Expressens Linda Skugge om novemberkåsan

Halogen

Apajävel!
Gick med
7 May 2005
Hoj
En ensam 1L pastaräser + 5,7L gjutjärn
Har Skugge barn alltså? Stackars dem :( Undra hur många varv hon skulle palla i kåsan föresten? Jag gissar på 0. Hon ser ju skitsvag ut. :lol

pbas

Gammal men stel...
Gick med
17 May 2007
Hoj
RSV4 F, Tuono 08
Hmmm de här e lite knepigt.
Tjejen har varit anställd på Expressen se'n '93. Alltså säljer hon tidningar.
Värför? Jo, dom alster hon släpper ut retar folk så in i helvitte att
dom bara måste läsa nästa oxå för att se om hon säger nå't ännu dummare.
Och de tycks ju funka alldeles utmärkt. Hon sitter på kammaren och försöker komma på riktigt yberkorkade saker att skriva.
Vi blir arga när vi läser det och fyller en tråd på två röda.
Se'n kan vi faan inte hålla oss utan måste kolla vad surkärringen skrivit nästa gång.
Mission accomplished! :mattias :mattias

Yabba

Den som lever får se!
Gick med
8 Mar 2005
Hoj
KTM 1290 SAR -17, SÅLD KTM 990 Adventure -07, SÅLDSuzuki GSXR750 -90, SÅLDSuzuki GSXR750 -91, SÅLDSuzuki GSXR1000 K3.
Hmmm de här e lite knepigt.
Tjejen har varit anställd på Expressen se'n '93. Alltså säljer hon tidningar.
Värför? Jo, dom alster hon släpper ut retar folk så in i helvitte att
dom bara måste läsa nästa oxå för att se om hon säger nå't ännu dummare.
Och de tycks ju funka alldeles utmärkt. Hon sitter på kammaren och försöker komma på riktigt yberkorkade saker att skriva.
Vi blir arga när vi läser det och fyller en tråd på två röda.
Se'n kan vi faan inte hålla oss utan måste kolla vad surkärringen skrivit nästa gång.
Mission accomplished! :mattias :mattias

Jaha, hur ska vi göra? Låta trollet självdö eller jaga det lite till :D

"Ny blogg på amelia.se!
Linda startar ny blogg på amelia.se och skriver bland annat så här

Det ska bli så skönt att blogga på en lite avskild snäll plats som Amelia. Så jag slipper hatarna. Otroligt skönt att slippa vara Sveriges mest lästa bloggare. Jag vill gärna vara Sveriges 30e mest lästa blogg. Det räcker för mig. Så slipper man truman show, så slipper man gå på Ica Maxi och veta att ALLA ALLA ALLA har läst ALLT. Det är så vidrigt. Det var därför jag slutade, för att för många läste. Jag fick panik. "

Verkar som hon lade ner den gamla bloggen efter för många hatmail :tummenupp

DmS

En ständig ombörjare
Gick med
24 Jun 2006
Hoj
VN800 & GPZ900R
<start skuggelogik> Samhället är så otroligt fokuserat på kvinnor och alla deras fördelar i livet. Jag kräver rättning i ledet. Männen måste få en chans! Håll inte graviditeten och barnafödandet för er själva, dela med er, sluta förtryck oss män! Fram för jämställdheten! Män kan!!!<slut skuggelogik>

/D

R1 wannabe

RR Hangaround
Gick med
15 Dec 2003
Hoj
Cb 125 -70, RG 500-86, Z1000, R1-00, GSXR 1000 -03, S1000RR
All uppmärksamhet är bra uppmärksamhet när en karriär passerat "bäst-före" datumet och intresset börjar minska. Så länge hon lyckas få reaktioner kommer hon få vara kvar på Expressen eller kanske tom köps över till Aftonbladet. Hon har gjort massor av sådana artiklar där hon rackar ner på olika (oftast manligt dominerade) grupper.

Mata inte trollet. Ignorera idioterna så försvinner dom självmant tillslut. Blir ingen upprörd över vad hon skriver så kommer hon tillslut få foten och ersättas med någon annan menlös människa som skriver om andra saker som han/hon inte vet ett skit om.

UPP!!
:tummenupp

JKay

Sinnesförvirrad fotoidiot
Gick med
30 May 2005
Hoj
RF600R
För att överhuvudtaget kunna genomgå en förlossning och få ett barn behöver vi kvinnor..... en MAN !!

...men nää, det behövs inte. Finns ju klonade spermier eller framställda i laboratorier. Så nu är mannen överflödig. En dildo och en fryspåse med spermier sen e det klart!

