Skiter väl ja imorlock skrev:2186533Det tillkommer väl någon hundring i frakt också på de andra ställena så det blir väl inte så mycket billigare va?
Snåljudas.
Äntligen! Tack! Det är mer än bara morgonljuset som begynner i öster tydligen!oz_replica skrev:2188520Vad man har för färg på hjälmen har nog lika mycket att göra med att vara gej eller inte som en höbal har att göra med tango...
<------
eehhyy.. inte mitt fel att den matta var slut på lelles reaNemal skrev:2185259Matt svart is da shit!!
Bra mycket råare stuk, blank svart e gej...
GuW skrev:2195235Jag har en mattsvart hjälm för att det funkar, det funkar oavsett vilken färg hojen har, oavsett vilken färg kläderna har.
Dessutom ser alla "dekalade" hjälmar ut som om dom vore designade på ett rejvparty där dom har reat ut dåligt fulknark.
Jag skulle kunna tänka mig en replika på en 70/80tals hjälm, då hjälmarna var någorlunda diskreta i dekoren, men det mesta som säljs i dag skulle jag inte ta på mig mot betalning.
HA Hoppas du skojarsgtpepper skrev:2185863Svart hjälm är fel, oavsett blank eller matt, det är varken rejsigt eller trafiksäkert.
Jag har en svart hjälm, den har jag inte använt sen jag såg första Ghostrider-filmen. Nu kör jag med en jävligt fin högblank Shoei i blått och vitt. Nästa hjälm blir nog helvit. Eller orange.
Helsvarta hjälmar är för de som inte har råd att köpa hjälmar med grafik på, eller för Ghostrider-posörer.
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|