Biturbo
Min går i etthundra!
Ja och fulla av dubbelmoral, folk gnyr om solidaritet men vill inte själva ge.
Vänstersyndromet i Sverige AB
Ja och fulla av dubbelmoral, folk gnyr om solidaritet men vill inte själva ge.
Må så vara, men tror fler inte vill delta då hela syftet med projektet inte är att hjälpa det gamla paret utan hora för media så vi MCåkare ska framstå som änglar.. Bara mina två cylindrar..
Ja vilket faktiskt kom lite som en överraskning för mig också fastän det stod i ursprungsinlägget, och för att ytterligare spä på den dåliga stämningen så kan man ju faktiskt fråga sig varför trådstartaren verkligen inte vill svara på hur han tänkt sig överlämnandet. Jag har frågat minst två gånger i tråden och via PM.
Jag jobbar skift och har dessutom klämt in en fet fylla i helgen så det har varit lite mycket. Har inte funderat så mycket på överlämnandet men är ledig i morgon så då ska jag kolla det lite.
Min tanke med det här var ungefär så här: De idioter som klubbat att deras pengar ska gå till fogden ska genom media upptäcka att vanligt folk inte sitter på röva och sväljer vad som helst! Att sedan pengarna kommer från en drös mc-åkare och att de gamla kommer bli glada ser jag bara som en bonus!
Forskning för att hjälpa känslomässigt skadade innerstadsmänniskor vilka lida av neurotiska besvär, som hybris. (not)
Ensamma mammor, och det är dagens sanning. En hel hög dessutom.
Underhåll räknas väl inte som välgörenhet?
Om det inte hade varit så att jag har 100 kr kvar att leva för resten av månaden så hade jag satt in pengar direkt.
Nej, var påstår jag det?
Fan.. Killinggänget måste ha vetat!
Den här tråden handlar om en insamling åt två gamlingar. Vill du skänka?
...fITa! klickade på fel tråd.
Bidrar gärna med en hundring när det drar ihop sig och jag ser att det inte handlar om något Aftonbladet-horeri.
Du svarade ju i alla fall aldrig på vad du gör för hjältedåd.
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|