nej nej nej... de får man inte... Svviiiiidiii måste åka å checka av vad för hoj du har först...duckie skrev:...man kör s.k tönt-MC?
Isf kan jag tänka mig att förgylla ert forum med lite tramsiga inlägg och annat.
nej nej nej... de får man inte... Svviiiiidiii måste åka å checka av vad för hoj du har först...duckie skrev:...man kör s.k tönt-MC?
Isf kan jag tänka mig att förgylla ert forum med lite tramsiga inlägg och annat.
wdac skrev:nej nej nej... de får man inte... Svviiiiidiii måste åka å checka av vad för hoj du har först...
Swedie skrev:B'ah! äre sånt ni tänker på vavava? jag försöker ju bara vara snäll o börja med bjussa på bullar! eller bli bjussad på!
Swedie skrev:äh! Du har ju träffat mig! Jag är ju så snäll o har aldrig sådana tankar. Sen den där ICA tjejen, fick ju iaf prata lite. Det fick räcka, var lite väl ... umh "jag gillar blommar" över den där tjejen. hehe
Swedie skrev:hahah där haver vi bullar! Vilket påminner mig såklart då att jag måste handla. Bageriet nästa! Fast först mecka hoj.. viktigare
Flyer skrev:Jag är ju redan i dalarna - kan inte jag få lite bullar?
Ingen tar paxade bullarduckie skrev:Du har ju så töntig hoj! ;-)
Självklart får du bullarna - de verkar inte sockrade nog för swedie.
Swedie skrev:Ingen tar paxade bullar
duckie skrev:Såja - that's the spirit.
Du kan räkna med leverans.
Swedie skrev:Ingen tar paxade bullar
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |