Swedie skrev:jämnt samma personer som klagar o .. klagar på att det klagas.. så .. käften på er.
Snart får sajten heta www.fjollhoj.com
Swedie skrev:jämnt samma personer som klagar o .. klagar på att det klagas.. så .. käften på er.
Säger fjollan utan hojImpulse skrev:Snart får sajten heta www.fjollhoj.com
GSXR1100R skrev:Säger fjollan utan hoj
OLJEKYLD GSXR skrev:Moralsnack är kanske fel ord, de som förtjänar en känga brukar få en, sen om det biter eller inte är en annan sak. Men nej, jag tycker inte att det är för mycket. Jag är ju en av dem som retar upp en massa folk här med moralsnack.
Du & jag har varit av med KK pga fortkörning, men trots detta så predikar vi att dom andra ska sköta sig, många undrar varför, det handlar dock inte om lagar och bestämmelser, det handlar om att vi vill minimera antalet olyckor & dödsfall.Ugluk skrev:Ja, det är för mycket moralsnack.
Om folk kunde tänka lite längre än näsan räcker och dessutom veta hut skulle det inte behövas..
Silwer skrev:visst kan man bli tjatig, det håller jag med om, men det käns ju jävligt dumt att byta åsikt med bara för att det varit 100 tidigare som vill köpa en gixxer1000 som första hoj o försäkra på Sven-erik 57 i Korpulombolo.
Skriver man inget (som det ju ändå till slut blir) så är det ju tyst medgivande, de positiva kommer ju aldrig betecknas som tjatiga i sånna frågor (konstigt nog)
GSXR1100R skrev:Jag tror inte det är bortkastad tid, det behövs lite jämnvikt, visst gasar vi på lämpliga vägar, men det hela handlar om att kunna läsa var man kan gasa, stunta eller vad man nu får en kick av, jag är inte speciellt laglydig men ser gärna att vi ses även nästa år.
PutteLiten skrev:Vissa kör visserligen som de snackar... som kärringar
Jepp.GSXR1100R skrev:Du & jag har varit av med KK pga fortkörning, men trots detta så predikar vi att dom andra ska sköta sig, många undrar varför, det handlar dock inte om lagar och bestämmelser, det handlar om att vi vill minimera antalet olyckor & dödsfall.
Ride safe but have fun
Holger skrev:Och är avis på dom som inte är lika mesiga därav blir dom moraltanter....
Nu ska du inte va deppig för att du inte hänger på i vårat tempo, du lär dig snart var man kan gasa och om du har tur var man inte ska gasaPutteLiten skrev:Japp, för mycket moralsnack, för när man sedan kör med folk så blir man förvånad att den eller den var sådan moraltant...
Hur man handlar betyder mer än tomma ord.
Vissa kör visserligen som de snackar... som kärringar
PutteLiten skrev:Hehe, Jag skyller på att Bullen hade för mjuk fjädring, och på B svar jag, hmm, dålig bensin. Och...
Nu har jag bara 50 hästar.. och eh...
Ja just, kassa däck...
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring