sepahewe skrev:Ja se där... Lyssna nu pa apstrutsen innan han skapar bromsspar med bromsar han inte själv förstar. Fast det är ju klart, jag menar ju alltid illa![]()
![]()
Åååh nej! Säg inte du var på mina bromsar nu i helgen?!?

sepahewe skrev:Ja se där... Lyssna nu pa apstrutsen innan han skapar bromsspar med bromsar han inte själv förstar. Fast det är ju klart, jag menar ju alltid illa![]()
![]()
abstruse skrev:Åååh nej! Säg inte du var på mina bromsar nu i helgen?!?![]()
![]()
abstruse skrev:Majoriteten av oss som käftar i tråden träffas IRL på tävlingar och vet var vi har varandra. Vi är goda vänner allihop och jargongen på forumet är och har alltid varit rå men hjärtlig. Att vi nyttjar ironi och sarkasm utan att mena något illa kanske kan vara svårt för en "utomstående" eller ny på forumet att förstå.
Dessbättre är inte VI allergiska mot nytillkomna som uttalar sig utan att veta vad som egentligen försigår. Som ny i en "grupp" brukar det löna sig att känna av läget före man ger sig i kast med att ge full hals.
valmers skrev:Som jag ser det är det mycket jidder fram och tillbaka. Vart står det att det är beslut på att behålla tvåtakt? Såvitt jag kan läsa mellan raderna är det högst sannolikt att det blir fyrtakt efter 2006 trots allt. Vem tror ni har mest pull, de japanska tillverkarna eller Aprilia?
![]() |
Brembo vinner Good Design Award
Brembo prisas för innovativ... |
![]() |
Nya SCORPION MX32 MID SOFT från Pirelli
Pirelli har presenterat SCO... |
![]() |
Indian Motorcycle i samarbete med Rikard Gustafsson
Foto: Joachim Cruus Inf... |
Dags för äventyrlig motorcykelmässa
Kommande helg, den 8-9 mars... |
|