...

BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord

Efter att ha sålt 210 408 m...

Honda Gold Wing fyller 50 år

Sedan 1975 har Honda Gold W...