Färskast.

Trajamaja

Ny medlem
Gick med
5 Oct 2008
Hoj
Honda cbr 600 f
Hej på er allihopa. Efter en tids smygtassande här så vill jag nu vara med de stora, tuffa grabbarna och tjejerna och leka... Förväntar mig ett tradionellt välkomnande:)

Obantteg

En bra arbetare har tur.
Gick med
20 Jun 2008
Hoj
Upcoming
Välkommen!
Och med traditionellt antar jag att du väntar på att nån ska skriva :ligga? :tungan

Dr.Pepper

Gudomlig sporthojare
Gick med
4 Jul 2007
Hoj
939 Hypermotard SP + Yamaha R1
Välkommen till dårskapen! ...så... låt vansinnet börja nu då, observera att pilen pekar nedåt, (som om hyenorna skulle missa det :rofl)

Trajamaja

Ny medlem
Gick med
5 Oct 2008
Hoj
Honda cbr 600 f
Välkommen!
Och med traditionellt antar jag att du väntar på att nån ska skriva :ligga? :tungan

Tack! Antar att det var lika bra och få det gjort?! Lite ledsen att säsongen snart är slut o tänkte trösta mig med att tjata med likasinnade. Men det ska visst bli sol i morgon och jag är ledig!

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Vadå? Har jag gjort nåt?! Ingen skada skedd, var sagt med glimten i ögat! Däremot skulle jag gärna lära mig att ligga lite mer i kurvorna.

nejdå, han blev bara lite skraj över det där om hårdare tag mot dylika fasoner som swedie skrivit och blev därmed tvungen att skylla ifrån sig lite:hihi glimten i ögat är bra, den kommer du behöva här!:) välkommen hit och hoppas att du ska trivas!:tummenupp

WeryVersy

Är Versys en sporthoj?
Gick med
5 Oct 2008
Hoj
Versys -08
Jag Googla av nå´n outgrundlig anledning på pattar, och hamnade här på SH. Hmm ..intressant.. :) Lika bra att bli medlem så man inte missar nå´t.

snygg kurva förressten.

Bettskena

It's good to be me!
Gick med
7 Aug 2006
Hoj
Gixxer 750 K8
välkommen.

hmmm, som ny här på sh och därmed inte färgad av vissa människors åsikter och tycke måste jag fråga dig hur du hittills i framförandet av ditt fordon (hojjen alltså) har upplevt mjäll/hjälmbärarproblematiken, då jag 1. antar att du har mer hår än mannen på gatan (en s.k 'average joe') och därmed blir ditt inlägg viktigt, men också pga 2. du är en 'äkta' kvinna och således kan svara på nr. 1.

Nyheter
Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!