Eurovision Song Contest 2011

TurboJugend

Ny medlem
Gick med
21 Dec 2003
Hoj
-
Minst lika viktig som själva tävlingen är den parallella tävlingen i "vem som tittar minst på tävlingen". Bonuspris delas också ut till den som på fyndigast och mest detaljerade sätt beskriver just hur dålig tävlingen är och hur han/hon kommer behandla sin TV om han av misstag skulle zappa förbi och råka se ens ett par sekunder av tävlingen.

Det är jag som tittar minst. Jag visste inte ens att det var nu förrän jag läste den här tråden. Vad vinner jag?

I deltävlingen ställer jag upp med bidraget att jag skulle trä på min tv ett par jeans så jag kunde fylla dess byxor med levande vesslor och knuffa den utför en klippa.

Jag hoppas jag säkrade förstaplatsen i båda tävlingarna nu.

Last edited:

Werzion

7.3
Gick med
22 Jun 2004
Hoj
Ingen för tillfället
Är väl ingen bra idé att "riktiga" artister är med i tävlingen och smutsar ner sina rykten?:rolleyes:

Mjoo, tyvärr, och med full förståelse, är det nog så.

Men fatta, skulle typ LOK :yoparty återförenas och köra en truddelutt på ESC så hade ju så sjukt många svenskar ringt och röstat på dom bara för att slippa all annan skit. Spelar mindre roll om låten vore bra eller inte.

Eller lite Ralf Gyllenhammar & Co kanske, eller Millencolin.

lite psykadelisk rock från Thomas Rusiak hade inte varit fel

Mange Schmidt har ju fasen inte långt över till schlager-scenen :hihi

Veronica Maggio :drool
Kapten Röd
Skaburbian Collective

nee, nu får jag nog ta och sluta brainstorma/dagdrömma :)

xibalba

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 May 2007
Hoj
GSX-R 1000 -02, GSX-R 750 -98(såld), Duke II -02(såld), GSX 400 E -82
Minst lika viktig som själva tävlingen är den parallella tävlingen i "vem som tittar minst på tävlingen".

Den här tråden visar vilka som är tofflar nog att förlora makten över fjärrkontrollen.

Hur ofta får du se ditt favoritprogram på en lördagskväll?

:banana

Two stroke man

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Apr 2005
Hoj
Har tappat räkningen
Jag kom nyss hem, startade TVn och det första jag ser är Satelit-Lena och det är fane mig inte gay att titta på henne. Hennes utstrålning är inte av denna värld.

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja

Alltid!

Det är en av fördelarna med att vara singel, klarar man inte av att leva så kan man ju alltid ha en extra TV i garaget eller på annat ställe där man trivs och får vara själv.

Smagatusk

Guest
Är väl ingen bra idé att "riktiga" artister är med i tävlingen och smutsar ner sina rykten?:rolleyes:

Precis. De säljer sig inte så billigt.

Sen vete fan hur September hamnade på hans lista, men hennes och Petters integritet fick sig en rejäl törn i och med "Så mycket bättre".

xibalba

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 May 2007
Hoj
Alltid!

Det är en av fördelarna med att vara singel,

Antar att vi är avarterna, men varje gång suget att lämna singelheten(?) blir för stor så brukar jag analysera vänners förhållanden, sen ler jag igen :)

Smagatusk

Guest
Den här tråden visar vilka som är tofflar nog att förlora makten över fjärrkontrollen.

Nja, vi som skriver här efter att skiten började på TV kan väl kanske erkänna att vi förlorat slaget om fjärren, men vägrar finna oss i det och sätter oss framför datorn istället.

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Jag har en formel för vem som borde vinna, så jag behöver inte se skiten.

Ålder i år får inte överstiga kjollängden i cm, lägg ihop talen och lägst siffra borde ha vunnit!

xibalba

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 May 2007
Hoj
Jag kollar bara för att kunna ha någonting att prata om med kollegorna på jobbet :gråta

Haha, tror det är anledningen 90% av tanterna kollar på skiten för, liksom BB, lyxfällan och all annan skit som kan ge skvaller.

Drysen

Sporthoj® Gold™ account holder
Gick med
4 Dec 2006
Hoj
FoxP2
Fransmän är då envetna jävlar egentligen. Hela Europa måste förstå engelska medan de är så underutvecklade att de fortfarande måste prata först på engelska och sedan på franska.

Last edited:

manneman

Guest
Å sen sket det sig...

Eller som den Bosniske sångaren sa...jag vill hälsa till alla i min forna hemstad Landskrona...

Aahaahahahaha :D:hihi:rofl:lol:crash:hej

:hoppa

drm4rtin

med lem
Gick med
9 Mar 2010
Hoj
2007, Suzuki DL1000, 2002, Yamaha FZS600.
Puh!

Ingen minns en tvåa, då var det bra att Sverige kom 3:a. Vinna hade ju varit otänktbart. Då hade alla licenspengar gått till spektaklet nästa år och resten av TV-programmen på SVT inskränkts till "Vilse i pannkakan" å nån tjeckisk dockteater...

Fast å andra sidan hade det varit roligt om dom visat nåt gammal avsnitt "Visst nappar det" med Bengt Öste å Thure Ljungdahl.

imaster

Bah
Gick med
20 May 2005
Hoj
Tillsvidare hojlös
Ingen minns en tvåa, då var det bra att Sverige kom 3:a. Vinna hade ju varit otänktbart. Då hade alla licenspengar gått till spektaklet nästa år och resten av TV-programmen på SVT inskränkts till "Vilse i pannkakan" å nån tjeckisk dockteater...

Fast å andra sidan hade det varit roligt om dom visat nåt gammal avsnitt "Visst nappar det" med Bengt Öste å Thure Ljungdahl.

Problemet med att komma på andra eller tredje plats är att vi kommer lägga lika mycket licenspengar på att försöka vinna nästa år... :gnissla

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Vaihelvete!? Kom vårt bidrag trea!?:va Jaja, bevisar väl bara hur dålig smak folk egentligen har... Fyfan...

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...

Triumph Speed Triple 30 år