förbannad!!!!

johanrehn80

MUTTA MIXI ?
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Karlskrona
Hoj
Härligt hojlös
tomas_e skrev:
Alltså varför skall jag jämföra hoj a med b? Jag kan bara berätta om min hoj som gått 75 mil, men vad finns att berätta? Tag en promenad till närmaste hondahandlare, fråga efter en broschyr angående CBR 1000RR tag med den hem läs sen kan vi snacka om det är en sån du är intresserad av! Om du vill veta vad jag jobbar med eller hur en R1 går emot 1000RR då är jag inte rätt man jag har bara en CBR 1000 RR ingen R1:a! Jag kan heller inget om väder och vind och vill inte snacka skit om det, jag vill bara snacka med potentiella köpare INGA ANDRA. Men jag tycker att om man får 10 svar och två är seriösa trots min ÖVERTYDLIGHET i annonsen då är det något fel. :fatta!

Du skriver ju samma sak i varje inlägg. Lägg ner tråden.
 

foobar

C9 H13 NO3
Gick med
26 Feb 2004
Ort
Sundsvall
Hoj
Såld! :( Förhoppningsvis en ny nästa säsong.
Är den lätt att dra upp på bakhjulet? Låter den fräckt?

Vad vill du ha för hojen om du får en gixxer 750 som dellikvid?


:hihi
 

tomas_e

Kenta
Gick med
16 Jan 2004
Ort
Trosa
Hoj
Fireblade 1000-04, Junisens Ktm 50 pro junior
GiXxaH skrev:
tomas_e håller med dig faktiskt här. Man ringer inte nån å undrar vad den prestandar :3freak gentemot en r1000 när man ska köpa hoj. Fan fråga det viktigaste, åk å kolla på liket :tungan pruta om du kan å håll käften om resten av bullshiten men det e ju bara våra åsikter :tummenupp
En bundsförvant, skönt, att någon förstår. Ring eller maila bara om du är INTRESSERAD på RIKTIGT. Inte för att du har en annan hoj och vill pladdra lite, gå in här då så kan du mäta pitten här, helt OK. Men snälla ring inte till annonsörer där det står ENDAST SERIÖSA KÖPARE!!!
 

tomas_e

Kenta
Gick med
16 Jan 2004
Ort
Trosa
Hoj
Fireblade 1000-04, Junisens Ktm 50 pro junior
foobar skrev:
Är den lätt att dra upp på bakhjulet? Låter den fräckt?

Vad vill du ha för hojen om du får en gixxer 750 som dellikvid?


:hihi
:D Du har varit med om samma prylar, va????? :hihi :hihi :hihi :hihi Jag tar Gixxern och femton hundra men då ska jag ha full tank......hahaha :hihi :brinnerup
 

tomas_e

Kenta
Gick med
16 Jan 2004
Ort
Trosa
Hoj
Fireblade 1000-04, Junisens Ktm 50 pro junior
tomas_e skrev:
:D Du har varit med om samma prylar, va????? :hihi :hihi :hihi :hihi Jag tar Gixxern och femton hundra men då ska jag ha full tank......hahaha :hihi :brinnerup
Du har ingen stulen bilstereo och skicka med oxå :D :hihi
 

foobar

C9 H13 NO3
Gick med
26 Feb 2004
Ort
Sundsvall
Hoj
Såld! :( Förhoppningsvis en ny nästa säsong.
tomas_e skrev:
Visst så snart jag har fått rätt emot ALLA!!!! :D

Jag kan hålla med dig om att det är irriterande när det ringer "snackare" och bara tar upp "dyrbar" tid.

Men lär dig först en viktig regel:

Du vet aldrig vem som kommer att köpa hojen, eller inte! Det kan faktiskt vara det där moppefuckot, som har ringt 5 ggr de senaste 2 dagarna och frågat om prestanda, osv. Jag har själv varit med om att det till slut blev den mest osannolika köparen som åkte iväg med cykeln (vid en tidigare försäljning).

Vill du sälja hojen tycker jag att du skall dra på dig sälj-smilet (som någon annan utryckte sig) och kränga hojen! Istället för att dra igång något slags korståg mot alla som råkar ställa några frågor för mycket. :tummenupp

Just my 2 cents...
 
Last edited:

Krigge

Taliban och kapitalist
Gick med
6 Mar 2003
Ort
STENUNGSUND
Hoj
Gixxer 1000
tomas_e skrev:
Som jag tidigare skrev, men som du uppenbarligen inte läst, så behöver jag inte i detta fall hjälp med prissättningen. Men tack ändå, mail kommer om din assistans blir nödvändig.
Vad gäller priser odyl så ber jag dig vända dig till en auktoriserad firma för bekräftelse, vad jag sen betalat är en sak mellan mig och säljare!!! Skinnstället är ditt för 2000:- förövrigt!!!! Mitt problem är INTE prissättningen utan stjärnskotten som inga pengar har och som bara vill diskutera, där har du problemställningen igen så får Vi se om du förstår denna gång:? :lol :va :D


Tror inte du fattar, annonserar man privat kommer folk ringa, själklart ringer vissa och bara jävlas med dig när du i annonsen verkar va förbannad. Du menar ju inte allvar med den, tror du nån kommer köpa den för 120 papp utan att pruta och ställa frågor, vakna nu! Du ber ju om och bli jävlad.
 

tomas_e

Kenta
Gick med
16 Jan 2004
Ort
Trosa
Hoj
Fireblade 1000-04, Junisens Ktm 50 pro junior
foobar skrev:
Jag kan hålla med dig om att det är irriterande när det ringer "snackare" och bara tar upp "dyrbar" tid.

