Timon
Goude!
mojjsan skrev:ni som nu är intresserade..skriv ngt här med samt pm..så tråden hålls hyffsat uppe/M
Du har pm.
mojjsan skrev:ni som nu är intresserade..skriv ngt här med samt pm..så tråden hålls hyffsat uppe/M
Kanske världens vackraste hoj tamejfan, synd att den bara är shoppad.X-up skrev:Håller med övriga här inne.
Grymt snyggt jobbat!![]()
Påminner en del om den vitlackade -04/-05:an som det finns kort på här på SH.
Jag får väl kika närmre på den i sommar!![]()
/Morgan
honkiie skrev:Kanske världens vackraste hoj tamejfan, synd att den bara är shoppad.
R1 wannabe skrev:Mkt vackert bygge. Tycker den är snyggare än den vita -04an. Med orginaldekaler blir den fulländad![]()
Möjligt, jag vet inte hur man ser om nånting är shoppat eller inte men jag tror alla kom överens i en tidigare tråd om att den var shoppad, nån av bilderna iaf. Whatever, den är sjukt snygg iallafall.X-up skrev:Vet du...den är inte shoppad, trodde det först men icke!
Notera de INFÄLLDA blinkerserna fram, de kommer från en amerikansk firma, lurar på att köpa en uppsättning till min. Finns att köpa i samma lack som hojen. Kroppen är i aluminium, dioder som lyser både fram & bak.
Ok, jag har inte hunnit "shoppa" än, men jag trodde/tror att det passar mej iaf. Har lite ideér om hur snyggt själva stripes:en blir om man bara skuggar dem men låter de vara vitamojjsan skrev:jag kolla med dekalerna på typ*photoshop* och den kommer vara som den e, ser kladdig ut annars , möjligtvis möjligt jag sätter dit yamaha märket på bröstkåpan, btw ni som går i tankar att lacka r1,eller vill ha svarta utan den sk skuggningen,har ett par svarta yzf -98 märket som nu ligger och skräpar då dom inte skall på,ngn intresserad så pm så skickar jag en bild på dom priset är la ca 50 lapp för båda....nya fina från grafikern..
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
![]() |
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
![]() |
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
![]() |
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
![]() |
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
![]() |
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |