Events i sommar!!

NR:7

Team NR:7 Racing 2oo4
Gick med
31 Oct 2003
Ort
södertälje
Hoj
CBR900RR-SC28 Stunt & CBR900RR-SC33 & CBR600RR Race
Vad sägs om att samla alla Sveriges top-stuntare och göra upp på gatan?

Jo tack det vore inte helt fel skall försöka kitta upp min hoj nu så får vi se hur länge den fungerar iår skall jag fan försöka bli säker:)

Nu åker man ju honda så;)
HEHE
 

Green

Dirty South
Gick med
16 Mar 2003
Ort
Staffanstorp
Hoj
SixDirtySix
När kan folket?
Ska vi köra lite oseriösa tävlingar?
vilka städer ska vi sikta på?

Det blir ju några dagar ute på vägen ju..
Tex Sthlm-en resdag-göteborgen-en resdag-Malmö

På kvällen efter vi kört så kan man ju gå ut o festa i städerna.. sen har man ju ändå resdagen på sej att nyktra till..

Vilka städer e aktuella? O låter idén vettig?

Kopiera listan!
1.Malmö eller Helsingborg
2.
3.
4.
5.
osv.


Fyll på med städer som e intressanta.. e det en liten håla.. så kanske det e bättre me närmsta storstad.. ja ni fattar säkert
 
Last edited:

sticke

drygare än yes...
Gick med
23 May 2006
Ort
H-Town
Hoj
F4 Izzle
oseriös låter kanon, tävling inte lika bra eftersom jag antagligen är sveriges sämsta stuntare... kanske kan stå lite vid sidan om o röka o bränna gummi? :yoparty

när kör vi?
 
Last edited:

Bruno

Badmanners.org
Gick med
28 May 2003
Ort
Skåne
Hoj
2002 Yamaha R1
skit i tävlingar. ut och kör på vägarna i stället

1. malmö - helsingborg
2. kristianstad - karlskrona
3. stockholm runt:yoparty

den som gör fetaste tricken på gatan blir "King of the street". fixa en vandringspokal
 

Bajen-Sam

Rospigg.
Gick med
28 Aug 2006
Ort
Norrtälje
Hoj
Suzuki M 1800 R2 / BMW R 1150 GS / Suzuki Intruder 1400
Ett tips är ju Custom Bike Show i Norrtälje den 7 juni.

Tror att ni skulle kunna imponera på kromslädeförarna. Hör av er till arangörerna så kanske de kan ge er en plats att stunta på. :)

http://www.custombikeshow.se/
 

sticke

drygare än yes...
Gick med
23 May 2006
Ort
H-Town
Hoj
F4 Izzle
skit i tävlingar. ut och kör på vägarna i stället

1. malmö - helsingborg
2. kristianstad - karlskrona
3. stockholm runt:yoparty

den som gör fetaste tricken på gatan blir "King of the street". fixa en vandringspokal

mycket bra idé, blir vi ett bra gäng kan det va hur kul som helst!!!!

green, styr upp :D
 

Bruno

Badmanners.org
Gick med
28 May 2003
Ort
Skåne
Hoj
2002 Yamaha R1
jag kan styra upp det då jag kommer att ha tid. kommer att operera benat i februari så det blir inget körande i år. hur många är intresserade? vi borde ha några som kan filma. blir ju kul att släppa en rulle varje år efter street säsongen. pengarna från rullarna används till böter (buffert) om man släpper dvd i hög kvalle. annars duger ju stage6:D :yoparty gratis är gött

förutom detta, inga regler. man ser ju ganska snabbt vem som rockar bäst på gatan. den personen får njuta av en vandringpokal över vintern. denna är ju hett villebråd nästa säsong
 

jens__E

Mjao!
Gick med
11 Sep 2003
Ort
Hedesunda
Hoj
X-JELL
Jag skulle kunna vara med och filma! Om nån bara har en kamera :p

Sen beror det på vart jag kommer bo i sommar. Men det märks :tummenupp
 

Ingel

Ny medlem
Gick med
22 Apr 2003
Ort
Norrtälje
Hoj
stuntster
Då bestämmer jag att vi börjar 7 juni och fortsätter en bit in på vecka 23 då så att folk kan boka in semestrar...

Som jag har förstått det så ser startlistan ut så här så länge:
1: Green
2: Teo
3: Alex
4: Ingel
5: Marcus_136
6: Peperono
7: No_Fear-killen
8: Nr. 7
9: Andreas!
10:Bruno
11:Sticke
12: Noll_Koll

Och så får Bomber fixa följebil? Jens Filmar!


Mitt förslag är att vi börjar med en grogg i mitten av Sverige (enköping) på fredagskvällen och börjar köra lördag den 7:e lite otippat till Sunne uppe i värmland den för det brukar va bra drag på en Camping där uppe på lördagar och det finns en bra stuntraka.
på söndagen kan man dra ner till Gtb, borde väl hända saker i Gtb på en Söndag?
Ner till Halmstad och Måndagsklubben på Måndagen (har den börjat så tidigt på sommaren förresten?)
Tisdag vet jag inte men det vore bra om man kan styra det så man är i Sthlm på Onsdagen då det är mycket hojjar ute.
Sen har nog de flestas hojjar pajjat på ett eller annat sätt...
 
