För mycket moralsnack ?

Jag tycker att det

• Antal röstningar
    0
Status
Ej öppen för fler svar.

Nr:18

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR 1000
Mavve skrev:
Det med glassbilen skrev jag bara för att reta dig.

Nästa gång ska du nog tänka efter före när du kommer med ditt fula pekfinger åt andra.
Har du problem med att få kompisar? Funderat på om det kan bero på hur man uppför sej? Detta är en seriös tråd, man kan välja sina tillfällen att göra bort sej. När du gjorde det inlägget visade du bara att du inte förstår det du läser. Eller för att uttrycka det fint: du har otur när du tänker....

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R, ZX-7R
GSXR1100R skrev:
Du fattar ingenting som vanligt, det handlar inte om att peka finger, har man sporthoj så kör man för fort, annars kan man lika bra köra glidare, men man bör välja säkra vägsträckor för att minimera riskerna, stunta är fräckt men inte inne i city, köra för fort vid skolor och liknande är idiotiskt, varför vill man utsätta andra för risker :confused:

Okej, trevligt - men detta är inget som jag gör. Dock är det alltid bra att man får reda på det ytterligare en gång till :tummenupp

Nr:18 skrev:
Har du problem med att få kompisar? Funderat på om det kan bero på hur man uppför sej? Detta är en seriös tråd, man kan välja sina tillfällen att göra bort sej. När du gjorde det inlägget visade du bara att du inte förstår det du läser. Eller för att uttrycka det fint: du har otur när du tänker....

Med ditt inlägg fattar du ju badboll om vad jag menade.
Jag menar att du har pekat finger som en idiot tidigare men bryter mot regler själv. Det gör alla så därför skiter jag i det om nån skulle komma med finger till mig.

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
1. Har du problem med att få kompisar?
2. Funderat på om det kan bero på hur man uppför sej?

1. Nej, långt ifrån.
2. Jag kan uppföra mig - du har träffat mig.

Madhonda

Diamonds and pearls don´t move this girl
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
No more!! :( :( :(
Varför har moral fått nåt fult över sej? Finns väl inget fel i att ha moral? Däremot tycker jag att det är patetiskt med outlaw-mentaliteten bland vissa hojåkare. Det är inte tufft att bryta mot lagen. Bara löjligt.

Moral är nödvändigt.... och självklart så behöver vissa bli upplysta om vad som är rätt och fel.

Vad man sen gör av informationen är upp till var o en. Men lite eftertanke när man är ute på våra dödsmaskiner skadar inte.

Jag vet att jag själv kör som.... hmm.. fan ibland... så jag menar inte att "pekpinna" på andra...

Äh... blev det förvirrat nu..!! :rolleyes:

Nr:18

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR 1000
Mavve skrev:
1. Nej, långt ifrån.
2. Jag kan uppföra mig - du har träffat mig.
Man redigerar inte i en qoute.

2. Jag kan inte avgöra om du kan uppföra dej baserat på 20 sekunders möte i en rr-depå när jag skruvade med hojen.

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Man redigerar inte i en qoute.

2. Jag kan inte avgöra om du kan uppföra dej baserat på 20 sekunders möte i en rr-depå när jag skruvade med hojen.

... du skulle ställa hojen på stödet o jag hjälpte dig..... inget skruv :rolleyes:

så var det sagt :)

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
En del historier som man läser här på SH är i klass med moppefuckona på Mytomanmoppefuckositen , påhittade polisjakter och annat, dock är moppefuckona så pass unga att fantasi och verklighet kan vara svårt att skilja på.

Många yngre ser upp till dom tuffa & farliga förarna, dom tror att MC åkning är som ett PC spel, om du klotar så är det bara att starta om spelet...

Ride hard but safe :tummenupp

GSXR1100R

Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Madhonda skrev:
Moral är nödvändigt.... och självklart så behöver vissa bli upplysta om vad som är rätt och fel.

Vad man sen gör av informationen är upp till var o en. Men lite eftertanke när man är ute på våra dödsmaskiner skadar inte.

Jag vet att jag själv kör som.... hmm.. fan ibland... så jag menar inte att "pekpinna" på andra...

Äh... blev det förvirrat nu..!! :rolleyes:

Att bry sig om sina kompisar kan inte vara fel :tummenupp

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR1100R skrev:
Sluta tomgångsspamma i denna tråd :spammer

Denna tråden är störtlöjlig och du vet om att det diskuterats säkert 50 gånger om moral och allt skit det medför.

Alltid är det samma personer hela tiden som tycker likadant, sen kan jag inte hålla emot all den gallan ni spyr och måste provecera sönder tråden så den försvinner så man kan bevista SH utan att behöver springa på dass o spy...

Ja, man kör för fort när man har sporthoj, detta ÄR www.sporthoj.com där folk kör för fort och så är det bara. DU kör för fort, du blir av med körkort, andra gör det, och många fler kommer att göra det även om det är olagligt.

Det spelar inegn roll om man säger åt någon att han inte ska köra som en idiot utanför skolorna eller bränna upp gräsmattor, han kommer inte förstå det för att du eller nån annan säger det. han kommer, kanske, förstå det när hanlägger hojen o bryter sitt ben eller nåt i den stilen.

Så har det alltid varit och så kommer det att förbli.

End of story :D

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Silwer skrev:
Nä men jag såg nog hur du klättrade på zx10an på podiet och höll på.

Ja, det har de flesta gjort här.

Du kunde satt dig där bak :hihi :rofl

GSXR1100R

Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Mavve skrev:
Denna tråden är störtlöjlig och du vet om att det diskuterats säkert 50 gånger om moral och allt skit det medför.

Alltid är det samma personer hela tiden som tycker likadant, sen kan jag inte hålla emot all den gallan ni spyr och måste provecera sönder tråden så den försvinner så man kan bevista SH utan att behöver springa på dass o spy...

Ja, man kör för fort när man har sporthoj, detta ÄR www.sporthoj.com där folk kör för fort och så är det bara. DU kör för fort, du blir av med körkort, andra gör det, och många fler kommer att göra det även om det är olagligt.

Det spelar inegn roll om man säger åt någon att han inte ska köra som en idiot utanför skolorna eller bränna upp gräsmattor, han kommer inte förstå det för att du eller nån annan säger det. han kommer, kanske, förstå det när hanlägger hojen o bryter sitt ben eller nåt i den stilen.

Så har det alltid varit och så kommer det att förbli.

End of story :D
Om du nån gång kunde ta dig tid till att läsa igenom inläggen istället för att bara skriva nonsens så vore det trevligt.

Om du dessutom tycker att tråden är störtlöjlig så har du inte fattat någonting igen, vi vill inte att du ska köra ihjäl dig (trots allt).

Läs och fundera istället för att bara göra påhopp och anklagelser.

bmwjohan

För farlig för allmänheten
Gick med
17 Jun 2003
Hoj
Yamaha yzf450 -09
Varför har moral fått nåt fult över sej? Finns väl inget fel i att ha moral? Däremot tycker jag att det är patetiskt med outlaw-mentaliteten bland vissa hojåkare. Det är inte tufft att bryta mot lagen. Bara löjligt.

nej nej ... moraltanterna är larviga. outlaw-mentaliteten är bäst. utan killarna som har den skulle forumet vara skittråkigt. jag tycker att det är underbart att bryta mot lagen. varje gång jag gör det skrattar jag inombords och njuter. men vem vet, sen nån dag när jag är 58år gammal eller nått sånt kanske jag också tycker att det är läckert att yla i 91 på 90 vägarna.

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras