Födelsedagspresent till flickvän?

wINBLAD

nu ska vi bomba uta ba helVETE här asså!
Gick med
27 Jul 2006
Hoj
TTR, NSR
Tjena, nu äre så att flickvännen fyller år. Vi har vart tillsammans i 2 år och det känns som om jag borde ge henne något mer speciellt. Nån som har nått tips? Har funderat på om man ska köpa ringar så jag har en och hon har en. Men jag har inga funderingar på att förlova mig då jag tycker det är way too early.:tungan
Vi firar 2 år en vecka senare också så tips till det med skulle uppskattas :yoparty
Vad uppskattade din flickvän att få av dig i födelsedagspresent?

Födelsedagen är nu på måndag så lite snabba tips skulle inte skada :D

puss!

[Tim]

Fotogenic.
Gick med
3 Nov 2004
Hoj
Z500 när det ska drickas kaffe och RM250 när det ska grillas korv!
Gå upp en våning.

Simp

King of the hill
Gick med
25 Apr 2004
Hoj
KTM 950 sm
Jag hade nog gissat att första anspelningen på analsex inte skulle komma fören i 5:te inlägget..
Jag får väl ta nästa uppenbara..

Tejpa fast henne naken på en lyktstolpe och häng en skylt med texten "knulla mig" runt halsen på henne..

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
Är hon mcintresserad, vad gillar hon (förutom dig då :pannkyss )

Går ju att göra smycken personliga utan att det behöver vara förlovningsringar men du kanske ska vara extra noga så hon inte missförstår dig.

Upplevelser av alla det slag brukar uppskattas, gör något speciellt, något ni båda tycker om,åk i väg och bli ompysslade.

Anki_J

Ny medlem
Gick med
22 Apr 2007
Hoj
GSX 750 F
Det skulle ju underlätta om du berättade lite om hennes intressen om man ska kunna komma med några bra tips.
Men ett par grejjer kan jag nog komma på.

Den här biten är viktig: om du INTE vill förlova dig ska du absolut inte ge henne en ring. Bäddat för missförstånd.
Men smycken i övrigt uppskattas väl alltid. Du kanske kan gravera nåt gulligt på baksidan av en schysst klocka eller så. Då blir det ju mer personligt och lite speciellt.

Annars funkar väl abethebabe´s förslag...:)

Esquire

Möjligen en smula excentrisk emellanåt.
Gick med
2 Oct 2003
Hoj
NV 70 Hobby -54, Bastard Bulldog -03 (inlöst)
Något personligt och något som hon gillar. Och gärna något som hennes vänninor kan bli avundsjuka på.

Vad det gäller smycken: försök att tänka på vilka smycken och vilka metaller hon brukar bära. Om hon aldrig har på sig halsband eller guld så kanske det inte är en god idé med ett guldhalsband t.ex. Visst, brukar hon bara bära nysilver eller annat tingeltangel från Glitter eller liknande så fungerar det såklart med vanligt silver eller vitguld. En stor bronsbrosch med vikingamotiv är generellt sett fult i de flesta vanliga tjejers ögon.

User123

Medlem
Gick med
30 Jul 2003
Hoj
Ingen
Du får ju va lite smart och køpa nåt æven du får anvændning før.

Jag køpte pælsklædda handbojor igår...heh

Slå samman fødelsedag/2år och køp en rolig upplevelse før er två tillsammans. Mkt roligare æn materialla saker, tycker jag. Køper du ett halsband kommer hon aldrig anvænda det liksom, så ÆR det ;)

www.liveit.se har lite førslag

flöjt

Ny medlem
Gick med
13 Jul 2003
Hoj
GSR 750 -12
Men för helvete, varit tillsammans i två år men har inte en blekaste fantasi om vad människan skulle uppskatta att få i present?

Dåligt :tungan

Dreggel

Alltid politiskt inkorrekt
Gick med
9 Jun 2007
Hoj
Suzuki GSXR750 1993/95, Suzuki GSXR1000 K6
Ge henne en flöjt.

En skinnflöjt. :D

Fräd

Ny medlem
Gick med
1 Jul 2005
Hoj
Japanskt och Österrikiskt
wINBLAD skrev:
Vad uppskattade din flickvän att få av dig i födelsedagspresent?

