WEST
Gudomlig sporthojare
Fantastiskt,,,,,, 3 sidor om ett korkat tilltag. Håll olagliga tilltag utanför Sporthoj om jag får tycka.
Behövs normalt 2 för att krocka så håller med.
Oaktsam bilförare
Inspirerad MC förare
ingen bra combo
Fantastiskt,,,,,, 3 sidor om ett korkat tilltag. Håll olagliga tilltag utanför Sporthoj om jag får tycka.
Ingen som har påstått sig veta mer än föraren. Trafikerar dock platsen x gånger per år så jag vet hur det ser ut där, vad nu det spelar för roll?Ni som kommenterar verkar veta mer än föraren. Kör jag bil så drar inte jag rätt ut på vägen utan att försöka uppskatta inkommande trafikens hastighet. Eller är ni så jävla pantade att ni bedömer avståndet och förmodar att fordonet som kommer alltid håller laglig hastighet, inte undra på att folk stryker med i trafiken.
Knip näbb jävla moralkakor
Hur förklarar du singelolyckor och krockar med fasta föremål osv utifrån ditt solklara tänkade?Behövs normalt 2 för att krocka så håller med.
Varje gång man läser en sån här tråd så undrar man ju lite om alla hojåkare som hela tiden lackar på bilister kör eller någonsin har kört bil själv.
Jag kör både och men kan ändå sitta i bilen lyssna på musik och "flyta med" i trafikrytmen (fortf. givetvis tycka att jag har ok uppsikt vad som händer och sker). Sen helt plötsligt brakar en plastraket förbi i 100kmh fortare än man själv kör och man undrar vad fan det var som hände, och inser att man inte skulle ha en chans att se den. Den fanns ju inte i backspegeln när man kollade där 1 sekund tidigare.
Alla kan ha bra och dåliga dagar, och vi är människor, så alla gör misstag.
Gäller bilister men även hobby-Rossis.
(Eller är det så att de som själva kör hoj alltid ser, alltid kommer att se, och aldrig blir överraskade av en hoj som plötsligt dyker upp?)
Men som sagt, mod kan ju stänga tråden. Det är nu officiellt konstaterat att det var mitt fel att jag höll på att smälla och jag handlade helt åt helvete fel.
Pjaa... Varför ska du ens bry dig om predikanterna som inte ens har sett vad som hände. Moral är bara dravel, ett sätt att säga att man är bättre än någon annan. Men det är klart, allt är svart och vitt i en trångsynt människas huvud.
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|