GSXR1100R
The older i get the faster i was
Ja va tycker ni, är det för mycket pekpinnar och moral på SH
Så tycker jag absolut inte att du har rätt att sägaGSXR1100R skrev:Ja va tycker ni, är det för mycket pekpinnar och moral på SH
Hmm ja det vet vi redanMadhonda skrev:Äh.... alla gör som dom vill...!!
Den som sätter pekpinne på mig.... blir förmodligen av med hela pekfingret oxå..!!
Tjing...tjing!!
Bikerbitch skrev:Tycker jag nog inte. En del får moralsvar, men det beror på deras inlägg..
Då är det värre med alla sjuka trådar som folk lägger upp medan de pillar naveln. Men som sagt, allt går att undvika om man inte är intresserad av att läsa varesig skittrådar eller moraltrådar.
vad tycker du själv?
Bikerbitch skrev:Tycker jag nog inte. En del får moralsvar, men det beror på deras inlägg..
Då är det värre med alla sjuka trådar som folk lägger upp medan de pillar naveln. Men som sagt, allt går att undvika om man inte är intresserad av att läsa varesig skittrådar eller moraltrådar.
vad tycker du själv?
Ja jag håller med, men man är inte så cool när det händer en onödig olycka, nu närmar sig våren och alla blir som galna, håll igen lite och lev en sommar till.Silwer skrev:Årets högerkrok
Ha ha ha,high five,kadish.-Lowrider- skrev:jag som trodde brudar tyckte om att få ett och annat pekfinger i sig
ps.ta inte illa upp.
Swedie skrev:jämnt samma personer som klagar o .. klagar på att det klagas.. så .. käften på er.
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|