Skämmes ta mig fanThe_Plumber skrev:Men hur kunde jag glömma tune up? De är ju skitbra
Skämmes ta mig fanThe_Plumber skrev:Men hur kunde jag glömma tune up? De är ju skitbra
Svenssson skrev:Skämmes ta mig fan
Svenssson skrev:Skämmes ta mig fan
tvålen skrev:Thx for listan! Dags att tanka friskt med musik nu!
Det är väl trance som är musik, och inte mycket röster. Inom trance finns flera olika genres(?) också: Hardtrance, Clubtrance, Psytrance. Trance hörs sällan eller aldrig på vanlig radio.The_Plumber skrev:Det är väldigt svårt att höra skilnnaderna....men vi kan säga så här att trance är mer övergripande, dance brukar vara mer musik och nästan ingen sång och euro är nån sorts blandning.
Svenssson skrev:Det är väl trance som är musik, och inte mycket röster. Inom trance finns flera olika genres(?) också: Hardtrance, Clubtrance, Psytrance. Trance hörs sällan eller aldrig på vanlig radio.
Dance är musik + sång med elektroniska instrument. Spelas ibland på radio, men inte så mycket som jag önskar. Bodies Without Organs och September tex.
Euro vet jag fasen inte vad det är riktigt. Jag har fått för mig att det är lite mer åt 80/90 talets Dancemusik. Ganska osäker vad det gäller det.
Banana Inc. - Monkey Islandtvålen skrev:Thx for listan! Dags att tanka friskt med musik nu!
Svenssson skrev:Banana Inc. - Monkey Island
Dan-J - One Breath (DJ Splash Remix)
DJ Splash - My First Love (Original Mix)
Deejay Goldfinger - Can't Stop Me (Deepforces Radio Edit)
Är grymt bra låtar, LADDA NER
Inte nåntvålen skrev:Hittar inte
Svenssson skrev:Inte nån
Ööhhh Vad har du för kassa hubbar igentligentvålen skrev:Nej.
1. The message you have entered is too short. Please lengthen your message to at least 5 characters.
Svenssson skrev:Det är väl trance som är musik, och inte mycket röster. Inom trance finns flera olika genres(?) också: Hardtrance, Clubtrance, Psytrance. Trance hörs sällan eller aldrig på vanlig radio.
Dance är musik + sång med elektroniska instrument. Spelas ibland på radio, men inte så mycket som jag önskar. Bodies Without Organs och September tex.
Euro vet jag fasen inte vad det är riktigt. Jag har fått för mig att det är lite mer åt 80/90 talets Dancemusik. Ganska osäker vad det gäller det.
Svenssson skrev:Jag lyssnar på trance, därmed basta
Säg var CD:n heter och låtnummer så går det nog att leta uppstoooffe skrev:Najs grabbar har hittat många nya grymma låtar tack vare er!
Har några grymma låtar som ja tror ni skulle gilla men vet tyvärr inte vad de heter eftersom de är kopierade från en CD via WMP.
Svenssson skrev:Säg var CD:n heter och låtnummer så går det nog att leta upp
Eller är det bränd skiva
Svenssson skrev:Säg var CD:n heter och låtnummer så går det nog att leta upp
Eller är det bränd skiva
Körkortet får nytt utseende
Det var åtta år sen sist, m... |
|
Specialmodellen Triumph Bonneville Bobber TFC
Triumph Motorcycles har pre... |
|
Ny elektrisk endurohoj: Stark Varg EX!
I förra veckan presenterade... |