förbannad!!!!

tomas_e

Kenta
Gick med
16 Jan 2004
Ort
Trosa
Hoj
Fireblade 1000-04, Junisens Ktm 50 pro junior
tobbeviking skrev:
Du avslutar tråden och utser dig själv till gud.
Sedan fortsätter du att svara iaf :rofl
Du är bar för mkt, du har inte fått rätt mot mig så det måste vara ett misslyckande från din sida.
Jag är ledsen.
Men är det så att du vill ha motstånd i debatten får du nog sluta föra monolog genom att citera dig själv :rolleyes:
Bara inse att du inte kommer slippa "moppefuckon", "snackare" eller "folk utan pengar".
//Tobbe ( som väntar med förtjusning på en som inte klarar att inte få sista ordet )
Du har rätt Tobbe!! Ja du ger mig inte speciellt mkt motstånd..... :D . Jag har sedan denna debatt kom igång fått ett mail på min annons och det var inte någon snackpåse eller babbelnisse, förvånande emellertid att det upphört med babbelmejl efter att du med flera börjat bjäbba här! :confused: Märkligt!!
 

tomas_e

Kenta
Gick med
16 Jan 2004
Ort
Trosa
Hoj
Fireblade 1000-04, Junisens Ktm 50 pro junior
Henkka skrev:
:fakta :rofl :rofl

tomas_e: Snälla, jag bara måste få din autograf! :D
Henka, när som helst mannen, när som helst!!! :tummenupp Skicka ett mail med din adress så kommer den.... :D !
 

Henkka

Med fingrarna djupt i syltburken
Gick med
18 Jan 2004
Ort
u
Hoj
suzuki + ktm
tomas_e skrev:
Du har rätt Tobbe!! Ja du ger mig inte speciellt mkt motstånd..... :D . Jag har sedan denna debatt kom igång fått ett mail på min annons och det var inte någon snackpåse eller babbelnisse, förvånande emellertid att det upphört med babbelmejl efter att du med flera börjat bjäbba här! :confused: Märkligt!!

Anledningen till att du inte får något mejl är för att du gjort bort dig ordentligt här och ingen vill köpa av dig! :D
 

tobbeviking

Sporthojsnörd
Gick med
15 Mar 2003
Ort
märsta
Hoj
09, Yamaha FZ1-N
tomas_e skrev:
Du har rätt Tobbe!! Ja du ger mig inte speciellt mkt motstånd..... :D . Jag har sedan denna debatt kom igång fått ett mail på min annons och det var inte någon snackpåse eller babbelnisse, förvånande emellertid att det upphört med babbelmejl efter att du med flera börjat bjäbba här! :confused: Märkligt!!
Sitter du och slänger ur dig anklagelser mot mig?
Detta kallar du motstånd, jag kallar det FÖRTAL! :mad:
Varför skulle jag svarat på din annons över huvudtaget?
Du läser tydligt inte speciellt noga vad man skriver till dig.
För i ett tidigare inlägg så sa jag att man inte blir specielt sugen på att ringa eller skriva svar på din annons, detta pga din fientliga attityd du har redan i annonstexten.
Vill du ha motstånd får du bjuda på vettiga argument själv, inte bara en massa skitsnack.
Förmodligen har "moppefuckon" mm slutat svara pga tråden, men säkerligen flera poteniella köpare oxå.
//Tobbe
 

HansJ

Ver 1.1, by Leca
Gick med
8 Dec 2003
Ort
Sthlm
Hoj
TRX850
Men allvarligt, måste bara få det utrett, hur går den jmf med en Gixxer?
 

tomas_e

Kenta
Gick med
16 Jan 2004
Ort
Trosa
Hoj
Fireblade 1000-04, Junisens Ktm 50 pro junior
Henkka skrev:
Anledningen till att du inte får något mejl är för att du gjort bort dig ordentligt här och ingen vill köpa av dig! :D
Det är ok, finns det ingen seriös köpare så är det ok. Jag har det hellre så att jag slipper babbla bajs och inte sälja än att babbla bajs och ändå inte sälja!! Vi får se om Tobbe med hjärnblödningen lugnar ner sig eller om han skall fortsätta skriva trots att tråden är avslutad? Ganska kul :hihi :hihi
Jag gör för övrigt ALDRIG bort mig!!!! :) :)
 
Last edited:

tomas_e

Kenta
Gick med
16 Jan 2004
Ort
Trosa
Hoj
Fireblade 1000-04, Junisens Ktm 50 pro junior
tobbeviking skrev:
Sitter du och slänger ur dig anklagelser mot mig?
Detta kallar du motstånd, jag kallar det FÖRTAL! :mad:
Varför skulle jag svarat på din annons över huvudtaget?
Du läser tydligt inte speciellt noga vad man skriver till dig.
För i ett tidigare inlägg så sa jag att man inte blir specielt sugen på att ringa eller skriva svar på din annons, detta pga din fientliga attityd du har redan i annonstexten.
Vill du ha motstånd får du bjuda på vettiga argument själv, inte bara en massa skitsnack.
Förmodligen har "moppefuckon" mm slutat svara pga tråden, men säkerligen flera poteniella köpare oxå.
//Tobbe
Tydligen finns "Moppefuckona" mitt här ibland oss.... ingen nämnd ingen glömd....! :tummenupp
 

tomas_e

Kenta
Gick med
16 Jan 2004
Ort
Trosa
Hoj
Fireblade 1000-04, Junisens Ktm 50 pro junior
HansJ skrev:
Men allvarligt, måste bara få det utrett, hur går den jmf med en Gixxer?
Jag vet faktiskt inte men en Gixxer låter vasst.. Vete fan vad det är men det låter coolt!!! :hihi
 

tobbeviking

Sporthojsnörd
Gick med
15 Mar 2003
Ort
märsta
Hoj
09, Yamaha FZ1-N
tomas_e skrev:
Det är ok, finns det ingen seriös köpare så är det ok. Jag har det hellre så att jag slipper babbla bajs och inte sälja än att babbla bajs och ändå inte sälja!! Vi får se om Tobbe med hjärnblödningen lugnar ner sig eller om han skall fortsätta skriva trots att tråden är avslutad? Ganska kul :hihi :hihi
Jag gör för övrigt ALDRIG bort mig!!!! :) :)
Kul att se hur du aldrig gör bort dig!
Men jag ska inte vara snål, GRATTIS till den nya upplevelsen. :rofl
//Tobbe
 

tobbeviking

Sporthojsnörd
Gick med
15 Mar 2003
Ort
märsta
Hoj
09, Yamaha FZ1-N
tomas_e skrev:
Tydligen finns "Moppefuckona" mitt här ibland oss.... ingen nämnd ingen glömd....! :tummenupp
Jag är ledsen tomas_e men jag är inget "moppefucko".
Vad du tror är upp till dig men jag tycker inte om att bli anklagad för ngt bara för att du saknar argumentation.
Om detta är otydligt för dig så ska jag förklara.
När du innan i tråden skrev att spammet på din annons upphörde när JAG medflera här inne började bjäbba, då anklagar du automatiskt alla som inte har DIN åsikt för att vara orsaken till ditt problem.
Men du tomas_e, nästa gång du ska sälja ngt sätt upp en lapp på din lokala konsumbutik och lämna enbart mobilnummer.
Då kanske du slipper lite av dom sedvanliga snackarna, men du är väl världsomvändare som inte gör bort dig?
Då har du ett jävla jobb framför dig, försök få ordning på den del av befolkningen som inte förstår hur DU vill ha det.
Lycka till.
//Tobbe
 

Mingves

Guest
det här med hojförsäljning är en lustig grej.
Det mailade en kille på min annons på blocket och ville ge 50000kr för hojen då det står i annonsen billigt speed four 630000kr. Då förstår man väl att det inte är prutbart.
Först tänkte jag skriva till han att va synd att han inte mailade 2h tidigare för nu var den såld för 49000kr. Men sedan tänkte jag att han kanske skulle ändra sig, och mycket riktigt. När jag inte hade svarat på mailet skrev han 55kkr istället, jag svarade att 63 gäller och att det är billigt. Sedan svarade han max 59 längre kan han inte gå. Men det kunde ju inte jag heller för min smärtgräns var 62500 som jag nu sålde den för, dock inte till denna killen.
Visst blev jag sne på han som prutade så mycket direkt och osett, men tänk om jag bett han fara och flyga....han var troligen en potentiell köpare.


///Mats
 

Katana 1168

Ny medlem
Gick med
16 Apr 2004
Ort
I skogen utanför Västerås
Hoj
Katana 1100 -82
Thomas_e, hur har du tänkt att den eventuella köparen ska få förtroende för dig? Jag skulle då aldrig köpa av någon som bara vill snacka fakta... Det kan jag läsa mig till. :)
 

eisbaer

Pucko
Gick med
6 Mar 2003
Ort
MAERSTA
Hoj
Honda CB450 '86
Mingves skrev:
det här med hojförsäljning är en lustig grej.
Det mailade en kille på min annons på blocket och ville ge 50000kr för hojen då det står i annonsen billigt speed four 630000kr. Då förstår man väl att det inte är prutbart.
Först tänkte jag skriva till han att va synd att han inte mailade 2h tidigare för nu var den såld för 49000kr. Men sedan tänkte jag att han kanske skulle ändra sig, och mycket riktigt. När jag inte hade svarat på mailet skrev han 55kkr istället, jag svarade att 63 gäller och att det är billigt. Sedan svarade han max 59 längre kan han inte gå. Men det kunde ju inte jag heller för min smärtgräns var 62500 som jag nu sålde den för, dock inte till denna killen.
Visst blev jag sne på han som prutade så mycket direkt och osett, men tänk om jag bett han fara och flyga....han var troligen en potentiell köpare.


///Mats

Allting är prutbart, speciellt när köparn står framför dig med stålar i hand. Sätt priset lite högre och låt prutarna hålla sig så du har en marginal.

Grattis till försäljningen förresten, eller nått sånt.. =)
 

Robban_C

Gubbfan åker knarr!
Gick med
9 Jun 2003
Ort
Eskilstuna
Hoj
Bimota KB1 -79, Katana 1168 turbo -82.
tomas_e skrev:
... Jag gör för övrigt ALDRIG bort mig!!!! :) :)
Egentligen vill jag inte blanda mig i det här men nu måste jag faktiskt.
Har ni hört det där ordspråket som handlar om att kasta sten i glashus?

Tomas, jag (säkert fler än jag) tror att du överreagerat från början och sen försöker rädda situationen. Ett gott råd är att krypa till korset och inse fakta. Du har gjort bort dig och det går inte att rädda men det går åtminstone att säga det och sen är det hela avslutat. Vi som är mänskliga gör bort oss ibalnd och jag törs påstå att det gäller dig också.
Det är ju bättre att fela och inse det än att fortsätta argumentera när man är bortgjord och på så sätt förbli bortgjord.
Det är manligt att inse att man ställt till det för sig och ingen blir hängd när man väl insett det.

Bara mina små åsikter.
 

tomas_e

Kenta
Gick med
16 Jan 2004
Ort
Trosa
Hoj
Fireblade 1000-04, Junisens Ktm 50 pro junior
tobbeviking skrev:
Kul att se hur du aldrig gör bort dig!
Men jag ska inte vara snål, GRATTIS till den nya upplevelsen. :rofl
//Tobbe
Tack Tobbe! Hoppas du får en bra sommar med din hoj! :)
 

tomas_e

Kenta
Gick med
16 Jan 2004
Ort
Trosa
Hoj
Fireblade 1000-04, Junisens Ktm 50 pro junior
tobbeviking skrev:
Jag är ledsen tomas_e men jag är inget "moppefucko".
Vad du tror är upp till dig men jag tycker inte om att bli anklagad för ngt bara för att du saknar argumentation.
Om detta är otydligt för dig så ska jag förklara.
När du innan i tråden skrev att spammet på din annons upphörde när JAG medflera här inne började bjäbba, då anklagar du automatiskt alla som inte har DIN åsikt för att vara orsaken till ditt problem.
Men du tomas_e, nästa gång du ska sälja ngt sätt upp en lapp på din lokala konsumbutik och lämna enbart mobilnummer.
Då kanske du slipper lite av dom sedvanliga snackarna, men du är väl världsomvändare som inte gör bort dig?
Då har du ett jävla jobb framför dig, försök få ordning på den del av befolkningen som inte förstår hur DU vill ha det.
Lycka till.
//Tobbe
Tobbe, ett förtydligande, jag har ALDRIG anklagat någon, men de som vill ta åt sig får givetvis göra så. Sedan så kanske jag aldrig slipper de sedvanliga snackarna och det får man räkna med men att maila och låtsas ha ett seriöst intresse och sedan visa sig ha en hoj redan och bara vill att "jag" skall jämföra, då slår jag bakut!!! :mad: Om personen från början sagt, du fan jag har en hoj jag kommer inte köpa din men jag undrar vad du tror om man tar och jämför a med b! Då hade jag inte svarat, jag hade inte blivit förbannad men de jävlarna ljuger och då blir jag inte rolig att tas med. :7peta
 

tomas_e

Kenta
Gick med
16 Jan 2004
Ort
Trosa
Hoj
Fireblade 1000-04, Junisens Ktm 50 pro junior
Katana 1168 skrev:
Thomas_e, hur har du tänkt att den eventuella köparen ska få förtroende för dig? Jag skulle då aldrig köpa av någon som bara vill snacka fakta... Det kan jag läsa mig till. :)
Precis du har fattat!! Om du vill köpa dvs har stålar, inte bara vill babbla goja ring eller maila men gör det med ärliga avsikter. :hihi Vill du inte köpa maila vidare, men visst får du ställa några centrala frågor om du är intresserad. Förtroendet för mig känns oviktigt när hojen gått 75 mil och har 5 års garanti.
 

see ya

Ny medlem
Gick med
13 May 2004
Ort
VAGNHÄRAD
Hoj
ingen just nu
tomas_e skrev:
Precis du har fattat!! Om du vill köpa dvs har stålar, inte bara vill babbla goja ring eller maila men gör det med ärliga avsikter. :hihi Vill du inte köpa maila vidare, men visst får du ställa några centrala frågor om du är intresserad. Förtroendet för mig känns oviktigt när hojen gått 75 mil och har 5 års garanti.


RESPECT!!!!! :yoparty
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top