Loader
Nu går vi mot ljusare tider
Skugge är Expressens alibi i den snedvridna feministdebatten. Alla moderna tidningar ska ha en rabiat apa som retar upp Svenssons. Hon lyckas påfallande ofta.
Novemberkåsan är väl bara ett varv? Det är väl Gotland grand national som man kör "varv" i?
Jag tycker med att hon är en pajas, men tror du verkligen att hon skulle ta dig på allvar när du inte ens kan skriva utan att det ser fånigt ut? Tänker på din användning av versaler samt vad du skriver.
Någon hade uppförsbacke till dagis, uppförsbacke hem från dagis, trasiga leksaker och cement i sandlådan... Det är tydligt det...
Jag har en svag känsla av att denna individ inte riktigt stod först i kön vid den fria utdelningen av hjärnceller. Hon är inte riktigt den skarpaste kniven i lådan. Det är inte skottat hela vägen fram. Hon står inte med på nobelkommiténs mailinglista. Hjulet snurrar men hamstern är död.
Förresten är hon rätt lik en krokodil! Stor käft och inga öron... Hon kanske skulle söka jobb som bilförsäljare?
Nä du har rätt - du kanske kan ge mig en lektion i hur man skriver på ett proffsigt sätt?
what rockoholic said
Jag tycker Linda ska köra novemberkåsan för att bevisa hur mkt lättare det är än att föda barn ^^
Förresten måste man ha en hoj för 200k för att ställa upp ?
Novemberkåsan är väl bara ett varv? Det är väl Gotland grand national som man kör "varv" i?
HA! Vicket jävla skämt. Trollet får panik för att FÖR många läser hennes alster.Jaha, hur ska vi göra? Låta trollet självdö eller jaga det lite till
"Ny blogg på amelia.se!
Linda startar ny blogg på amelia.se och skriver bland annat så här
Det ska bli så skönt att blogga på en lite avskild snäll plats som Amelia. Så jag slipper hatarna. Otroligt skönt att slippa vara Sveriges mest lästa bloggare. Jag vill gärna vara Sveriges 30e mest lästa blogg. Det räcker för mig. Så slipper man truman show, så slipper man gå på Ica Maxi och veta att ALLA ALLA ALLA har läst ALLT. Det är så vidrigt. Det var därför jag slutade, för att för många läste. Jag fick panik. "
Verkar som hon lade ner den gamla bloggen efter för många hatmail
hon får skylla sig självTänk på stackarn som gjorde henne med barn då, måste ju vara skolboksexemplet på sado-masochist!
Jag tror nog att hon fick dej precis dit hon ville...Jag la in ett litet mail till henne:
"
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |