elwe
Att veta och kunna är inte samma sak ...
Med all respekt för ditt kunnande, vilket syns på många ställen här på SH, måste jag ändå säja att jag anar ett drag av hybris i din karaktäristik. Inte sällan får jag utifrån dina debattinlägg uppfattningen att omvärlden till stor del består av infantila, imbecilla människor som skall upplysas/utbildas/inse sin dumhet. Ponera att du har rätt, vem vill få detta förklarat för sej av nån som fortsätter mästra även när du ges rätt i sak?!
Nu är jag ingen ungdom, men trots det känns den här "hamravettifolk"-debattekniken ålderdomlig och faktiskt lite ovärdig nån med den livserfarenhet du verkar/borde ha. Undertecknad föddes nån gång under din racingkarriär om jag fattat rätt, (senare delen av 60-talet). Ber om ursäkt om det är fel.
Man samlar på sig kunskap genom åren och hur man upplevt och tagit till sig olika saker är olika för olika människor. Det finns lika många verkligheter som det finns människor. Alla, skulle jag tro, förmedlar de slutsatser som man dragit av de olika intryck man fått. Om du anser att det är hybris från min sida att säga vad jag tycker så är det din slutsats och inget som jag tänker kommentera
Jag började köra race -69 och höll på i princip hela 70-talet varefter jag ställdes inför ett vägskäl och valde då bort racingen.