Men lär dig först en viktig regel:

Du vet aldrig vem som kommer att köpa hojen, eller inte! Det kan faktiskt vara det där moppefuckot, som har ringt 5 ggr de senaste 2 dagarna och frågat om prestanda, osv. Jag har själv varit med om att det till slut blev den mest osannolika köparen som åkte iväg med cykeln (vid en tidigare försäljning).

Vill du sälja hojen tycker jag att du skall dra på dig sälj-smilet (som någon annan utryckte sig) och kränga hojen! Istället för att dra igång något slags korståg mot alla som råkar ställa några frågor för mycket.

Just my 2 cents...
Jag köper det till viss del, men moppefuckona stör mig inte så mkt de är ju potentiella köpare framledes medans exempelvis Fuckot som har en liknande hoj söker bekräftelse och frågar hitan och ditan om diverse bajs. Jag svara gärna på frågor men dessa skall vara relevanta, dvs inte om min skostorlek eller hur bra någons 1000R går osv det är ointressant. Dessa fuckon vill jag slippa och har sedan denna diskussion inleddes här :confused: sluppit också så vem vet det finns hopp kanske!
 

tomas_e

Kenta
Gick med
16 Jan 2004
Ort
Trosa
Hoj
Fireblade 1000-04, Junisens Ktm 50 pro junior
Krigge skrev:
Tror inte du fattar, annonserar man privat kommer folk ringa, själklart ringer vissa och bara jävlas med dig när du i annonsen verkar va förbannad. Du menar ju inte allvar med den, tror du nån kommer köpa den för 120 papp utan att pruta och ställa frågor, vakna nu! Du ber ju om och bli jävlad.
Visst kommer folk att pruta osv men det har inget att göra med annonsinnehållet, jag ber att bara de som verkligen vill köpa skall ringa men alla möjliga Fuckon mailar och ringer men inte numera, konstigt nog! Sen får du förklara vad jävlad är.... :tummenupp
 

tomas_e

Kenta
Gick med
16 Jan 2004
Ort
Trosa
Hoj
Fireblade 1000-04, Junisens Ktm 50 pro junior
tomas_e skrev:
Öh, nej jag menar rätt emot alla!!! :hihi :hihi
Alla Ni som nu vill vara fega och fortsätta spilla andras tid svara vidare på denna tråd. Jag själv anser att jag fått som jag velat, skörden av dingbollar i mejllådan har minskat. Sen tror jag att de som var babbelpåsar förut (som håller till här) inte kommer maila mig mer. Med detta tackar jag för mig och önskar Er alla en underbar hoj sommar!!!! :D :arsele :arsele Men jag ser fram emot lite mer kvalificerat motstånd i debatten framöver men denna tråd är nu för min del slut!!! :lol
 

see ya

Ny medlem
Gick med
13 May 2004
Ort
VAGNHÄRAD
Hoj
ingen just nu
tomas_e skrev:
Alla Ni som nu vill vara fega och fortsätta spilla andras tid svara vidare på denna tråd. Jag själv anser att jag fått som jag velat, skörden av dingbollar i mejllådan har minskat. Sen tror jag att de som var babbelpåsar förut (som håller till här) inte kommer maila mig mer. Med detta tackar jag för mig och önskar Er alla en underbar hoj sommar!!!! :D :arsele :arsele Men jag ser fram emot lite mer kvalificerat motstånd i debatten framöver men denna tråd är nu för min del slut!!! :lol


trevlig sommar...moppefucko!!! :tummenupp :yoparty regerar...
 

tobbeviking

Sporthojsnörd
Gick med
15 Mar 2003
Ort
märsta
Hoj
09, Yamaha FZ1-N
tomas_e skrev:
Jag antar du menar trevlig sommar......moppefuckon :tummenupp :yoparty regerar
Du avslutar tråden och utser dig själv till gud.
Sedan fortsätter du att svara iaf :rofl
Du är bar för mkt, du har inte fått rätt mot mig så det måste vara ett misslyckande från din sida.
Jag är ledsen.
Men är det så att du vill ha motstånd i debatten får du nog sluta föra monolog genom att citera dig själv :rolleyes:
Bara inse att du inte kommer slippa "moppefuckon", "snackare" eller "folk utan pengar".
//Tobbe ( som väntar med förtjusning på en som inte klarar att inte få sista ordet )
 

Henkka

Med fingrarna djupt i syltburken
Gick med
18 Jan 2004
Ort
u
Hoj
suzuki + ktm
tobbeviking skrev:
Du avslutar tråden och utser dig själv till gud.
Sedan fortsätter du att svara iaf :rofl
Du är bar för mkt, du har inte fått rätt mot mig så det måste vara ett misslyckande från din sida.
Jag är ledsen.
Men är det så att du vill ha motstånd i debatten får du nog sluta föra monolog genom att citera dig själv :rolleyes:
Bara inse att du inte kommer slippa "moppefuckon", "snackare" eller "folk utan pengar".
//Tobbe ( som väntar med förtjusning på en som inte klarar att inte få sista ordet )

:fakta :rofl :rofl

tomas_e: Snälla, jag bara måste få din autograf! :D
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top