Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Har du IR-port eller BlueTooth på datorn?exiteme skrev:Jag har köpt en mobil Sony/Eriksson K700i med MP3-spelare. Förklara nu väääldigt pedagogiskt hur man för över låtar till telefonen.Tänk på att jag är blond & blåögd...
![]()
Och vad är MPEG4..????![]()
valmers skrev:Har du IR-port eller BlueTooth på datorn?
exiteme skrev:Jag har köpt en mobil Sony/Eriksson K700i med MP3-spelare. Förklara nu väääldigt pedagogiskt hur man för över låtar till telefonen.Tänk på att jag är blond & blåögd...
![]()
IR (infraröd) och Bluetooth är trådlös överföring till din telefon. IR har funnits ett tag, framförallt på bärbara datorer. BT finns på nyare.exiteme skrev:Ehhh.......Va? (Dvs: tror inte det...)
Tänk nu på att jag är JÄTTEBLOND!!!![]()
CorbenDallas skrev:IR (infraröd) och Bluetooth är trådlös överföring till din telefon. IR har funnits ett tag, framförallt på bärbara datorer. BT finns på nyare.
Om du inte har det här får du nog skaffa en kabel till din telefon för att föra över filerna.
Eller skaffa IR ÖGa till din dator, eller Bluetooth plugg. Finns som USB adapter.
exiteme skrev:Jag har köpt en mobil Sony/Eriksson K700i med MP3-spelare. Förklara nu väääldigt pedagogiskt hur man för över låtar till telefonen.Tänk på att jag är blond & blåögd...
![]()
Nu ska du inte vara spydig...cRoC skrev:Följde det inte med en kabel? Läst instruktionsboken??
exiteme skrev:Nu ska du inte vara spydig...*när ingen ser det, springer jag och letar after asken som telefonen kom i*
Nä, ingen kabel... Dock en CD-skiva som jag inte vet vad jag ska använda till...![]()
Funderar på om jag ska ta fram och använda min cobratelefon istället...
hållundan skrev:Precis. D-link blåtandsadapter är billigast. Smidigare än kabel (som INTE följer med).
Köpte min på Netonnet för 299. Funkar skitbra. Precis som "filhanteraren", typ...
![]()
Ah, jag har inga fler erfarenheter än just denna mojäng, men den funkar skitbra iallafall!lee skrev:Nu har jag inte använt just denna mojäng från D-link. Men min erfarenhet i övrigt säger mig att D-Links grejer är ganska kass. Men det är klart, även en blind höna hittar ett korn ibland...
![]()
![]() |
Motorcykelns Dag 3 maj
Den 3 maj är det Motorcykel... |
Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel
Foto: Bilprovningen Våre... |
|
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning
Den europeiska branschorgan... |
![]() |
Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
En liten påminnelse om året... |
![]() |
2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
Nu är det bara två månader ... |
Nya Indian Pursuit Elite
Screenshot Indian Motorc... |
|
Icons of British Originality
Åtta team från åtta länder ... |
|
![]() |
BMW presenterar R 12 G/S
BMW Motorrad har presentera... |
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning