Hela näven?UrbanTiger skrev:Vafan... det är väl bara att ta buddingen och trycka till den med näven så den blir lika stor som stekpannan. Stek hela.
Du ska fan alltid vara så macho
Hela näven?UrbanTiger skrev:Vafan... det är väl bara att ta buddingen och trycka till den med näven så den blir lika stor som stekpannan. Stek hela.
FreddaAbborre skrev:Min syster lyckas alltid göra som du beskriver, vilket alltid leder till att blodpuddingen steks och serveras i smulor! Lite som pyttipanna...
Men den ska vara stekt i ganska tunna skivor så det är en lite knaprig yta på
den. Men är dock lite tveksam till rå blodpudding...
(Rocco is still alive)
stoffer skrev:Jag vet flera, en hel drös faktiskt. Flickor alltså.
ja, det är precis min erfarenhet oxå. Asså inte alla jag känner. Men några få utvalda suktar efter precis hans beteende. samma storlek rätt upp i tvåan och samma förnedrande beteende. Jag har dock slutat "dejtandet" rätt abrupt då jag insett att just allt detta lever jag inte riktigt upp till. Förutom ballen dåTwosaint skrev:Som tänder på att se nån slå, och trycka ner huvudet på dom i toaletten och spola ?
Sen verkar det vara nån trend att dasen ska först i röven sen doppas i käften på nån stackars tjej ?
TinaTjejen skrev:Nu är det femtielfte gången jag läser den här trådens namn och hajjar till
Om de tänder av att se sånt vettefan, men de tänder på att bli behandlade på liknande sätt, det var inte just det du beskriver som jag tänkte på. Alla tjejer gillar inte att man alltid frågar om lov, har jättelångt förspel och tussinuttsex varje gång.Twosaint skrev:Som tänder på att se nån slå, och trycka ner huvudet på dom i toaletten och spola ?
Sen verkar det vara nån trend att dasen ska först i röven sen doppas i käften på nån stackars tjej ?
FreddaAbborre skrev:(det är inte utan anledning det kallas radhusbiff!) QUOTE]
Det kallas fattigmansbiff eftersom fattigt folk inte har råd med riktigt kött... så det har inget med smaken att göra...
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|