hehe ja nån dag kanske det nappar rätt o upp får man en bulle (helst två)TERMINATOR skrev:fan va du håller på hahahaha, finns ju massor med pallhäxor i din stad, ut och possera med dej
hehe ja nån dag kanske det nappar rätt o upp får man en bulle (helst två)TERMINATOR skrev:fan va du håller på hahahaha, finns ju massor med pallhäxor i din stad, ut och possera med dej
jag ska posera som fan nästa vecka i örebro, du kanske skulle ta och prova lyckan därSwedie skrev:hehe ja nån dag kanske det nappar rätt o upp får man en bulle (helst två)
äh, jag har ingen gathoj... fårla stå o briljera med min vita bringa istället.TERMINATOR skrev:jag ska posera som fan nästa vecka i örebro, du kanske skulle ta och prova lyckan där
Swedie skrev:Swedie >< duckie
duckie skrev:...man kör s.k tönt-MC?
Isf kan jag tänka mig att förgylla ert forum med lite tramsiga inlägg och annat.
Mike the bike skrev:Hur kan en Kawa bli töntig :kocko
Tänk bara på alla andra som tex åker Yamaha å dyligt skräp, de är dem det är synd om.
/Mike
Swedie skrev:hehe ja nån dag kanske det nappar rätt o upp får man en bulle (helst två)
om det är som du säger måste du ha superbullar och sånt gillar handuckie skrev:efter att du hmm..smakat mina bullar vill du inget annat ha.
duckie skrev:efter att du hmm..smakat mina bullar vill du inget annat ha.
Swedie skrev:Hubba! Låg kallsvettig o kunde inte sova ordentligt.. så nu har jag gått upp o lyssnar på mutsäk. Räcker endast 1 timmas sömn? Orkar inte sova mer! Ska till Kinnekulle Ring (söder om Mariestad) o köra på bana. 22 mil bort o ska vara där kl08.. väl typ dax att gå upp ändå.
när kan jag boka in en testsmakning? jag kan ej motstå erbjudande av bullar av klassen som du verkar tala om
Saft o bulle
-blippar på TVn- gäääääsp Ja trött blev jag. Skitprogram alla dessa inzomningar o "wow" musik med trumpeter o grejer. nä.. not my kinda thang.nomolas skrev:Ta å kolla på Charlies Änglar nu på trean så somnar du ganska fort igen
Swedie skrev:Hubba! Låg kallsvettig o kunde inte sova ordentligt.. så nu har jag gått upp o lyssnar på mutsäk. Räcker endast 1 timmas sömn? Orkar inte sova mer! Ska till Kinnekulle Ring (söder om Mariestad) o köra på bana. 22 mil bort o ska vara där kl08.. väl typ dax att gå upp ändå.
när kan jag boka in en testsmakning? jag kan ej motstå erbjudande av bullar av klassen som du verkar tala om
Saft o bulle
Bullianer i forumet?duckie skrev:oj, wow - tänk att jag ändå var så nära, men ändå så långt borta.
PM:a mig din kalender så ska jag synka den med min, så är bullfesten ett faktum.
@@@@@@@
jag åt bullar idag! Statoils små kanelbullar i påse! Varför bo i Dalarna? Finns det bullar där? så långt bort ju. tror bullarna hinner skrumpna ihop o saften torka bort innan jag e framme!duckie skrev:oj, wow - tänk att jag ändå var så nära, men ändå så långt borta.
PM:a mig din kalender så ska jag synka den med min, så är bullfesten ett faktum.
@@@@@@@
Swedie skrev:jag åt bullar idag! Statoils små kanelbullar i påse! Varför bo i Dalarna? Finns det bullar där? så långt bort ju. tror bullarna hinner skrumpna ihop o saften torka bort innan jag e framme!
Swedie skrev:jag åt bullar idag! Statoils små kanelbullar i påse! Varför bo i Dalarna? Finns det bullar där? så långt bort ju. tror bullarna hinner skrumpna ihop o saften torka bort innan jag e framme!
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |