Muckee skrev:2376420första försöket efter 1 månad![]()
jag fyller år i januari så jag tog det i början av maj förra året
Muckee skrev:2376420första försöket efter 1 månad![]()
Aprilia_125 skrev:2375275Raka motsatsen här. Bara i klassen så är vi 5 som tar/tagit kortet.![]()
driverinblack skrev:2376876![]()
på fordon där jag går så är det bara jag och en till som har mc kort. men det är bara jag som pratar motorcyklar på hela fordon. man känner sig ganska utstöt men jag vet att nästa sommar kan dom komma och köra sina jävla bmw 325 och volvo 240. då drar man bara upp hojen på bakan och vinkar hejdå åt domdet blir en större hoj till vintern för mig
![]()
![]()
det där med att köra hoj det är ingen hobby det är en livstil
Aprilia_125 skrev:2379717Det är precis därför hojj är så mycket bättre än bil! Bil är ett transportmedel, mc är ett nöje![]()
driverinblack skrev:2376876det där med att köra hoj det är ingen hobby det är en livstil
Wargen skrev:2381962Det var nog vanligare innan 11kw gränsen tror jag. Jag är den enda i min kompiskrets än så länge. Känner en som håller på typ. Jävligt tråkit o åka me moppepolare eftersom min går typ dubbelt så fort som vissa. Fast det e rätt tunt me moppedister i min kompiskrets också tyvärrmen det verkar bli skillnad när vi fyller 18 för nästan alla mina polare e hojintresserade men har inte haft ork/pengar till A1 men vill satsa på mellan så då kommer det nog bli jävligt kul
Du vet vad du snackar om!!! Har man väl börjat kan man inte sluta förren man är förlamad eller borta i huvvet. Och det ska bara bli värre o värre hela tiden.![]()
driverinblack skrev:2383066vi som kör mc är ju redan borta i huvudet. det är ju inte vårat fel att så fort vi sätter oss på hojen så blir man förvandlad till
.
lorkan skrev:2396999Har att göra med effektreglerna. Innan de kom fanns det ca 20 000 personer i landet med behörigheten A1. Sedan dess har det dalat ändå ner till dryga 2000, men nu har det faktiskt börjat stiga något igen.Folk har väl insett att det är rätt kul att köra hoj även om det bara finns 15hk. Och man kan ju alltid ta bort strypningarna.
![]()
Har jag hört i alla fall..
håller inte med om detAprilia_125 skrev:2379717Det är precis därför hojj är så mycket bättre än bil! Bil är ett transportmedel, mc är ett nöje![]()
Passar det inte så stik. Det här är ett forum för mc och 125gileraaa skrev:2400177håller inte med om det![]()
hehe förlåtprulle skrev:2400190Passar det inte så stik. Det här är ett forum för mc och 125r (tveksamt om det är mc)
prulle skrev:2400190Passar det inte så stik. Det här är ett forum för mc och 125r (tveksamt om det är mc)
You got a point there.dezyn skrev:2400319Men om han sticker, så kommer du ju bli den sämsta stavaren i 125cc delen, och det vore ju inte så bra (för dig)..
Med andra ord tycker jag att han är mer värdelös än dig på att stava, du klarar i alla fall av stor bokstav efter punkt..![]()
Sbt..gileraaa skrev:2400386Hehe fan ska byta anvädare denna är totalt mobbad![]()
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |
![]() |
CFMOTO 800MT-X
Idag har vi nöjet att få sm... |