Lou siffer
officiellt lammkött
Hehe ja 100 va ja nog upp e i.. måste fixa mätaren... missa 2:an massa gånger för jag sket i koplingne..Lundgren skrev:2460179Hujedamig, det såg ut att gå snabbare än 0 km/h![]()
Hehe ja 100 va ja nog upp e i.. måste fixa mätaren... missa 2:an massa gånger för jag sket i koplingne..Lundgren skrev:2460179Hujedamig, det såg ut att gå snabbare än 0 km/h![]()
Har tittat på den med, mycket lik emn inte identisk dock.prulle skrev:2516146Ser inte det här ut som en crm ram?
Jo, ganska likt var det...prulle skrev:2516146Ser inte det här ut som en crm ram?
CR ram.prulle skrev:2516146Ser inte det här ut som en crm ram?
Det är en CR ram ja.Tror Prulle vet det med men infogade den för att höra andras åsikt om den är lik crm ramen eller inteSolid snake skrev:2516591CR ram.
Duger för migLundgren skrev:2516520Har tittat på den med, mycket lik emn inte identisk dock.
Men tillräckligt lik för att sätta i en cr motor![]()
Blir bättre... Har mätt lite och så...Mr EmCom skrev:2521339nice![]()
Det ser skit ut med den turkosa sadeln a la 90tal2753995Inspererad av trisstes och för mkt läxor tar jag upp det här projektet igen (ja bäret trigggade det lite också med sitt projekt)
Eftersom tmn ska säljas å jag är lat och inte har tillgång till stort lackbås så kan jag inte lacka om tanken eller använda tm sakerna.
Så då slog iden att göra så här. Allt svart runt om är för att ta bort saker/ge bättre kontrast mot bakgrunden.
Döskallen ska fräsas ur och finmaskigt nät ska ta dess plats så det även funkar som väntilation.
haha vart ser du den??2754098Det ser skit ut med den turkosa sadeln a la 90tal![]()
MM men bytter jag den måste jag lacka om2754098Det ser skit ut med den turkosa sadeln a la 90tal![]()
Sadeln är ffs turkos!2754108haha vart ser du den??
![]()
den är väll äffäfffess BLÅ!!?2754112MM men bytter jag den måste jag lacka om
Sadeln är ffs turkos!
Personlig tycker jag den är babyblå men jag är färgblind. Men ja den är lika blå som nollan på en kulo ledning.2754176den är väll äffäfffess BLÅ!!?
skaffa svarta gaffelskydd isåfall, å kör på svar-vitt tema..2754261Har man för mkt fritid så har man
Det ser skit ut med den turkosa sadeln a la 90tal![]()
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |
![]() |
CFMOTO 800MT-X
Idag har vi nöjet att få sm... |