:tungan

Skugge bör hålla sig i skuggan och inte kräla fram från den slemsten hon kom ifrån.

exiteme

Dirty bike, dirty mind...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Bakpååkare. :)
"Jag är sjukt nöjd med dagens krönikeämne. Novemberkåsan. Ett klockrent krönikematerial.

Ett tag tänkte jag att jag skulle hylla hunkarna, men en dissning satt bättre. Vill ju reta upp karlarna lite." Linda Skugge

Alltså. Bara en massa ordbajseri, för att väcka uppmärksamhet.

marten_larsson

Mårten
Gick med
11 Sep 2003
Hoj
GSX-R 750 -91, DR650 -92
...men nää, det behövs inte. Finns ju klonade spermier eller framställda i laboratorier. Så nu är mannen överflödig. En dildo och en fryspåse med spermier sen e det klart!

:tungan

Skugge bör hålla sig i skuggan och inte kräla fram från den slemsten hon kom ifrån.

Är väl tveksam till de där klonade spermierna. Själv har jag inte hört något om det och skulle det vara sant skulle mänsklig kloning redan vara ett faktum. Tycker man borde hört mer om lyckade Dolly-försök då...

"Jag är sjukt nöjd med dagens krönikeämne. Novemberkåsan. Ett klockrent krönikematerial.

Ett tag tänkte jag att jag skulle hylla hunkarna, men en dissning satt bättre. Vill ju reta upp karlarna lite." Linda Skugge

Alltså. Bara en massa ordbajseri, för att väcka uppmärksamhet.

Det är sånna människor man egentligen bara vill ha ihjäl, människor som inte har något bättre för sig än att vara irriterande. Fast då skulle jag nog varit avlivad.

Last edited:

Perris

Ny medlem
Gick med
28 Mar 2005
Hoj
Honda plastraket a´la nittiotal!
Hohooo! Nu tycker jag allt ni tar i en smula så ni spricker hela bunten, är det verkligen så få som kan släppa styret för en minut och faktiskt skratta lite åt vad vi egentligen håller på med, i ett större perspektiv? Jag tycker inte det var en sådan farlig krönika, jag tycker tillochmed att den hade sina komiska poänger här och där. Självdistans. Självdistans. Självdistans, det känns som att jag upprepar mig själv ibland.

/perris

Så Är Det

Bannad
Gick med
26 Oct 2006
Hoj
såld
Linda Skugge! Om Du Läser Detta - Nästa Sommar Ska Jag Bööörna Upp Din Gräsmatta Ditt Jäkla Troll!

Jag tycker med att hon är en pajas, men tror du verkligen att hon skulle ta dig på allvar när du inte ens kan skriva utan att det ser fånigt ut? Tänker på din användning av versaler samt vad du skriver.

sEiKo

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Mellan två hojjar just nu
Har Skugge barn alltså? Stackars dem :( Undra hur många varv hon skulle palla i kåsan föresten? Jag gissar på 0. Hon ser ju skitsvag ut. :lol

Novemberkåsan är väl bara ett varv? Det är väl Gotland grand national som man kör "varv" i?

morsan

Grinig gråhårig käring
Gick med
6 Sep 2006
Hoj
Honda FT 500
Novemberkåsan är väl bara ett varv? Det är väl Gotland grand national som man kör "varv" i?

Kåsan är väl 1 varv på dagen (12 mil) och 1 (12 mil) eller 2 varv (24 mil) på natten? 1 nattvarv för damer och motionärer och 2 nattvarv för "eliten" :)

Hard_Grit

Kakmonster
Gick med
30 Aug 2007
Hoj
HOJLÖS
Alltså Linda är ingenting annat än ett "Forum-troll" , det finns miljoner människor som hon, bara postar trådar och bloggar för att göra andra förbannade och få uppmärksamhet. Står ingenting vettigt, finns ingen mening me det hon skriver, hur hon kan jobba om krönikör, tja ?

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Hoj
Versys -08
Nej typiskt Linda Skugge, att förstora allting till omöjliga proportioner är hennes specialitet

...till skillnad från deltagarna i denna tråd menar du?!?! :rolleyes:

:rofl :rofl:rofl:rofl:rofl:rofl

...det är värt att sägas igen...
- Gott om självdistans var det ont om här inne! ::)

Nyheter
Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA

ULTIMATE tankskyddWunderlic...

Körkortet får nytt utseende

Det var åtta år sen sist, m...

Specialmodellen Triumph Bonneville Bobber TFC