Smagatusk
Guest
Haha! Gillar ditt reg nr. SOB. Son Of a Bitch för alla debila som inte fattar.
Varför tror ni att man är tillsammans med en sköterska från Vrinevi?![]()
Krya på dig! vi ses på vägarna!
Vet du egentligen vad flickvännen gör på jobbet ?.........
![]()
totalt mörker, snubbarna på IF borde få ett nakCskott. dom anser att jag ska betala 10000 i självrisk för stölden (normalt 5000) då den inte var korrekt låst vid stöldtillfället SAMT att jhag ska betala 6000 i självrisk för själva olyckan. så totalt 16000 i självrisk som det ser ut nu.
På frågan om jag ska betala 6000:- som ett tack för mina skador då jag inte har nån hoj att laga så fick jag bara svaret; "Ja"
idioter
Hände samma sak för en polare som åkte KTM 640. Han krachade påväg till jobbet. När dom skulle hämta hojen dagen efter så var den borta. Av försäkringsbolaget skulle han bara få ca 10 k för hojen då den uppenbarligen var trasig när den blev stulen.totalt mörker, snubbarna på IF borde få ett nakCskott. dom anser att jag ska betala 10000 i självrisk för stölden (normalt 5000) då den inte var korrekt låst vid stöldtillfället SAMT att jhag ska betala 6000 i självrisk för själva olyckan. så totalt 16000 i självrisk som det ser ut nu.
På frågan om jag ska betala 6000:- som ett tack för mina skador då jag inte har nån hoj att laga så fick jag bara svaret; "Ja"
idioter
Vilka skador på hojen? Jag tror det bara var ett skrapmärke på handtaget, för någon annan skaderapport har du väl inte? Och det tar du väl inte ut på försäkringen! Någon självrisk är väl knappast aktuell om man inte nyttjar försäkringen, eller?totalt mörker, snubbarna på IF borde få ett nakCskott. dom anser att jag ska betala 10000 i självrisk för stölden (normalt 5000) då den inte var korrekt låst vid stöldtillfället SAMT att jhag ska betala 6000 i självrisk för själva olyckan. så totalt 16000 i självrisk som det ser ut nu.
idioter
![]() |
Svedea bidrar med 718.000 kronor till SMC
Roger Berzell, generalsekre... |
Uppgraderad KTM-garanti erbjuder 4 års täckning
KTM erbjuder nu sina kunder... |
|
![]() |
Rekordmånga personliga regskyltar
Under 2024 godkände Transpo... |
![]() |
SMC får 700.000 kronor i bidrag