Expressens Linda Skugge om novemberkåsan

Danne S

Sporthojsnörd
Gick med
26 Mar 2005
Hoj
Nada
Det tråkigaste med Linda S är att hon måste tjata om graviditet, amning och barn i varje krönika hon skriver, snälla nån ... kom på nått nytt!

IGNJATOVIC

Guest
Nä inte än, men du får ju förstå att en sådan viktig person som henne har säkert sovmorgon efter allt rödvinsdrickande i helgen. :D

Alltså du anar inte hur förbannad jag var igår när jag läste artikeln. Man kanske inte ska bli förbannad för en sån kokosnöt!?

Hoppas att fler här inne bifogar länken till dessa kommentarar - hon är ju bara tragiskt, likaså puckot som lät detta publiceras.

PS. Man måste inte få folk att se rött för att tidningen ska köpas.

efji

900 Grappen
Gick med
20 Oct 2006
Hoj
ZX9R
Alltså nu slängde jag bort ett par minuter av mitt liv. Efter att ha läst tråden tänkte jag att jag måste ju läsa vad mäniskan har skrivit (ja jag menar Linda).

Artikeln är ju helt innehålslös, den säger ju ingentig! :huvet Alltså man skulle tydligen blivit journalist på någon skvallerblaska. Man behöver ju inte kunna skriva någoting alls. :confused:

IGNJATOVIC

Guest
Alltså nu slängde jag bort ett par minuter av mitt liv. Efter att ha läst tråden tänkte jag att jag måste ju läsa vad mäniskan har skrivit (ja jag menar Linda).

Artikeln är ju helt innehålslös, den säger ju ingentig! :huvet Alltså man skulle tydligen blivit journalist på någon skvallerblaska. Man behöver ju inte kunna skriva någoting alls. :confused:

Gör som alla andra! Bifoga länken till den här tråden och klaga lite. NU!!!!!! :)

Boris JR

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Apr 2003
Hoj
.
Linda Skugge har en poäng....

Jag är inte riktigt klok som sparar ihop pengar och går och köper mig en helt ny cykel bara för att 15 min efter start stå i ett vinterkallt surhål med lera upp till midjan och svära. Så fortsätter det i timme efter timme bara för att man skall nå sista nattsträckan där lyset bestämmer sig för att ge upp och man tvingas bryta...

Utan tvivel är man inte riktigt klok men ack så roligt är det.....:)

Chronic

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Jun 2003
Hoj
Sålt alla....
Jag läste ngngång att hon är så klen att hon inte kommer upp från golvet när hon lekt med sina barn. Kanske dags att testa lite träning ist för att jobba och vara så jävla "framgångsrik"

Läste också ( som ngn skrev ) när hon blev utbuad häromdagen, och inte fattade varför HAHAHAHA

Den människan är helt slut pungt.

Aphrodite

MC Polis
Gick med
1 Feb 2007
Hoj
Peugeot Speedfight 125cc och snart en till…
Ska inte vi killar börja klaga med att de inte vet hur det är att få en fin smäll i pungen och börja jämföra det med saker kvinnor gör..:arsele

Yabba

Den som lever får se!
Gick med
8 Mar 2005
Hoj
KTM 1290 SAR -17, SÅLD KTM 990 Adventure -07, SÅLDSuzuki GSXR750 -90, SÅLDSuzuki GSXR750 -91, SÅLDSuzuki GSXR1000 K3.
Ska inte vi killar börja klaga med att de inte vet hur det är att få en fin smäll i pungen och börja jämföra det med saker kvinnor gör..:arsele

Det kvittar vad vi skriver för fi**ttstimmet har det ALLTID värre.

Matulda

Tänker Själv
Gick med
28 Dec 2005
Hoj
En Pippigul 600.

Oddjob

Bannad
Gick med
5 Mar 2005
Hoj
2010, Skakig 1000RR
KVINNOR ÄR PATETISKA SMÅ DJUR!

Inte nog med att dom ska ha allt och är giriga iderligen,
så kan dom inte låta bli männens sporter, kvinnor har så mycket annat dom kan hitta på
som att föda barn, knyppla, laga mat och städa.

Men gång på gång ska det likväl med en KVINNA i leken, annars blir det gnäll,
dom är ju inte ens lika starka som oss? vafan ska dom på det för.

Nä det är så att kvinnor känner sig underlägsna av naturen, dom är underlägsna oss män
som en lägre stående ras utan nog med hjärnkapacitet.

Det är bara att se i skolan där kvinnor kämpar men trots ansträngningar så går det aldrig väl.

Kvinnor är avundsjuka på våra muskler, vår manlighet och vår talang i sporter.

