TM skrev:
RRickard skrev:så här ska röven se ut på en 1000RR!!
$noop skrev:Tycker det ser helskumt ut med akrat på den bilden
Laser-ljuddämparen såg ju mycket mer diskret ut och passade mer in. Känner mig iofs ganska kluven när det gäller seatpipes överhuvudtaget, R1-orna är dock najs.
Biturbo skrev:Snyggaste färgsättningen enligt min mening!
Du har ingen bild rakt bakifrån?
Kostet78 skrev:En bild snett bakifrån
Fred00 skrev:Den här tycker jag i alla fall är sjukt snygg. Ser mycket bättre ut än med Akrapovic. Jag blir mer och mer sugen på en 1000RR
Fred00 skrev:Den här tycker jag i alla fall är sjukt snygg. Ser mycket bättre ut än med Akrapovic. Jag blir mer och mer sugen på en 1000RR
Honda anger väl 172hk för Bladen? Hur mycket visade Bikes mätningar? Hur mycket "saknade" den mot exempelvis R1:an och ZX10:an?Wheelie84 skrev:Ap mycke snyggare med Yoshi än Akra på 1000RR! Såg i nya Bike ZX10:an var bäst i år också. 1000RR saknade mycke hk och var tyngre. Därför blir det en ZX10R ist för 1000RR vid nästa byte
Wheelie84 skrev:Ap mycke snyggare med Yoshi än Akra på 1000RR! Såg i nya Bike ZX10:an var bäst i år också. 1000RR saknade mycke hk och var tyngre. Därför blir det en ZX10R ist för 1000RR vid nästa byte
Biturbo skrev:Efter att själv ha införskaffat nya blejden så har jag uppmärksamt kikat efter dem i trafiken för att se hur andra byggt om sina bakdelar, vika slipon, osv, osv...
Det som slår mig är att et där väldigt få exemplar av den nya RR:en (Och då speciellt 1000RR) ute på gatorna!? Jag har sett en, å det var en 600:a, på hela den här veckan och då åker jag ändå ganska mycket bil.
Det är väldigt många fler ZX10 och R1 och jag har tom sett två nya Gixxrar denna vecka..
Hur kommer detta sig? Är det inte många sålda eller vad?
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|