Och jag är utlänning men ser (jävligt) svensk ut, sug på den du
Ok sweet! med min hjärna och ditt utseende kan vi komma långt
Och jag är utlänning men ser (jävligt) svensk ut, sug på den du
Är nog försäkringspremierna som spökar för dom yngre eller kanske för oss alla. Ang invandrare på hoj så är jag Finne
Själv undrar jag varför så stor andel "unga" i Sverige kör så mycket meshoj, typ touring och liknande - har även sett sådana onaturliga saker some 30-35 åringar som kör HD Jämfört med till exempel Frankrike och andra länder där 90% av alla hojar man ser är sporthojar.
Mitt utseende är tyvärr redan bortlovad (giftermål i höst) till en kvinna med betydligt mer hjärnkapacitet (akademiker) än en själv men det hänger några riktiga hunkar på sporthoj utan hjärna så du kommer säkert att komma väl till pass
Annars är mitt talessätt: bakom varje framgångsrik man står en kvinna..................................................i vägen
Annars är mitt talessätt: bakom varje framgångsrik man står en kvinna..................................................i vägen
Just for the record...
Du är kvinna, eller åtminstone sagt till SH att du är det, alltså könssymbolen vid ditt användarnamn...
(Du kan ändra kön i profilen)
och bakom varje framgångsrik kvinna står en förvånad man..
;D
Har också tänkt på det . Är invandrare och har många vänner som är invandrare som vill ta mc kort men får inte av sina föräldrar
Hahah fan va sant! hör ofta det från mina polare, svenska som utländska:-D
Är själv invandrare och kör hojj! för mig var det som du säger segt i början när jag sa att ja skulle skaffa hojj:-D Farsan tyckte mest det var coolt men morsan sa annat, och då var han ju tvungen att hålla med klart inte lätt med Albanska morsor hahaha. Men nu kvittar det vad som tycks, för jag tog kortet, köpte hojjen å ångrar inte en sekund!!
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|