Dennis_I
Norrland är vackert =)
Orka bry sig!, tragiskt bara för ungarna hennes å han som bevisligen vifftat med trummpinnen/provröret... Tur att det finns vettiga bruttor som tycker man är tuff när man kan wheela å bööörna
...men nää, det behövs inte. Finns ju klonade spermier eller framställda i laboratorier. Så nu är mannen överflödig. En dildo och en fryspåse med spermier sen e det klart!
JAg tycker det var lite kul skrivet. Hon är nog lite självironisk, hennes bild av systerskapets huvudintressen var ju om möjligt ännu värre än endurofolkets menar jag.
KVINNOR ÄR PATETISKA SMÅ DJUR!
Inte nog med att dom ska ha allt och är giriga iderligen,
så kan dom inte låta bli männens sporter, kvinnor har så mycket annat dom kan hitta på
som att föda barn, knyppla, laga mat och städa.
Men gång på gång ska det likväl med en KVINNA i leken, annars blir det gnäll,
dom är ju inte ens lika starka som oss? vafan ska dom på det för.
Nä det är så att kvinnor känner sig underlägsna av naturen, dom är underlägsna oss män
som en lägre stående ras utan nog med hjärnkapacitet.
Det är bara att se i skolan där kvinnor kämpar men trots ansträngningar så går det aldrig väl.
Kvinnor är avundsjuka på våra muskler, vår manlighet och vår talang i sporter.
För att tygla sitt underlägsna behov köper dom smycken för tiotusentals kronor, rakt ner i sjön eftersom dom aldrig säljs, bara tappas bort (typiskt kvinnor).
Och som om inte det vore nog så har dom mage att klaga på oss perfekta män med?
Att dom vågar, kvinnans plats är i tvättstugan!
så fick jag inte ner lika mycket HAT i texten.
... varför bryr ni er överhuvudtaget......
Hohooo! Nu tycker jag allt ni tar i en smula så ni spricker hela bunten, är det verkligen så få som kan släppa styret för en minut och faktiskt skratta lite åt vad vi egentligen håller på med, i ett större perspektiv? Jag tycker inte det var en sådan farlig krönika, jag tycker tillochmed att den hade sina komiska poänger här och där. Självdistans. Självdistans. Självdistans, det känns som att jag upprepar mig själv ibland.
/perris
Ni missar nog poängen en aning.
Jag bryr mig inte speciellt mycket om vad hon skriver.
Min irritation grundar sig på att hon överhuvudtaget får vara kvar när hon är så dålig.
Hon utnyttjar samma begränsningar i samhället som hon så hårt kritiserar i debatten om snedfördelningen av kvinnor och män på chefspositioner.
Det tror inte jag. Hon ville att jag skulle ta henne på allvar, att jag skulle bli skitförbannad, osv ... Istället gav hon mig en anledning att påminna om hur lågt stående de flesta journalister är och den chansen har jag svårt att motståJag tror nog att hon fick dej precis dit hon ville...
Det har jag inga problem med. Hon har ändå blivit påmind om sin okunskap och trots att hon har en bild utåt att hon är för stor för att bry sig om någon annans åsikter så kan man ju ändå hoppas att det ligger och skaver lite.Inget illa ment men ditt resonemang blir nog nåt hon torkar sin ändalykt med. Hennes främsta prio är att bli sedd och hörd och inga till buds stående medel är för låga.
Vad säger du; ska vi mot bakgrund av vad jag skriver ovan enas om att du inte tolkat min bevekelsegrund för att skriva till LS riktigt rätt?Vad säjer du, skall vi enas om att hon lyckats trots/tack vare sitt plumpa utspel?
Huruvida det är meningslöst eller inte att sprida lite kunskap om branschen till LS vet jag inte, även om det är troligt att det är så, men som minisponsor av Annie så sprider jag gärna kunskap om hennes existens och vad hon uträttar, oavsett om det är ett svin jag berättar det för )Edit;
Tänkte faktiskt på henne, (Annie), när jag läste trådöppningen.
Håller med dej i sak men tror att det är ett klassiskt "kastapärlorförsvin"-förfarande
Det tror inte jag. Hon ville att jag skulle ta henne på allvar, att jag skulle bli skitförbannad, osv ... Istället gav hon mig en anledning att påminna om hur lågt stående de flesta journalister är och den chansen har jag svårt att motstå
Det har jag inga problem med. Hon har ändå blivit påmind om sin okunskap och trots att hon har en bild utåt att hon är för stor för att bry sig om någon annans åsikter så kan man ju ändå hoppas att det ligger och skaver lite.
Vad säger du; ska vi mot bakgrund av vad jag skriver ovan enas om att du inte tolkat min bevekelsegrund för att skriva till LS riktigt rätt?
Huruvida det är meningslöst eller inte att sprida lite kunskap om branschen till LS vet jag inte, även om det är troligt att det är så, men som minisponsor av Annie så sprider jag gärna kunskap om hennes existens och vad hon uträttar, oavsett om det är ett svin jag berättar det för )
Nähej, du bryr dig inte om vad hon skriver, du är bara irriterad för att hon är en kvinna som skriver vad hon vill? Vad är då en bra krönikör, undrar jag nyfiket, någon som inte provocerar och bara skriver gott om dina intressen?Ni missar nog poängen en aning.
Min irritation grundar sig på att hon överhuvudtaget får vara kvar när hon är så dålig.
Hon utnyttjar samma begränsningar i samhället som hon så hårt kritiserar i debatten om snedfördelningen av kvinnor och män på chefspositioner.
Nähej, du bryr dig inte om vad hon skriver, du är bara irriterad för att hon är en kvinna som skriver vad hon vill? Vad är då en bra krönikör, undrar jag nyfiket, någon som inte provocerar och bara skriver gott om dina intressen?
Dessutom så tror jag inte att de flesta i tråden håller med dig, folk har ju fullständigt slagit knut på sig själva för att värpa fram mängder av floskler och barnsliga formuleringar i förbannelser över den här kvinnan, som enkom råkade
kritisera vår hobby. Tänk, precis som om hon hade haft rätt i vad hon skrev.
/perris
Så hon ska inte snacka om att "kasta ut tusentals kronor i onödan"!!!!! Det e ju vi skattebetalare som får stå för hennes fega jävla "fix-idè"-kejsarsnitt..
Vi hojåkare betalar ju iaf vårt skit själva Linda Skugge!
Ni missar nog poängen en aning.
väljer att trasha sönder sina motorcyklar för flera hundra tusen kronor, mitt i natten, i beckmörker, i jordens lervälling.
Sorry, men vi är inte impade!
Vi ger liv. Vi föder upp levande barn. Ni kastar pengar i dyngan, bokstavligt talat. Till ingen nytta alls.
Tror du överskattar tyngden i din retorik, hur tadelfri den än må vara.
Vad du strider! Som det heter; "Pick your battles".
Det var ingen strid, bara ett stilla påpekande om bristen på kunskap och oviljan att bemöda sig om att källforska lite. Ett generellt problem som uppstår när vem som helst lättvindligt kan sprida irrläror via olika fora, är att ditt motinlägg som du skickar som mail till författaren bara läses av denne. Därför valde jag att också lägga ut det på SH
Skulle jag ta strid för något så händer det betydligt mer än några inlägg och lite mail
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|