Ett steg närmare världsdominans - Google (+) - Hej då FB

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Tror garanterat att det kommer, men tror inte g+ kommer köra ner det i halsen på alla användare så som fb gör.

Exakt, kommer det så är det nog lite snyggare integrerat. "Köra ner i halsen på" var en bra liknelse till hur det funkar på FB
 

Blue

Irriterande...
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Båstad
Hoj
Syrrans 883 och en Nikon Deetree.
Var fan ser ni spelen och reklamen på FB, jag har bara en liten pratbubbla som vill att jag ska annonsera på FB.
 

Loy

...Mm, så är det!
Gick med
1 Jun 2005
Ort
Hemma
Hoj
Många
Var fan ser ni spelen och reklamen på FB, jag har bara en liten pratbubbla som vill att jag ska annonsera på FB.
Samma här.

Enda reklamen jag har på FB är ett par smårutor till höger. Tittar man inte efter dom så tänker man inte på dom. Knappast störande.
 

imaster

Bah
Gick med
20 May 2005
Ort
Landskrona
Hoj
Tillsvidare hojlös
Tror garanterat att det kommer, men tror inte g+ kommer köra ner det i halsen på alla användare så som fb gör.

Jag har aldrig sett det så, jag vet inte hur era polare funkar riktigt... :va Däremot har jag blockat alla applikationer direkt när jag sett dem i feed:en. Med tanke på hur G+ ser ut just nu finns det ju ganska goda chanser till att det kommer se ganska exakt likadant ut som på fb.
 

Drysen

Sporthoj® Gold™ account holder
Gick med
4 Dec 2006
Ort
Internationella Rymdstationen, ISS
Hoj
FoxP2
Något jag gör när jag verkligen inte har någonting att göra är att jag klickar bort reklamen på fb, då kommer det upp en ny ruta där man får välja varför man väljer att klicka bort reklamen. Jag väljer då alltid: "Stötande" eller "Sexuellt explicit". Kan inte alla börja göra så bara för att?
 

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Sådär, nu börjar sajten få lite liv! Igår var det väldigt kliniskt och tomt, men nu har ett gäng polare hittat dit och feeden är igång. Hittat en del små buggar men det får man hoppas att de rättar till snart.
 

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Ort
Byhålan
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Sådär, nu börjar sajten få lite liv! Igår var det väldigt kliniskt och tomt, men nu har ett gäng polare hittat dit och feeden är igång. Hittat en del små buggar men det får man hoppas att de rättar till snart.

Jo, samma här. :)
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top