Typiskt kvinnor
Hon har då minsan inte fått nått på länge!
Det Här Var Bara För Mkt! Ett Mkt Irriterande Mejl Har Skickats Till Expressen
Äh. Hon är kvinna och brunett, då kan hon nog skriva nästan vad som helst utan att få mothugg från cheferna. Hade hon dessutom tillhört någon minoritet så hade det inte funnits någon hejd för vilken dynga hon hade kunnat få tryckt.Jag skulle gärna möta Pucko-skugge i en argumentation i Nyhetsmorgon TV4. Och ja, jag har mejlat TV4 också
Äh. Hon är kvinna och brunett, då kan hon nog skriva nästan vad som helst utan att få mothugg från cheferna. Hade hon dessutom tillhört någon minoritet så hade det inte funnits någon hejd för vilken dynga hon hade kunnat få tryckt.
Hon har rätt
Sorry, men vi är inte impade!
Vi ger liv. Vi föder upp levande barn. Ni kastar pengar i dyngan, bokstavligt talat. Till ingen nytta alls.
Det känns nästan som att hennes nisch är bullshit och att det är det hon måste skriva för att kunna konkurrera med andra journalister - något som ska få folk förbannade - bara för att utmärka sig/behålla jobbet! Jag önskar hennes avgång, likaså chefsredaktörens.
Hon har rätt? Du måste vara lika trångsynt och blåögd som hon. Varken du eller hon bestämmer väl vad folk (eller män??) ska göra med sina pengar?
Det har ingen betydelse om mina eller dina intjänade pengar går till barn i Afrika eller en ny Honda crf 450. Det ska hon fullständigt skita i.
Det hon borde göra istället för att trampa ner på män och motorsport är att försöka belysa sporten istället.
Vad gör hon själv för nytta av att väcka provokation och irritation?
Äh. Hon är kvinna och brunett, då kan hon nog skriva nästan vad som helst utan att få mothugg från cheferna. Hade hon dessutom tillhört någon minoritet så hade det inte funnits någon hejd för vilken dynga hon hade kunnat få tryckt.
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|