Får man verkligen över nypris för gammal hoj

Ja, det får man :yoparty , säljaren sätter priset och sen så kanske nån köper den (i detta fallet vill han nog inte sälja men kan påvisa att "viljan" finns för sin fru :hihi ).

Inte ovanligt med överpriser på blocket. Men i just det här fallet kan säkert rätt köpare finnas. Tycker 1100or i det där skicket är sjukt balla.

svergies priset på mc är helt sjuka åker man till Tyskland får man samma hoj för nästan halva priset eller England

Tycker nått är väldigt fel när man kan sätta ut en hoj för över nypris men men smaken är som baken delad

Är lugnt PippiT jag man ska kanske bry sig om sin egen hoj istället för o klaga på andras tyckte bara att det lät så sjukt dyrt ......Mitt dilemma är min nuvarande hoj Blackbird 1998 med 4-1 system jag vet inte än om jag gillar den eller inte tycker att varvstoppen kommer för snabbt vad jag är van vid har ägt flera sporthojar samt Suzuki rf900 tyckte man kunde dra mycket mera på varje växel innan varvstopp. Är väl jag som är knäpp hehe nån som har nån erfarenhet av Blackbird

Nyheter
BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Sveriges vägar i allt bättre skick

Foto: Liza Simonsson Utv...

H-D Euro Festival i Port Grimaud 8-11 maj

Nu börjar det närma sig för...

Norrtälje Custom Bike Show