uncletom
Gudomlig sporthojare
Ja ... jag funderar fortfarande på det där, om dom verkligen har råd att köpa en sån hoj. Det är ju inga 80-kubikare från 70-talet direkt utan rätt så nya hojar.Enklare att lära sig stunta på andras grejer.
Ja ... jag funderar fortfarande på det där, om dom verkligen har råd att köpa en sån hoj. Det är ju inga 80-kubikare från 70-talet direkt utan rätt så nya hojar.Enklare att lära sig stunta på andras grejer.
Jag var också där med skolan nån gång under högstadiet. Lite svårt med klösmärkena tyvärr, dom syns inte så bra. Hela 'bygget' verkar som något man kört trial på under 300 årskulle du kunna smyga in och kolla vilken sida klösmärkena sitter på?
Stockholm behöver detta som en nyans mot exempelvis Pridefestivalen som enligt mig tar en alldeles för stor plats både i media och i real life, sen kan jag tycka att även det är ok. Låt huvudstaden välkomna alla
Att dom stänger av hela stan för diverse maratonlopp/andra löpartävlingar är helt ok för dom breda massorna. Att en hord fulla fotbollshuliganer drar genom stan och bortsett från alla avspärrningar även slår sönder det mesta dom ser verkar också vara helt ok. Men hålls det cykellopp i utkanten någonstans blir det upplopp, flaggvakter mejas ner med bil osv, och allt som har motor verkar ju bannlysas, och eftersom dom inser att tom miljökortet är utspelat så kör dom på att vi är vaninnesmördarförare, och någon måste ju tänka på barnen. Jag ser en röd tråd, har det hjul, större än 4", så är det av ondo och ska bort.Jag befann mig i Stockholm under Pride Veckan i år, och bortsett från lite affischer och en väldig massa människor som såg sus ut (dock exakt samma mäng människor son ser sus ut varje vecka i stockholm) så märkte jag inte av prideveckan alls.
Jag förstår inte att det kan störa folk så enormt...
Ett vanligt motionslopp för folk som springer/cyklar ställer ju till med minst lika mycket trafikstörningar, och Pride är en gång om året, och det enda stora eventet för den gruppen.
Sen kan jag också tycka att man kan ha både och, men att tycka att Pride tar mycket plats...
Jösses...
Grottmäniskorna som drar igenom stadsdelar för att gå på fotboll tar minst lika mycket plats, och dom slår dessutom sönder allt dom passerar...
Menar dom inte A-traktorer då? Dom få gånger jag är inne i 'city' kör jag väldigt lugnt. Kan inte tänka mig att man drar på särskillt på dom gatorna, för många övergångsställen osv.och eftersom dom inser att tom miljökortet är utspelat så kör dom på att vi är vaninnesmördarförare,
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|