För jävligt!

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Så att stjäla och åka fast är ett bra sätt att betala av sina skulder på om man stjäl en bra summa. Så rånar man en bank, får ut pengarna och har skuld på banken på 1 miljon så blir man skuldfri? Intressant.

Robban

Nu med daytona...
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
Daytona 2006 bankittad!
200 bagare insatta på kontot.

har inget med pizza och göra så pengarna är skattade och klara.

Nej, jag är fördomsfri:)

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Så att stjäla och åka fast är ett bra sätt att betala av sina skulder på om man stjäl en bra summa. Så rånar man en bank, får ut pengarna och har skuld på banken på 1 miljon så blir man skuldfri? Intressant.

Man, rövarna i det aktuella fallet också så klart, blir ju i gengäld skyldig den nya fordringsägaren.

Man ska egentligen också veta att om pensiosarna hade försäkring så får de pengarna av sitt bolag som i sin tur kommer bevaka Kronofogden.

Kamikaze kid

Inget är omöjligt....
Gick med
16 May 2003
Hoj
En snabb en med en tjock gubbe i sadeln
Eftersom Pensionärer inte gillar kriminella pengar så blir det skattat å klart.

Kamikaze Kid & Racerepairs.se bjussar på 500:- ur firmakassan.

Hur långt är det kvar till 18000:- nu rå?

DaPirate

Gudomlig sporthojare
Gick med
17 Mar 2005
Hoj
GSXR1000-K2 + 2 till
Eftersom Pensionärer inte gillar kriminella pengar så blir det skattat å klart.

Kamikaze Kid & Racerepairs.se bjussar på 500:- ur firmakassan.

Hur långt är det kvar till 18000:- nu rå?

Härligt!!
Det skulle gå snabbare att få ihop pengarna ifall vi fick lägga upp tråden i mc-relaterat, kanske Swedie kan göra ett undantag? Bprde väl va närmare 5000:- nu. Vad tror ni om min ide att samarbeta med Zatzy eftersom jag tror att det blir svårt att få ihop 18000:- på Sporthoj men tillsammans med dem kan det nog gå. Sedan ordna en representant för Sporthoj och en representant för Zatzy som överlämnar pengarna och nån reporter från Aftonbladet som fotar och skriver en artikel. Glada pensionärer, Bra publicitet för mc- och bilfolket = alla nöjda och glada

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
Härligt!!
Det skulle gå snabbare att få ihop pengarna ifall vi fick lägga upp tråden i mc-relaterat, kanske Swedie kan göra ett undantag? Bprde väl va närmare 5000:- nu. Vad tror ni om min ide att samarbeta med Zatzy eftersom jag tror att det blir svårt att få ihop 18000:- på Sporthoj men tillsammans med dem kan det nog gå. Sedan ordna en representant för Sporthoj och en representant för Zatzy som överlämnar pengarna och nån reporter från Aftonbladet som fotar och skriver en artikel. Glada pensionärer, Bra publicitet för mc- och bilfolket = alla nöjda och glada

Jag kan bjuda på en latsspread vid fototillfället.

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Härligt!!

Kommer Zatzy och en massa andra mongoloider med så ska jag i alla fall ha tillbaks min hundring.

Hard_Grit

Kakmonster
Gick med
30 Aug 2007
Hoj
HOJLÖS
Tänkte sätta in en hunka fastän jag har exakt nada dineros men... är det inte bäst att lugna sig ett tag ?
Vem vet, de kanske öppnar ärendet igen efter mediauppståndelsen och de får tillbaka sina pengar ?

Kamikaze kid

Inget är omöjligt....
Gick med
16 May 2003
Hoj
En snabb en med en tjock gubbe i sadeln
Tänkte sätta in en hunka fastän jag har exakt nada dineros men... är det inte bäst att lugna sig ett tag ?
Vem vet, de kanske öppnar ärendet igen efter mediauppståndelsen och de får tillbaka sina pengar ?

Då finns det säkert andra ändamål stålarna kan gå till.
Tex läkare utan gränser, röda korset eller nått annat... (obs dessa är tagna ur luften utan någon tanke på nått)

In me degen nu!

DaPirate

Gudomlig sporthojare
Gick med
17 Mar 2005
Hoj
GSXR1000-K2 + 2 till
Kommer Zatzy och en massa andra mongoloider med så ska jag i alla fall ha tillbaks min hundring.

Haha! Ok, det var ett förslag, självklart tycker jag att det bästa vore om vi fick ihop alla pengarna och några från sporthoj kunde överlämna pengarna, skulle vara riktigt bra publicitet för oss sporthojsåkare och de gamla skulle bli glada, men ok vad har DU för förslag för att vi ska få ihop pengarna, det går ju väldigt segt det här...

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
vad har DU för förslag för att vi ska få ihop pengarna

Lika mycket som man kan begära att medlemmar på ett bilforum ska delta kan man väl begära att t.ex. annonsörer på Sporthoj bidrar, Sporthoj självt, intäkter från annonser mm. Det bästa vore väl om rikskommunister som korvgubbe, Chris Ash, Chrille, mb och andra personer som förpestat forumet med solidariskt trams i åratal bidrog.
Jag har hetsat korvgubbe, vad har DU gjort?

Halogen

Apajävel!
Gick med
7 May 2005
Hoj
En ensam 1L pastaräser + 5,7L gjutjärn
Jag sympatiserar egentligen inte med panschisarna, men jag kan tänka mig att peta in en hundring bara för att få tyst på Markus.

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA