Hmmm de här e lite knepigt.
Tjejen har varit anställd på Expressen se'n '93. Alltså säljer hon tidningar.
Värför? Jo, dom alster hon släpper ut retar folk så in i helvitte att
dom bara måste läsa nästa oxå för att se om hon säger nå't ännu dummare.
Och de tycks ju funka alldeles utmärkt. Hon sitter på kammaren och försöker komma på riktigt yberkorkade saker att skriva.
Vi blir arga när vi läser det och fyller en tråd på två röda.
Se'n kan vi faan inte hålla oss utan måste kolla vad surkärringen skrivit nästa gång.
Mission accomplished!
All uppmärksamhet är bra uppmärksamhet när en karriär passerat "bäst-före" datumet och intresset börjar minska. Så länge hon lyckas få reaktioner kommer hon få vara kvar på Expressen eller kanske tom köps över till Aftonbladet. Hon har gjort massor av sådana artiklar där hon rackar ner på olika (oftast manligt dominerade) grupper.
Mata inte trollet. Ignorera idioterna så försvinner dom självmant tillslut. Blir ingen upprörd över vad hon skriver så kommer hon tillslut få foten och ersättas med någon annan menlös människa som skriver om andra saker som han/hon inte vet ett skit om.
För att överhuvudtaget kunna genomgå en förlossning och få ett barn behöver vi kvinnor..... en MAN !!
...men nää, det behövs inte. Finns ju klonade spermier eller framställda i laboratorier. Så nu är mannen överflödig. En dildo och en fryspåse med spermier sen e det klart!
Skugge bör hålla sig i skuggan och inte kräla fram från den slemsten hon kom ifrån.
"Jag är sjukt nöjd med dagens krönikeämne. Novemberkåsan. Ett klockrent krönikematerial.
Ett tag tänkte jag att jag skulle hylla hunkarna, men en dissning satt bättre. Vill ju reta upp karlarna lite." Linda Skugge
Alltså. Bara en massa ordbajseri, för att väcka uppmärksamhet.
Linda Skugge! Om Du Läser Detta - Nästa Sommar Ska Jag Bööörna Upp Din Gräsmatta Ditt Jäkla Troll!
Har Skugge barn alltså? Stackars dem Undra hur många varv hon skulle palla i kåsan föresten? Jag gissar på 0. Hon ser ju skitsvag ut.
Novemberkåsan är väl bara ett varv? Det är väl Gotland grand national som man kör "varv" i?
Nej typiskt Linda Skugge, att förstora allting till omöjliga proportioner är hennes specialitet
Äh Skugge den tönten. Det enda hon kan skriva om är förlossningar, barn och hur det är att vara mamma.
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|