får la hoppas den blir bra..

honkiie

Världens starkaste man
Gick med
29 Apr 2004
Hoj
gdfs
X-up skrev:
Håller med övriga här inne.
Grymt snyggt jobbat! :tummenupp
Påminner en del om den vitlackade -04/-05:an som det finns kort på här på SH.

Jag får väl kika närmre på den i sommar! :)

/Morgan
Kanske världens vackraste hoj tamejfan, synd att den bara är shoppad.

X-up

-
Gick med
5 Jun 2003
Hoj
2-Hjulig
honkiie skrev:
Kanske världens vackraste hoj tamejfan, synd att den bara är shoppad.

Vet du...den är inte shoppad, trodde det först men icke! :hihi
Notera de INFÄLLDA blinkerserna fram, de kommer från en amerikansk firma, lurar på att köpa en uppsättning till min. Finns att köpa i samma lack som hojen. Kroppen är i aluminium, dioder som lyser både fram & bak.

Last edited:

R1 wannabe

RR Hangaround
Gick med
15 Dec 2003
Hoj
Cb 125 -70, RG 500-86, Z1000, R1-00, GSXR 1000 -03, S1000RR
Mkt vackert bygge. Tycker den är snyggare än den vita -04an. Med orginaldekaler blir den fulländad :tummenupp

mojjsan

Killar sökes
Gick med
18 Sep 2005
Hoj
r1
R1 wannabe skrev:
Mkt vackert bygge. Tycker den är snyggare än den vita -04an. Med orginaldekaler blir den fulländad :tummenupp

jag kolla med dekalerna på typ*photoshop* och den kommer vara som den e, ser kladdig ut annars , möjligtvis möjligt jag sätter dit yamaha märket på bröstkåpan, btw ni som går i tankar att lacka r1,eller vill ha svarta utan den sk skuggningen,har ett par svarta yzf -98 märket som nu ligger och skräpar då dom inte skall på,ngn intresserad så pm så skickar jag en bild på dom priset är la ca 50 lapp för båda....nya fina från grafikern..

honkiie

Världens starkaste man
Gick med
29 Apr 2004
Hoj
gdfs
X-up skrev:
Vet du...den är inte shoppad, trodde det först men icke! :hihi
Notera de INFÄLLDA blinkerserna fram, de kommer från en amerikansk firma, lurar på att köpa en uppsättning till min. Finns att köpa i samma lack som hojen. Kroppen är i aluminium, dioder som lyser både fram & bak.
Möjligt, jag vet inte hur man ser om nånting är shoppat eller inte men jag tror alla kom överens i en tidigare tråd om att den var shoppad, nån av bilderna iaf. Whatever, den är sjukt snygg iallafall.

R1 wannabe

RR Hangaround
Gick med
15 Dec 2003
Hoj
Cb 125 -70, RG 500-86, Z1000, R1-00, GSXR 1000 -03, S1000RR
mojjsan skrev:
jag kolla med dekalerna på typ*photoshop* och den kommer vara som den e, ser kladdig ut annars , möjligtvis möjligt jag sätter dit yamaha märket på bröstkåpan, btw ni som går i tankar att lacka r1,eller vill ha svarta utan den sk skuggningen,har ett par svarta yzf -98 märket som nu ligger och skräpar då dom inte skall på,ngn intresserad så pm så skickar jag en bild på dom priset är la ca 50 lapp för båda....nya fina från grafikern..
Ok, jag har inte hunnit "shoppa" än, men jag trodde/tror att det passar mej iaf. Har lite ideér om hur snyggt själva stripes:en blir om man bara skuggar dem men låter de vara vita :tummenupp

mojjsan

Killar sökes
Gick med
18 Sep 2005
Hoj
r1
nu har back kameran kommit , så det blir dags för lite uppdatering på denna lilla tråden,bilder kommer förhoppningsvis under kvällen /M

Klabbe85

Ny medlem
Gick med
6 Jan 2006
Hoj
YZF R1-03, Speed Triple - 98 * SÅLD, GSX-R 750-96 * SÅLD, YZF750R-93 * SÅLD
Väntar!!! :corn

Riktigt snygg hoj :klappar

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...