Får du oxå blodpudding i slidan?

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 990 SMR
UrbanTiger skrev:
Vafan... det är väl bara att ta buddingen och trycka till den med näven så den blir lika stor som stekpannan. Stek hela.
Hela näven? :tungan

Du ska fan alltid vara så macho :rolleyes:
 

FreddaAbborre

Fina fisken
Gick med
29 Aug 2004
Ort
Lund
Hoj
Moto-Martin Z1 900, Z1 -74, Z1000 -78 to be superbike, VFR400 Repsol
Min syster lyckas alltid göra som du beskriver, vilket alltid leder till att blodpuddingen steks och serveras i smulor! Lite som pyttipanna...

Blodpudding är gott! (det är inte utan anledning det kallas radhusbiff!) Men den ska vara stekt i ganska tunna skivor så det är en lite knaprig yta på den. Inte á la skola och ugnsbaka... Men är dock lite tveksam till rå blodpudding...


Det diskuterades tidigare i en tråd om Rocco var död eller inte. Men Webspy kom in och räddade situationen (Rocco is still alive)! kommer bara inte ihåg vilken tråd det var...
 

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 990 SMR
FreddaAbborre skrev:
Min syster lyckas alltid göra som du beskriver, vilket alltid leder till att blodpuddingen steks och serveras i smulor! Lite som pyttipanna...

Men den ska vara stekt i ganska tunna skivor så det är en lite knaprig yta på
den. Men är dock lite tveksam till rå blodpudding...

(Rocco is still alive)

ja, precis. Skivorna ska vara tunna, men då går dom ju bara sönder ännu lättare! :(

Hårt stekt är gott!

Eller rå, men de måste man kanske vara uppväxt med för att tycka om :)

Rocco lever, det ska såklart vidarebefodras.

F.ö. kan jag berätta att jag hade tänkt åka hoj i eftermiddag. Men eftersom man har blivit beordrad övertid skiter det sig nog rätt mkt.

Jag älskar inte pitepalt :gnissla
 

Casca

Numera innehavare av än V-twin
Gick med
7 Apr 2003
Ort
Höör
Hoj
RSV 1000 -01
Är blodpudding detsamma som blodkorv eller ?

//J
 

Twosaint

Great white people
Gick med
3 Jun 2003
Ort
Höga kusten
Hoj
Z1 Yoshimura ed
stoffer skrev:
Jag vet flera, en hel drös faktiskt. Flickor alltså.

Som tänder på att se nån slå, och trycka ner huvudet på dom i toaletten och spola ?
Sen verkar det vara nån trend att dasen ska först i röven sen doppas i käften på nån stackars tjej ?
 

Neanderthalaren

Sporthojsnörd
Gick med
26 Mar 2004
Ort
Bushen
Hoj
Honda VTR1000F -06
Rå blodpudding är flytande.


BTW, om jag får citera matlegenden Tore Wretman:
"Få rätter ger mig en så stark association av husmanskost som blodpudding. Den första dagen en ångande varm svart pudding, ett par dagar senare resten uppstekt i skivor. Den nu uppväxta generationen får tyvärr inte uppleva annat än den uppstekta fabrikspuddingen. Den som strängt taget är restmat."

En hemlagad blodpudding är en kulinarisk upplevelse. Den färdigköpta är visserligen okej, men kommer inte i närheten av en nylagad. Någon gång tycker jag alla borde få uppleva hur det egentligen ska smaka.
 

MikkE

Guest
Men shiiiit. Du ska använda dig utav en smal kniv. Inte köttyxan. ta typ Filékniven


Blodpudding är FIIINA grejjer det!
 
Last edited:

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 990 SMR
Twosaint skrev:
Som tänder på att se nån slå, och trycka ner huvudet på dom i toaletten och spola ?
Sen verkar det vara nån trend att dasen ska först i röven sen doppas i käften på nån stackars tjej ?
ja, det är precis min erfarenhet oxå. Asså inte alla jag känner. Men några få utvalda suktar efter precis hans beteende. samma storlek rätt upp i tvåan och samma förnedrande beteende. Jag har dock slutat "dejtandet" rätt abrupt då jag insett att just allt detta lever jag inte riktigt upp till. Förutom ballen då :hihi

Det var ett tag sen jag fick reda på dom här tjejjernas "drömmar" och då började jag på allvar fundera över vem som blir mest påverkad "av alla dessa porrfilmer som är så hemska".

jaja, alla får göra som dom vill. Vi lever i ett "ganska" så fritt land trots allt. Snart ska ja hem och mumsa på lite mer ostekt blodpudding :banana
 

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Ort
Nej
Hoj
Ja
TinaTjejen skrev:
Nu är det femtielfte gången jag läser den här trådens namn och hajjar till :gnissla

Japp, det låter mera som någon har tjackat lågpristamponger från öststaterna.
Fast vad vet jag, jag är ju kille...
 

stoffer

Norrland
Gick med
22 May 2004
Ort
Malmö
Hoj
För farligt..
Twosaint skrev:
Som tänder på att se nån slå, och trycka ner huvudet på dom i toaletten och spola ?
Sen verkar det vara nån trend att dasen ska först i röven sen doppas i käften på nån stackars tjej ?
Om de tänder av att se sånt vettefan, men de tänder på att bli behandlade på liknande sätt, det var inte just det du beskriver som jag tänkte på. Alla tjejer gillar inte att man alltid frågar om lov, har jättelångt förspel och tussinuttsex varje gång.
 
Last edited:

Burre

Extremateist
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Östersund
Hoj
gsxr1000 -01
FreddaAbborre skrev:
(det är inte utan anledning det kallas radhusbiff!) QUOTE]

Det kallas fattigmansbiff eftersom fattigt folk inte har råd med riktigt kött... så det har inget med smaken att göra...
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top