För er som tror 250 är dött

abstruse

Trek Domane
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Exhojar: ZXR750 '91, ZX-9R '99, ZX-6R '01
sepahewe skrev:
Ja se där... Lyssna nu pa apstrutsen innan han skapar bromsspar med bromsar han inte själv förstar. Fast det är ju klart, jag menar ju alltid illa :yoparty

:rofl

Åååh nej! Säg inte du var på mina bromsar nu i helgen?!? :gnissla :lol

sepahewe

För gammal för att slå Rossi
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
N/A :(
abstruse skrev:
Åååh nej! Säg inte du var på mina bromsar nu i helgen?!? :gnissla :lol

Skulle bara aterställa balansen. Ett tips bara.... nästa gang i harnalen, börja bromsa innan Ejjes :3freak

Last edited:

Jörgen Player Special

GRÖNT ÄR SKÖNT
Gick med
12 Nov 2003
Hoj
ZX10R
abstruse skrev:
Majoriteten av oss som käftar i tråden träffas IRL på tävlingar och vet var vi har varandra. Vi är goda vänner allihop och jargongen på forumet är och har alltid varit rå men hjärtlig. Att vi nyttjar ironi och sarkasm utan att mena något illa kanske kan vara svårt för en "utomstående" eller ny på forumet att förstå.

Dessbättre är inte VI allergiska mot nytillkomna som uttalar sig utan att veta vad som egentligen försigår. Som ny i en "grupp" brukar det löna sig att känna av läget före man ger sig i kast med att ge full hals.

Vi kan droppa detta...

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
Som jag ser det är det mycket jidder fram och tillbaka. Vart står det att det är beslut på att behålla tvåtakt? Såvitt jag kan läsa mellan raderna är det högst sannolikt att det blir fyrtakt efter 2006 trots allt. Vem tror ni har mest pull, de japanska tillverkarna eller Aprilia?

oFFkeFF

Slipar röven
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
yamaha xt660r
valmers skrev:
Som jag ser det är det mycket jidder fram och tillbaka. Vart står det att det är beslut på att behålla tvåtakt? Såvitt jag kan läsa mellan raderna är det högst sannolikt att det blir fyrtakt efter 2006 trots allt. Vem tror ni har mest pull, de japanska tillverkarna eller Aprilia?

Finns beslut på fram till och med 2006.. Med ny tillverkare 2005, så ser det ut att bli längre än 06 också..

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA