Viktor L
Moderator
Gjorde en liknande sak som du gjorde med stiftet fast med en skivbromsskruv. Hade dragit alla 5 lite lagomt sådär, så ska jag efterdra så att allt sitter på plats. På den 5:e och sista skruven tycks jag ta i lite väl mycket. *klick* sa det, och jag tyckte "Fan vad det började gå lätt helt plötsligt?" - plockar upp Torx-nyckeln - skruvskallen hängde med...
Dunkar huvudet i väggen lite snabbt men sunt förnuft tog snart över, så då fick man lov att låna verktyg och dra ut skiten igen och börja om.
Kul att det löste sig i alla fall. Lite besvärligt just då ett tändstift går av kanske, inte direkt lättaste att fixa om det skiter sig.
När åker karossen på då? Är den inte tillbaka från lackering än? Blir kul att se den komma på plats!
Dunkar huvudet i väggen lite snabbt men sunt förnuft tog snart över, så då fick man lov att låna verktyg och dra ut skiten igen och börja om.
Kul att det löste sig i alla fall. Lite besvärligt just då ett tändstift går av kanske, inte direkt lättaste att fixa om det skiter sig.
När åker karossen på då? Är den inte tillbaka från lackering än? Blir kul att se den komma på plats!