El Presidente
2 Stripes Mc
Till alla Andrew Dice Clay fans därute:Älskar att den här tråden nästan blev hälften citat från Andrew Dice Clay (och The Adventures of Ford Fairlane)
Till alla Andrew Dice Clay fans därute:Älskar att den här tråden nästan blev hälften citat från Andrew Dice Clay (och The Adventures of Ford Fairlane)
Ja, dessutom….vad fan handlar tråden om? Försäkringskostnader, dubbdäck eller det som rubriken avser? ?Älskar att den här tråden nästan blev hälften citat från Andrew Dice Clay (och The Adventures of Ford Fairlane)
Snön ligger på marken och det är sporthoj, vad hade du väntat dig? ?Ja, dessutom….vad fan handlar tråden om? Försäkringskostnader, dubbdäck eller det som rubriken avser? ?
Har tittat på den i närtid och tycker fortfarande att den är gravt underhållande (kanske säger mer om mig än om filmen iofs.)Värmer också i hjärtat att veta att jag inte är ensam vurmare för filmen i fråga. Ska nog damma av DVD-spelare och skiva. ? Fast kanske lever den bäst i minnet från tonåren?
Man ska inte möta sin ungdoms hjältar, liksom.
Försäkrings kostnader dubbdäck osv handlar väldigt mycke om enduro hoj på vägen...Ja, dessutom….vad fan handlar tråden om? Försäkringskostnader, dubbdäck eller det som rubriken avser? ?
Mitt försäkringbolag, LF, frågade inte ett skit om detta....Det finns en liten okänd faktor i det hela dock. Om du kör din LV-reggade enduro på vägen och kraschar vet jag inte vad försäkringsbolaget säger om att hojen inte är strypt till den reggade effekten. (Jag bara antar du inte kommer köra med typ 15 hk...)
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|