Hon uppskattade att få ett "kryssningspaket" till Åbo (Med Silja) komponerat av mig. Vi sov en natt i Stockholm, en dagstur på båten, två nätter i Åbo på Radison Marina Palace (tror jag det hette, kanonfint rum fick vi!).

En fredag kväll åkte vi hem från Åbo och på kvällsturen hade vi den näst dyraste hytten. Fantastiskt. Personalen kom med champagne när vi kom till hytten och på buffén (kan rekomendera den!) hade vi egen uppassning hela tiden med champagne och annat. På morgonen när vi anlände till Stockholm igen så åt vi den svindyra furkostbuffén som ingick i hytten jag valt. :D

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
Jag röstar på en mysig natt på ett hotell någonstans. Eller en luftballongresa :) eller ett fallskärmshopp. Upplevelser är roligare än saker. Do it...do it nooow!

Hon uppskattade att få ett "kryssningspaket" till Åbo (Med Silja) komponerat av mig. Vi sov en natt i Stockholm, en dagstur på båten, två nätter i Åbo på Radison Marina Palace (tror jag det hette, kanonfint rum fick vi!).

En fredag kväll åkte vi hem från Åbo och på kvällsturen hade vi den näst dyraste hytten. Fantastiskt. Personalen kom med champagne när vi kom till hytten och på buffén (kan rekomendera den!) hade vi egen uppassning hela tiden med champagne och annat. På morgonen när vi anlände till Stockholm igen så åt vi den svindyra furkostbuffén som ingick i hytten jag valt. :D

Vad gick det lös på?
Försöker ordna ngt liknande men på land..

Last edited by a moderator:

JiMpA

Söör på bara!
Gick med
30 Mar 2003
Hoj
KTM 525 EXC-07 Motard
Jag röstar på en mysig natt på ett hotell någonstans. Eller en luftballongresa :) eller ett fallskärmshopp. Upplevelser är roligare än saker. Do it...do it noow!

Jaa. det e skitmysigt att åka nånstans och göra nåt kul eller avslappnande.
som sagt upplevelser e roligare än saker för det mesta :)

Itacha75

V.I.F. min älskade vän Norton
Gick med
23 Nov 2003
Hoj
R1 '16, SV 650 S '03
Parfym funkar bra som...

.. födelsedagspresent.
.. förlåt-present.
.. flirt-present.
.. alla presenter med lite anspelning på mer "än bara kompisar". Kan även funka om man är kompis.. och ghey.

Det kan även leda till...

.. analsex.
.. vanligt sex.
.. turkstämpel.
.. bitchslap då hon inte tycker om att få reda på hur äckligt hon egentligen luktar.

Ärligt, ta senaste och hippaste brewdparfymen!

abethebabe

hungarianstallion
Gick med
15 Jan 2006
Hoj
GSX-R 750 SRAD -97, R1 banräcer, yamaha yz250f -02, kawasaki kx450f -08, zx9r -98
Har du provat den?

jupp ihop me jörgen karlsson:D :D

wINBLAD

nu ska vi bomba uta ba helVETE här asså!
Gick med
27 Jul 2006
Hoj
TTR, NSR
Okej, som jag trodde så var vissa väldigt på hugget med sexfrågor, kul!:tummenupp
Till er seriösa så vet hon att jag inte vill förlova mig, men jag har hört nånting om "vänskapsringar" med varandras namn i. Parfym fick hon förra året så det blir det inte. När vi firar 2 år om 2 veckor så ska vi låna min syrras lägenhet i sthlm och bo där i 2-3 nätter så det där är redan ordnat :fakta(ska tilläggas att vi är 17 och inte får bo på hotell)
Vad tror ni om detta? http://www.teknikmagasinet.se/prod/stor_bild/660234.jpg

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
Okej, som jag trodde så var vissa väldigt på hugget med sexfrågor, kul!:tummenupp
Till er seriösa så vet hon att jag inte vill förlova mig, men jag har hört nånting om "vänskapsringar" med varandras namn i. Parfym fick hon förra året så det blir det inte. När vi firar 2 år om 2 veckor så ska vi låna min syrras lägenhet i sthlm och bo där i 2-3 nätter så det där är redan ordnat :fakta(ska tilläggas att vi är 17 och inte får bo på hotell)
Vad tror ni om detta? http://www.teknikmagasinet.se/prod/stor_bild/660234.jpg

:slicka :födelseda :slicka :bow :tuttar

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...