För att veta var vi är på väg

McB

Moderat(or)
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Senare...
Jalle skrev:
Japp. Jag köpte min volvo där. Roligare bil finns inte.

Den är inte gay i alla fall, och det är ju bra. Huruvida det är den roligaste bil som finns återstår att se. Låna ut den till mig över en helg så ska jag ge dig ett utlåtande. Inga garantier om bibehållen funktion kan ges.

Jalle

Medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
CBR1000RR-06 & KX450F-10
McB skrev:
Den är inte gay i alla fall, och det är ju bra. Huruvida det är den roligaste bil som finns återstår att se. Låna ut den till mig över en helg så ska jag ge dig ett utlåtande. Inga garantier om bibehållen funktion kan ges.

Självklart. Finns leveransklar till en parkeringsplats nära dig inom 2 tim. Med eller utan barnstolar?

Och oroa dig inte för bibehållen funktion, det är ju en Volvo.

McB

Moderat(or)
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Senare...
Jalle skrev:
Självklart. Finns leveransklar till en parkeringsplats nära dig inom 2 tim. Med eller utan barnstolar?

Och oroa dig inte för bibehållen funktion, det är ju en Volvo.

Utan barnstolar tack. All viktbesparing är bra.

Du vet inte hur jag kör... :crash

Jalle

Medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
CBR1000RR-06 & KX450F-10
McB skrev:
Utan barnstolar tack. All viktbesparing är bra.

Du vet inte hur jag kör... :crash

Med tanke på flitigt användande av DOVE så tror jag din körstil är gentle,sensitive and soft. Frågan är om jag vågar låna ut 240 familjehästar till en såpass känslig kille? Nåja, du kan köra på "E" läget.

oscar

lök
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda SFX
Låt mig prova den! Då är det bara kopplingen som är hel när du får tillbaka den... :D

abstruse

Trek Domane
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Exhojar: ZXR750 '91, ZX-9R '99, ZX-6R '01
McB skrev:
Han har ignorerat mig sedan jag fick ordförandeposten i DUCS.

En ordförandepost i juniorutskottet imponerar inte på någon, förutom din mamma då när ni "pysslar" i köket tillsammans.

McB

Moderat(or)
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Senare...
abstruse skrev:
En ordförandepost i juniorutskottet imponerar inte på någon, förutom din mamma då när ni "pysslar" i köket tillsammans.

Nu ska farbror vara tyst, annars gömmer jag dina löständer.

McB

Moderat(or)
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Senare...
Jalle skrev:
Med tanke på flitigt användande av DOVE så tror jag din körstil är gentle,sensitive and soft. Frågan är om jag vågar låna ut 240 familjehästar till en såpass känslig kille? Nåja, du kan köra på "E" läget.

Skenet kan bedra. Ofta är vi Doveanvändare stenhårda både till sinne och fysik, men framför allt när det gäller bil- och motorcykelkörning. Tyvärr finns det ju även här undantag som bekräftar reglen (Apstrutt).

abstruse

Trek Domane
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Exhojar: ZXR750 '91, ZX-9R '99, ZX-6R '01
McB skrev:
Skenet kan bedra. Ofta är vi Doveanvändare stenhårda både till sinne och fysik, men framför allt när det gäller bil- och motorcykelkörning. Tyvärr finns det ju även här undantag som bekräftar reglen (Apstrutt).

Jag ska minnas de orden på Wemi:s körning på Gelleråsen 8/7...

McB

Moderat(or)
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Senare...
abstruse skrev:
Jag ska minnas de orden på Wemi:s körning på Gelleråsen 8/7...

Lova inte sånt som du inte kan hålla. Alla vet vi ju att du är utrustad med teflonminne, och att du börjar bli gammal är ju heller ingen hemlighet.

För att inte glömma av det här, så kanske du borde köpa lite Ginko Baloba? :rofl

Zigge

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda VFR 750 F -91
McB skrev:
Lova inte sånt som du inte kan hålla. Alla vet vi ju att du är utrustad med teflonminne, och att du börjar bli gammal är ju heller ingen hemlighet.

För att inte glömma av det här, så kanske du borde köpa lite Ginko Baloba? :rofl

Ibland blir man bara rädd för dig, McB. :skrämd

McB

Moderat(or)
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Senare...
Under kvällen var Macho Woman, MrGooFy och jag nere i Falkenberg och hämtade en kärra. Gissa vem vi möter på vägen dit om inte Jalle i sin V70R med tillkopplad kärra. Bildbevis finns.

Bifogat

• dscn2697.jpg
    dscn2697.jpg
    19 KB · Visningar: 117

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Pippigul SV650
Goodstuff skrev:
....

Lotus Exige är en bil som rockar. :fakta
titanium3large.jpg

Hade ni fjollor och familjefäder varit på Åsen idag så hade ni fått se en sån live på bana. Ni hade även fått se när jag mosade Nr18 för att sen kasta mig platt för att åka den snabbaste rutchkana jag nånsin åkt...

Nyheter
Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...