Events i sommar!!

WebGringo

Gudomlig sporthojare
Gick med
10 May 2006
Ort
Söderut
Hoj
En skitig rackare och en motorcyklarnas version av volvo 740
Om vi ser det såhär, hur många har material som håller ihop och är intresserade av att få lite tävlingsmeriter ?

Malmö, Göteborg, Stockholm till att börja med, inhägnat område, seriösa priser och bra coverage. Något måste göras för o få stuntcyklar mer rumsrent. O få tidningarna att skriva någonting positivt för en gångs skull.

Smäller isf slutet juli/början på augusti, 3 helger i rad, återkommer med exakt datum. Malmö o Göteborg e säkrat, men har lite ont om kontakter i huvudstaden om någon känner för bosta sitt CV så är det bara att skicka över ett PM.
 

Andreas!

Viva La france!
Gick med
2 May 2006
Ort
Stockholm Stolthet Haninge!
Hoj
Yamaha YZF-R6 Yamaha Gokart 360 cc Yamaha Aerox , Yamaha Xt 600 -03
Passa er för den här hojen på gatan! :tummenupp

hört att den kan göra det mest :confused:

3klarlitendu8.jpg
 

Bruno

Badmanners.org
Gick med
28 May 2003
Ort
Skåne
Hoj
2002 Yamaha R1
Om vi ser det såhär, hur många har material som håller ihop och är intresserade av att få lite tävlingsmeriter ?

Malmö, Göteborg, Stockholm till att börja med, inhägnat område, seriösa priser och bra coverage. Något måste göras för o få stuntcyklar mer rumsrent. O få tidningarna att skriva någonting positivt för en gångs skull.

Smäller isf slutet juli/början på augusti, 3 helger i rad, återkommer med exakt datum. Malmö o Göteborg e säkrat, men har lite ont om kontakter i huvudstaden om någon känner för bosta sitt CV så är det bara att skicka över ett PM.


och vad kommer detta att kosta. vad kommer du att tjäna på det.......
 

WebGringo

Gudomlig sporthojare
Gick med
10 May 2006
Ort
Söderut
Hoj
En skitig rackare och en motorcyklarnas version av volvo 740
Någon hundring för tävlande, en tia eller två för besökande.

Svårt o säga exakta priser eftersom jag itne vet hur många som är intresserade av att ställa upp. Ju fler som tävlar desto mer snurr, dvs lägre priser o mer som kan komma från spons o promo.

Finns kanske en liten slant i det för mig med, men för o vara första året så är jag nöjd med en break even o möjligheter att dra upp det lite större till kommande år.
 

TheElmer

Dyslektisk ordpolis
Gick med
24 Mar 2007
Ort
där ibland.
Hoj
Toppluva
Om vi ser det såhär, hur många har material som håller ihop och är intresserade av att få lite tävlingsmeriter ?

Malmö, Göteborg, Stockholm till att börja med, inhägnat område, seriösa priser och bra coverage. Något måste göras för o få stuntcyklar mer rumsrent. O få tidningarna att skriva någonting positivt för en gångs skull.

Smäller isf slutet juli/början på augusti, 3 helger i rad, återkommer med exakt datum. Malmö o Göteborg e säkrat, men har lite ont om kontakter i huvudstaden om någon känner för bosta sitt CV så är det bara att skicka över ett PM.

Det kan ju vara en grej också..
Men King of the street är ju ett måste.. Ingel vingels färdplan låter bra.. Och sen kan ju någon överkörd pokal bli vadringspokal.
dock kan jag ju inte stunta för fem öre.. Men supa kan jag..
 

WebGringo

Gudomlig sporthojare
Gick med
10 May 2006
Ort
Söderut
Hoj
En skitig rackare och en motorcyklarnas version av volvo 740
Supandet behöver du inte oroa dig för, har jobbat som bartender ett antal år, o kan lova att jag i alla nämnda städer så kommer partyt fortsätta efter tävlingen på en utvald nattklubb med specialerbjudande för de som varit med tidigare under dagen.

"King of the streets" , love the name dude ;)
 
Nyheter
Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Top