vill ha
Dysleksiker
Dineros
823470035293802 Swedbank / FSPA vill ha 2008-04-18 100,00 SEK
823470035293802 Swedbank / FSPA vill ha 2008-04-18 100,00 SEK
OBS det blir uteslútande svarta oskattade stålar!
Så att stjäla och åka fast är ett bra sätt att betala av sina skulder på om man stjäl en bra summa. Så rånar man en bank, får ut pengarna och har skuld på banken på 1 miljon så blir man skuldfri? Intressant.
Eftersom Pensionärer inte gillar kriminella pengar så blir det skattat å klart.
Kamikaze Kid & Racerepairs.se bjussar på 500:- ur firmakassan.
Hur långt är det kvar till 18000:- nu rå?
Härligt!!
Det skulle gå snabbare att få ihop pengarna ifall vi fick lägga upp tråden i mc-relaterat, kanske Swedie kan göra ett undantag? Bprde väl va närmare 5000:- nu. Vad tror ni om min ide att samarbeta med Zatzy eftersom jag tror att det blir svårt att få ihop 18000:- på Sporthoj men tillsammans med dem kan det nog gå. Sedan ordna en representant för Sporthoj och en representant för Zatzy som överlämnar pengarna och nån reporter från Aftonbladet som fotar och skriver en artikel. Glada pensionärer, Bra publicitet för mc- och bilfolket = alla nöjda och glada
Härligt!!
Det skulle gå snabbare att få ihop pengarna ifall vi fick lägga upp tråden i mc-relaterat, kanske Swedie kan göra ett undantag? Bprde väl va närmare 5000:- nu. Vad tror ni om min ide att samarbeta med Zatzy eftersom jag tror att det blir svårt att få ihop 18000:- på Sporthoj men tillsammans med dem kan det nog gå. Sedan ordna en representant för Sporthoj och en representant för Zatzy som överlämnar pengarna och nån reporter från Aftonbladet som fotar och skriver en artikel. Glada pensionärer, Bra publicitet för mc- och bilfolket = alla nöjda och glada
Kommer Zatzy och en massa andra mongoloider med så ska jag i alla fall ha tillbaks min hundring.
Kommer Zatzy och en massa andra mongoloider med så ska jag i alla fall ha tillbaks min hundring.
Tänkte sätta in en hunka fastän jag har exakt nada dineros men... är det inte bäst att lugna sig ett tag ?
Vem vet, de kanske öppnar ärendet igen efter mediauppståndelsen och de får tillbaka sina pengar ?
vad har DU för förslag för att vi ska få ihop pengarna
Jag sympatiserar egentligen inte med panschisarna, men jag kan tänka mig att peta in en hundring bara för att få tyst på Markus.
Hallå där, jag hetsar fortfarande. Har du betalat?
Till konto Till Bank Meddelande Betalningsdag Belopp
823470035293802 Swedbank / FSPA Halogen 2008-04-21 100,00 SEK
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2