För att tygla sitt underlägsna behov köper dom smycken för tiotusentals kronor, rakt ner i sjön eftersom dom aldrig säljs, bara tappas bort (typiskt kvinnor).

Och som om inte det vore nog så har dom mage att klaga på oss perfekta män med?

Att dom vågar, kvinnans plats är i tvättstugan! :mad:

Tänk nu om det hade stått sådär i tidningen,
men jag måste bara påpeka en sak
jag är lite missnöjd själv eftersom jag känner att trots mina ansträngningar
så fick jag inte ner lika mycket HAT i texten. :mad:

Yabba

Den som lever får se!
Gick med
8 Mar 2005
Hoj
KTM 1290 SAR -17, SÅLD KTM 990 Adventure -07, SÅLDSuzuki GSXR750 -90, SÅLDSuzuki GSXR750 -91, SÅLDSuzuki GSXR1000 K3.

så kan dom inte låta bli männens sporter, kvinnor har så mycket annat dom kan hitta på

Nä det är så att kvinnor känner sig underlägsna av naturen, dom är underlägsna oss män

Det är bara att se i skolan där kvinnor kämpar men trots ansträngningar så går det aldrig väl.

För att tygla sitt underlägsna behov köper dom smycken för tiotusentals kronor, rakt ner i sjön eftersom dom aldrig säljs, bara tappas bort (typiskt kvinnor).

:tummenupp :D

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Hoj
Versys -08
Hade jag hetat Linda Skugge och hittat den här tråden hade jag garvat mig harmynt.

Gott om självdistans är det ont om...

IGNJATOVIC

Guest
Linda Skugge! Om Du Läser Detta - Nästa Sommar Ska Jag Bööörna Upp Din Gräsmatta Ditt Jäkla Troll!

Kneedrag

Guest
Vad du behöver är en slav, helst flera slavar, könet spelar ingen roll.
En apa och hund fugerar också i en desperat situation.
:D :D ;)

Last edited:

exiteme

Dirty bike, dirty mind...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Bakpååkare. :)
Jag mailade länken till denna tråden till henne ;-)
Alltid kan hon känna sig lite mer nertryckt i sitt feminina tänk :D
Apa som någon skrev är ju rätt passande på henne, men.... det är ju vi men som är djur enligt feministfi**orna :va
Man undrar ju vad hon har i lön för att sitta och reta upp folk som värsta uppviglerskan??

Hon kommer inte att svara. Hon skrev om mig i sin blogg en gång. Jag försökte konfrontera henne bla annat över faktafel och för att få svar. Hon vägrade svara på mina mejl över huvud taget. På sitt eget forum plockades trådarna bort utan svar. Hon är en feg skit som gärna får köra ner sitt huvud i dynga och stanna där. :gnissla

Liwa1

Supermedlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX-R 600 racehoj & Honda CBR 600 racehoj -09

Ännu ett bevis på att Linda verkligen är kass och borde sluta skriva, hålla föredrag osv. Hon klarar ju inte ens ta konstruktiv kritik mot sig själv. Utan ut med taggarna och visar igen att hennes iq är låg.

Kanske bör hon tänka sig för och ta ledigt ett tag och ta hand om familjen. För ju mer hon håller på ju mer bitter blir hon.

Fan, rent ut sagt så är det slagit slint i hennes huvud.

Kneedrag

Guest
Ha ha ha jag sitter o skrattar så tårarna kommer.:D :D

fast lite (bara lite) synd är det ju om henne. Hon verkar ju helt väck.

Hoppas hon registrerar sig här på Sporthoj.com kanske blir lika kul läsning som
tråden om RM consult.

Last edited:

Liwa1

Supermedlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX-R 600 racehoj & Honda CBR 600 racehoj -09
Jag tror att hon skulle må bra av att läsa igenom alla sina bloggar och krönikor för se att hon är inget annat än en negativ person. Att i början var det bra och kul men nu har det spårat ur.

Hon borde läsa igenom alla som har synpunkter och som från t ex när hon får konstruktik kretik lära sig ta åt sig. På så sätt kanske hon kan hitta tillbaka och börja om. Men nu är det bara repriser på repriser fast olika ämnen mot olika grupper. Känns som desperat behov att försöka hitta nya grupper personer att ge sig på med sin negativa syn och inställning för att hänga kvar i mediavärlden.

Tyvärr tror jag inte att hon utan hjälp från att prata med någon förstår att hon inte kan ta till sig kritig och att det hon skriver är rent sagt kass numera. Vilket ämne det än är, för allt går ut på samma sak.

IQ

Gudomlig sporthojare
Gick med
30 Sep 2004
Hoj
F800
Nu kan vi ännu en gång konstatera att hon bara hade trasiga dockor att leka med som liten... Antar att detta är resultatet...

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024