Gör gärna det. wheeliekungen@hotmail.comstoooffe skrev:Bränd tyvärr. Kan skicka msn om nån vill så kan ni se om ni känner igen.
Ja, visst är bilden hetThe_Plumber skrev:Du verkar jämt vara så arg när du skriver p.g.a. bilden
Gör gärna det. wheeliekungen@hotmail.comstoooffe skrev:Bränd tyvärr. Kan skicka msn om nån vill så kan ni se om ni känner igen.
Ja, visst är bilden hetThe_Plumber skrev:Du verkar jämt vara så arg när du skriver p.g.a. bilden
stoooffe skrev:Bränd tyvärr. Kan skicka msn om nån vill så kan ni se om ni känner igen.
stoooffe skrev:
stoooffe skrev:
The_Plumber skrev:Tankar man ner låtar eller är det webbradio? Isåfall var? Hittar bara webbradio
Werzion skrev:är Tiesto för mainstream/kommersiell för att få skrivas med i tråden?
Werzion skrev:hehe, äldre och äldre, inte farligt mycket iallafall.
dom årtalen jag minns, minns ni nog också
jaja, åter till ämnet.
DJ Tiesto är framröstad/utnämnd till årets DJ tre år i rad. han har minst två gånger (2003 och 2004) haft "sin egen show" (Tiesto in Concert), 2004 var det framför över 70.000 besökare, alltid i Gelredome i Arnhiem i Holland (hans hemland).
mer info @ www.tiesto.com
http://video.google.com/videoplay?docid=7219200239486564964&q=tiesto
världens sämta video, men lite härlig musikslinga är det allt
andra "klassiska" låtar är Forever Today, Love comes again (feat. BT), Sweet Misery, UR (alla på samma underbarra album "Just Be")
tvålen skrev:Bra beskrivet. Riktig tung trance är ju sånt som man inte lyssnar hemma på, det är mer sånt som spelas på discotek neråt medelhavet där alla e höga Ecstacy och danser oavbrutet i 6 timmar " "
Euro är typ mer mixar av gamla låtar.
Vanish skrev:Det är ju tung trance man lyssnar på hemma! Har du någonsin varit på något event där alla är höga på ectasy? Nej kunde nästan ana det och du behöver definitivt inte åka ända ner till medelhavet. Droger förekommer visst, men jag märkte då inget av det. Holland är rätt nära och en stor trance nation. Jag var på Sensation White i somras, det var det grymmaste jag vart med om. Armin Van Buuren och Marco V spelade riktigt bra! Bilder och info finns här: www.id-t.com
Vidare så kan jag rekommendera radiostationerna som finns på följande:
www.mysteria.se
www.radioseven.se
I övrig så verkar nästan alla här på SH vara hårdrockare
Skönt med lite riktig musikanda
Werzion skrev:gött, nu är mitt helvete förbi, och jag kan därmed förse er med lite himmelmusik
http://beaver.mine.nu/~werzion/Slasken/Dj Tiesto/
en kompis server som är under uppgradering/omstart... så det kan gå lite segt
Forever Today och Love Comes Again är låt ett och två på det underbara albumet Just Be (är nog det album som innehåller flest låtar man kan lyssna på som jag har, inte som vissa där man köper ett album och endast 2-3 av 15 låtar är bra, här är det typ 7-8 av 9 låtar hehe)
och Lethal Industry kommer från albumet In My Memory, ett album som jag ej har, så något utalande om det har jag inte, men låten är helt underbar från 3.05 till slutet (och om och om igen)
Wargen skrev:Du kan inte lägga upp de så att man kan tanka ner? Vill verkligen ha låtarna.
Tiesto är självklart välkommen, han är helt okWerzion skrev:DJ Tiesto är framröstad/utnämnd till årets DJ tre år i rad. han har minst två gånger (2003 och 2004) haft "sin egen show" (Tiesto in Concert), 2004 var det framför över 70.000 besökare, alltid i Gelredome i Arnhiem i Holland (hans hemland).
stoooffe skrev:Högerklicka - Spara mål som!
Körkortet får nytt utseende
Det var åtta år sen sist, m... |
|
Specialmodellen Triumph Bonneville Bobber TFC
Triumph Motorcycles har pre... |
|
Ny elektrisk endurohoj: Stark Varg EX!
I förra veckan presenterade... |
|
Var tionde bilist lever inte upp till synkraven
Över 600 000* bilister i Sv... |
|