Last edited:

Bruno

Badmanners.org
Gick med
28 May 2003
Ort
Skåne
Hoj
2002 Yamaha R1
Då bestämmer jag att vi börjar 7 juni och fortsätter en bit in på vecka 23 då så att folk kan boka in semestrar...

Som jag har förstått det så ser startlistan ut så här så länge:
1: Green
2: Teo
3: Alex
4: Ingel
5: Marcus_136
6: Peperono
7: No_Fear-killen
8: Nr. 7
9: Andreas!
10:Bruno
11:Sticke
12: Noll_Koll

Och så får Bomber fixa följebil? Jens Filmar!


Mitt förslag är att vi börjar med en grogg i mitten av Sverige (enköping) på fredagskvällen och börjar köra lördag den 7:e lite otippat till Sunne uppe i värmland den för det brukar va bra drag på en Camping där uppe på lördagar och det finns en bra stuntraka.
på söndagen kan man dra ner till Gtb, borde väl hända saker i Gtb på en Söndag?
Ner till Halmstad och Måndagsklubben på Måndagen (har den börjat så tidigt på sommaren förresten?)
Tisdag vet jag inte men det vore bra om man kan styra det så man är i Sthlm på Onsdagen då det är mycket hojjar ute.
Sen har nog de flestas hojjar pajjat på ett eller annat sätt...

perfa, jag börjar skriva upp. vilka bor i närheten av dessa ställen som kan inhysa 10-15 stuntare. ingel, skicka pm vart campingen ligger så kanske vi kan slagga där om ingen bor i närheten
 

Green

Dirty South
Gick med
16 Mar 2003
Ort
Staffanstorp
Hoj
SixDirtySix
Då bestämmer jag att vi börjar 7 juni och fortsätter en bit in på vecka 23 då så att folk kan boka in semestrar...

Som jag har förstått det så ser startlistan ut så här så länge:
1: Green
2: Teo
3: Alex
4: Ingel
5: Marcus_136
6: Peperono
7: No_Fear-killen
8: Nr. 7
9: Andreas!
10:Bruno
11:Sticke
12: Noll_Koll
13. Lexuz (jimmie)
Och så får Bomber fixa följebil? Jens Filmar!


Mitt förslag är att vi börjar med en grogg i mitten av Sverige (enköping) på fredagskvällen och börjar köra lördag den 7:e lite otippat till Sunne uppe i värmland den för det brukar va bra drag på en Camping där uppe på lördagar och det finns en bra stuntraka.
på söndagen kan man dra ner till Gtb, borde väl hända saker i Gtb på en Söndag?
Ner till Halmstad och Måndagsklubben på Måndagen (har den börjat så tidigt på sommaren förresten?)
Tisdag vet jag inte men det vore bra om man kan styra det så man är i Sthlm på Onsdagen då det är mycket hojjar ute.
Sen har nog de flestas hojjar pajjat på ett eller annat sätt...

låter vettigt faktiskt.. men enköping? rätt nära sthml ändå ju...e malmö var hamna det;) mitt förslag e att börja i ena änden o röra sej upp eller ner... avslut i sthlm hade vatt skoj me ett riktigt fylle slag..hehe
 

Ingel

Ny medlem
Gick med
22 Apr 2003
Ort
Norrtälje
Hoj
stuntster
perfa, jag börjar skriva upp. vilka bor i närheten av dessa ställen som kan inhysa 10-15 stuntare. ingel, skicka pm vart campingen ligger så kanske vi kan slagga där om ingen bor i närheten

Man kan hyra stugor för 4 pers för en femhundring, men jag tror att det samhället är lättast i världen att åka på bortamatch på om man vill.
Jag har för mig att BRASSARN bodde däromkring

låter vettigt faktiskt.. men enköping? rätt nära sthml ändå ju...e malmö var hamna det;) mitt förslag e att börja i ena änden o röra sej upp eller ner... avslut i sthlm hade vatt skoj me ett riktigt fylle slag..hehe

Jag tog Enköping för de har valt "Sveriges närmaste stad" som slogan. Det var hit alla länshövdingar åkte innan Gustav Vasas tid för att bestämma saker för att det va närmast för alla.

Fast nu såg jag att Stockholm va den nordligaste staden med folk som skulle med, så då kan vi ju ta typ Jönköping i stället första natten?
 
Last edited:

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
man kan ha en F350 som följebil.

Funkar fint! Blir lite mer jänki doodle med den än med en transporter...

Bara så ni vet så är Jag ingen stuntare. Jag kan inte köra hoj men Jag kan ligga och prutta med armhålerna. Båda två!
 
Last edited:

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
Huvudsaken är att man kan dricka sprit, och du gör ju fina motorvägswheelies i alla fall

Kanske hinner skärpa till mig lite tills det bär av också. Jag kan bli din grupie annars, du får inte ligga men du kan få känna på mina muskler.
 
Nyheter
Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Top