NiklasL skrev:2425799inte det smartaste att sätta sig på en 28hk cross det första man gör
Man får inte ha 28hk då man är 16
NiklasL skrev:2425799inte det smartaste att sätta sig på en 28hk cross det första man gör
Reckless Rider skrev:2427310Ok! T4pp3r din idé är kanske bra men verkar lite onödig att köpa en 4-t först och sen 2-t. Jag ska nog träna privat har 3 morbröder som har mc Fast då behöver man antagligen nåt sorts lämp som när man övningskör bil va? Söker man de på vv oxå? om de nu är så
Är mest sugen på CRM för tillfället så jag undrar, va kostar reservdelar till den t ex ny cylinder osv?
jag tycker du kan åkerkomma när du har hojjen i garaget...Reckless Rider skrev:2428999Okej, känns som att jag har fått svar på alla frågor nu, men har fortfarande mycket kvar o lära mig
Tack för alla råd & tips, jag återkommer kanske med fler snart
Reckless Rider skrev:2429494Men kanske har fler frågor innan jag skaffar hojjen :/
Ogre skrev:2428821Man får inte ha 28hk då man är 16
aah hjälp! då kanske dom tar mejOgre skrev:2428821Man får inte ha 28hk då man är 16
Reckless Rider skrev:2430467Ok, hur mycket snabbare går era lätt mc ostrypt eller med effektrör?
Bryr dom sig inte på besiktning eller?
Reckless Rider skrev:2431963Jag lär nog inte komma upp i mer än 110 inne i stan ändå, så de e bara onödigt för mig att köra ostrypt eller med effektrör
Reckless Rider skrev:2432030dagens ungdomar verkar inte ha respekt för trafiken, jovisst jag ska blåsa förbi snuten i 140 varje dag påväg till skolan blir man cool då?
Kronen skrev:2432073Fegis
jag rekommenderar att du ska hålla dig till moppe om du nu bara ska glida runt i stan. kanske en sån grym EU - scooter som går ca50 du får ju ändå inte köra mkt fortare inne i stan
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|