Boom boom schaka schaka. Boom boom schaka schaka.
Vi diskuterade spektaklet på jobbet och någon påstod att vissa länder inte behövde kvala, för dom hade "sponsrat" evenemanget med pengar och på så sätt köpt sig en garanterad finalplats.
Är det sant?
Vi diskuterade spektaklet på jobbet och någon påstod att vissa länder inte behövde kvala, för dom hade "sponsrat" evenemanget med pengar och på så sätt köpt sig en garanterad finalplats.
Är det sant?
Är det sant?
Hur skulle det se ut om t ex Tyskland betalade tog på sig större delen av kostnaderna och så fick de inte vara med i finalen? Då skulle nog inte den här tävlingen produceras många år till, vilket i sig inte vore så dumt.
Förr var det så att den som vann ett år fick arrangera/ta kostnaden nästa år.
Det tyckte jag var lysande, för då kunde man skicka en skitlåt och slappna av sen.
Varför är det aldrig riktig musik som är med och tävlar?
Raised Fist
In Flames
Swedish House Mafia
Robyn
September
Petter
Men jag ska inte klaga, valfria sändningar på TV drabbar inte mig.
Hehe tycker ESC är rätt sköj. Gillar snubbarna från moldavien med strutar på huvet.
Minst lika viktig som själva tävlingen är den parallella tävlingen i "vem som tittar minst på tävlingen". Bonuspris delas också ut till den som på fyndigast och mest detaljerade sätt beskriver just hur dålig tävlingen är och hur han/hon kommer behandla sin TV om han av misstag skulle zappa förbi och råka se ens ett par sekunder av tävlingen.
Minst lika viktig som själva tävlingen är den parallella tävlingen i "vem som tittar minst på tävlingen". Bonuspris delas också ut till den som på fyndigast och mest detaljerade sätt beskriver just hur dålig tävlingen är och hur han/hon kommer behandla sin TV om han av misstag skulle zappa förbi och råka se ens ett par sekunder av tävlingen.
Blev du tåtrampad för att du och frugan tycker att det är mysigt att knäcka en BiB framför tv'n till Schlagern?
Ingen fara, what happens in radhus stays in radhus, du kan till och med feströka lite gul blend under fläkten i pauserna...
Jag tycker det är gulligt att någon kan sakna en person så mycket att de väljer att stjäla/planka dennes manér och formuleringar rakt av. En rosa piké på dig så är det nästan att du skulle få samma pondus med dina gliringar.
Okej okej!
- Din Mackan är starkare än min pappa!
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS