sepahewe skrev:Ja se där... Lyssna nu pa apstrutsen innan han skapar bromsspar med bromsar han inte själv förstar. Fast det är ju klart, jag menar ju alltid illa
Åååh nej! Säg inte du var på mina bromsar nu i helgen?!?
sepahewe skrev:Ja se där... Lyssna nu pa apstrutsen innan han skapar bromsspar med bromsar han inte själv förstar. Fast det är ju klart, jag menar ju alltid illa
abstruse skrev:Åååh nej! Säg inte du var på mina bromsar nu i helgen?!?
abstruse skrev:Majoriteten av oss som käftar i tråden träffas IRL på tävlingar och vet var vi har varandra. Vi är goda vänner allihop och jargongen på forumet är och har alltid varit rå men hjärtlig. Att vi nyttjar ironi och sarkasm utan att mena något illa kanske kan vara svårt för en "utomstående" eller ny på forumet att förstå.
Dessbättre är inte VI allergiska mot nytillkomna som uttalar sig utan att veta vad som egentligen försigår. Som ny i en "grupp" brukar det löna sig att känna av läget före man ger sig i kast med att ge full hals.
Jörgen Player Special skrev:Vi kan droppa detta...
valmers skrev:Som jag ser det är det mycket jidder fram och tillbaka. Vart står det att det är beslut på att behålla tvåtakt? Såvitt jag kan läsa mellan raderna är det högst sannolikt att det blir fyrtakt efter 2006 trots allt. Vem tror ni har mest pull, de japanska tillverkarna eller Aprilia?
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|