Jo det var just precis där jag kollade. Bra sida.yonsson skrev:Det verkar så enligt http://www.color-rite.com/index.cfm
Jo det var just precis där jag kollade. Bra sida.yonsson skrev:Det verkar så enligt http://www.color-rite.com/index.cfm
OT En "kompis" till mej som har 8Mbit säger så här,så länge jag kan plocka en(film)Dvd-r per dygn så är jag ganska nöjd,då är filmen ca 4,7gb stor.På Dc är det nästan omöjligt då users hoppar fram å tillbaka,bittorenten sköter sej själv.På Dc så ser man hastigheter på 600-800kb/s,men hur länge....Säger han min kompis OTyonsson skrev:Har du använt bit torrent nån gång eller? En "kompis" till mig med 8mbit kommer bara upp i 50-100 kb/s vilket suger!
Socrates skrev:Tack för denna tråden, klockren!
Har precis grejat lite med en bild på polarens hoj, rätt nöjd för att vara nybörjare :
pidda skrev:Många vill ha hjälp med färgläggning. Så jag skall försöka förklara så ni kan göra det själv.
1. Öppna en bild på din hoj i Photoshop.
2. Använd något av markeringsverktygen i paletten.
3. Markera de ytor du vill ändra färgen på.
4. Spara markeringen så du har den för framtida behov.
5. Välj "nyans/mättnad" i menyn. Klicka i "färga" och dra i reglagen.
Exup skrev:OT En "kompis" till mej som har 8Mbit säger så här,så länge jag kan plocka en(film)Dvd-r per dygn så är jag ganska nöjd,då är filmen ca 4,7gb stor.På Dc är det nästan omöjligt då users hoppar fram å tillbaka,bittorenten sköter sej själv.På Dc så ser man hastigheter på 600-800kb/s,men hur länge....Säger han min kompis OT
Då tycker jag du ska prova Strong DC ++ Det laddar från många SAMTIDIGT. olika sektorer av filen helt enkelt . man brukar kunna ladda i maxxhastighetExup skrev:OT En "kompis" till mej som har 8Mbit säger så här,så länge jag kan plocka en(film)Dvd-r per dygn så är jag ganska nöjd,då är filmen ca 4,7gb stor.På Dc är det nästan omöjligt då users hoppar fram å tillbaka,bittorenten sköter sej själv.På Dc så ser man hastigheter på 600-800kb/s,men hur länge....Säger han min kompis OT
Bart skrev:Lyfter den här tråden lite.. när jag har markerat så och trycker på nyans/mättnad så står det att det inte gick att fullfölja nyans/mättnad kommandot därför att markerat område är tomt.. vad gör jag för fel?
jag markerar sadeln med lasson, så långt går det bra.. testade och invertera markeringen, funka inte..fan va jag är kass på datorervågen skrev:Har du markerat området utanför det du ville kanske? Tryck ctrl+shift+í och invertera din markering om det är så. Eller så kanske du har fel lager valt?
Bart skrev:jag markerar sadeln med lasson, så långt går det bra.. testade och invertera markeringen, funka inte..fan va jag är kass på datorer
Japp.. öppna en ny bild å då funka det direkt!? Tack ska du ha för hjälpen! Så här blev den första..vågen skrev:Öppna en bild från scratch... välj rektangulära markeringsverktyget och markera ett område, funkar?
Tryck ctrl+d för att avmarkera.
Välj nu Lassoverktyget (något av dom tre som finns) och gör en markering som ser ut som en cirkel, elefant, häst eller vad du vill... Funkar?
Om allt funkar så vet du hur man gör, om inte så förstår jag inte vad som går fel.
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|