Ninja-Lisa
Sporthojsnörd
japp det e man...
Måste man inte alls. Jag blev bedd att göra det på uppkörningen, grejade det inte, hade en kort debatt med gubben och klarade det ändå. Hade liksom inte dom fysiska förutsättningarna.
japp det e man...
Höh, tycks inte behöva upprepa "how-to" men en av hojarna i garaget är en Vinge (350kg) och skillnaden mellan att "kunna" och "inte kunna" är otrolig.Det är som sagt 100% teknik, alla över 30 kg kan få upp en hoj på centralstödet utan att anstränga sig om man gör rätt.
Jag har lite problem med att få upp min hoj på centralstödet, vet inte om det beror på total avsaknad av teknik eller om jag helt enkelt är för klen. Trycker ner/försöker stå på "pinnen" på centralstödet samtidigt som jag drar bakåt i styret, men den guppar bara lite på framfjädringen. Jag är c:a 170cm lång och väger runt 65kg, så är väl rätt så liten och tanig. Det är svårt att lägga nån större tyngd på centralstödet eftersom jag måste ha min vikt så långt fram för att nå till styret.
Kan tillägga att jag och min farsa (som är betydligt större) inte ens lyckats få upp den tillsammans Kan någon förklara hur man ska göra?
Måste man inte alls. Jag blev bedd att göra det på uppkörningen, grejade det inte, hade en kort debatt med gubben och klarade det ändå. Hade liksom inte dom fysiska förutsättningarna.
Stödhjulen i länken ovan kostar .. 7265:-
Går lite o jämföra med ett marklyft gå gymet, är bara teknik
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |